Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er mulig jeg overdriver litt med innkjøp på alle mulige duppedipper til baby, men jeg synes jo det høres praktisk ut å la den lille sitte å se på at jeg dusjer, lager mat, eller spiser. Ville jo ikke likt å måtte ligge på rygg hele tiden jeg heller. Stolen kjøper vi nok ikke riktig ennå :)

---

I dag er det første advent!

Jeg har ikke helt fått adventslysene i hus, men det får vi ordne i morgen :) Må innom Nille å kjøpe flere stearinlys også. Helgen har vært fin, syns jeg. Vært på julebord med typen og hans medstudenter. H (typen) var veldig søt og sa "Du, når du blir sliten så sier du i fra, så reiser vi hjem" - bare den tanken der gjorde jo at vi ble mye lengre enn planlagt. Og det føltes ikke som noe press å bli der lenge. :) Var hjemme og i seng kl 1. Da var øya omtrent limt fast og jeg våknet klokka 9. Kjenner jo på kroppen at jeg er ekstra sliten i dag, men da er det digg å slappe av. Lille niesa på 1 år har vært på besøk i helgen og har reist igjen nå. De kom nedover med 2 fulle bæreposer med babyklær vi skal låne :) :) (Sier stopp til min egen handling nå. Vi har NOK klær! :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig jeg overdriver litt med innkjøp på alle mulige duppedipper til baby, men jeg synes jo det høres praktisk ut å la den lille sitte å se på at jeg dusjer, lager mat, eller spiser. Ville jo ikke likt å måtte ligge på rygg hele tiden jeg heller. Stolen kjøper vi nok ikke riktig ennå :)

---

I dag er det første advent!

Jeg har ikke helt fått adventslysene i hus, men det får vi ordne i morgen :) Må innom Nille å kjøpe flere stearinlys også. Helgen har vært fin, syns jeg. Vært på julebord med typen og hans medstudenter. H (typen) var veldig søt og sa "Du, når du blir sliten så sier du i fra, så reiser vi hjem" - bare den tanken der gjorde jo at vi ble mye lengre enn planlagt. Og det føltes ikke som noe press å bli der lenge. :) Var hjemme og i seng kl 1. Da var øya omtrent limt fast og jeg våknet klokka 9. Kjenner jo på kroppen at jeg er ekstra sliten i dag, men da er det digg å slappe av. Lille niesa på 1 år har vært på besøk i helgen og har reist igjen nå. De kom nedover med 2 fulle bæreposer med babyklær vi skal låne :) :) (Sier stopp til min egen handling nå. Vi har NOK klær! :ler:)

Er så praktisk å arve klær! Det blir jo ikke slitt når tidligere eier kun rekker å bruke plaggene noen få ganger. Jeg har også gitt meg selv shoppeforbud fram til romjula, når jeg kan etterfylle det vi evt mangler. Jeg brøt forbudet allerede i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke handle mer klær før etter jul, tror jeg :) Og heller ikke før vi har fått stellekommoden i hus (som vi forhåpentligvis får kjøpt i desember) :) Må jo få sortert etter størrelser og se hva vi mangler :P

Håper du får en fin dag :) Første desember i dag, jo :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke handle mer klær før etter jul, tror jeg :) Og heller ikke før vi har fått stellekommoden i hus (som vi forhåpentligvis får kjøpt i desember) :) Må jo få sortert etter størrelser og se hva vi mangler :P

Håper du får en fin dag :) Første desember i dag, jo :nigo:

Tror vi sier kjøpestopp til vi får pusset opp ferdig her ;) Får sikkert en god del til jul også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt kjøpestopp her også. Fikk jo 6-7 esker (om ikke mer) med arveklær. Noe etter meg og søster på 17 år og noe nyere etter søster på 1 år :) Så det er jo ikke mye vi trenger. Får som regel litt til fødsel, jul osv også.

Tror jeg har 8 babaytepper/pledd. Folk har jo kjøpt og strikket som gale :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, jeg har ikke tenkt på at det kommer gaver til baby til jul? :klo: Jeg mener, den er jo ikke født enda da. :P Hehe. Uansett, jeg skal også vente med å shoppe til romjulen, men det er fordi jeg har lyst til å handle på romjulssalget. :jepp:

Mangler ganske mye i 56 og 62. :) Har så og si ingenting i 50, men det ser jeg ikke vitsen i å ha heller. Sånn med tanke på at førstemann var 51 cm ved fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg har ikke tenkt på at det kommer gaver til baby til jul? :klo: Jeg mener, den er jo ikke født enda da. :P Hehe. Uansett, jeg skal også vente med å shoppe til romjulen, men det er fordi jeg har lyst til å handle på romjulssalget. :jepp:

Mangler ganske mye i 56 og 62. :) Har så og si ingenting i 50, men det ser jeg ikke vitsen i å ha heller. Sånn med tanke på at førstemann var 51 cm ved fødsel.

Jeg ønsker meg ikke noe spesielt selv, så da kjører jeg på litt dyrere babyprodukter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt ned med sjefen min i dag og skrev på papirene til NAV. Har fått ordnet det slik at de betaler meg vanlig lønn, så får de refundert fra NAV. Jeg får også tilgodmed fremdeles dekket telefon opptil 600,- i mnd i permisjonstiden - DET trodde jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet gravidyoga i stua sammen med Youtube nå. Det frister til gjentagelse. Muligens en session på 10 minutter daglig - for å være litt i aktivitet. :)

Noen av dere som har sett noen fødselsvideoer ennå? Jeg så en på Youtube nå - naturlig fødsel ute ved en sjø (lol).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet gravidyoga i stua sammen med Youtube nå. Det frister til gjentagelse. Muligens en session på 10 minutter daglig - for å være litt i aktivitet. :)

Noen av dere som har sett noen fødselsvideoer ennå? Jeg så en på Youtube nå - naturlig fødsel ute ved en sjø (lol).

Så deilig med yoga! Tror jeg skal gå for det når jeg skal trene meg opp igjen etter fødsel. Ser for meg at det er en litt mer behagelig måte å trene seg opp på enn å gå rett på boot camp, hehe.

Har sett én fødselsvideo, det var vel Babyverden som linket til den eller noe. Var ganske uvirkelig egentlig. Og det var også naturlig fødsel. Ellers teller vel strengt tatt alle disse fødeprogrammene på tv med også? :P Tror ikke jeg skal se hvordan det ser ut nedentil på noen flere videoer, for det var bare skummelt og rart! :sjokkert:

Du er fremdeles helt klar for naturlig fødsel, etter å ha sett fødsel ved sjøen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med yoga! Tror jeg skal gå for det når jeg skal trene meg opp igjen etter fødsel. Ser for meg at det er en litt mer behagelig måte å trene seg opp på enn å gå rett på boot camp, hehe.

Har sett én fødselsvideo, det var vel Babyverden som linket til den eller noe. Var ganske uvirkelig egentlig. Og det var også naturlig fødsel. Ellers teller vel strengt tatt alle disse fødeprogrammene på tv med også? :P Tror ikke jeg skal se hvordan det ser ut nedentil på noen flere videoer, for det var bare skummelt og rart! :sjokkert:

Du er fremdeles helt klar for naturlig fødsel, etter å ha sett fødsel ved sjøen? ;)

Haha, ja jeg freaket ikke ut i det hele tatt. Fascinerende å se hodet komme ut. Skjønner at det å smøre seg nedentil for å strekke huden er nyttig :) klar som et egg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også på å føde så naturlig som mulig :Nikke: Skal på ordinær fødeavdeling, men så vidt det går vil jeg prøve meg uten medikamentell intervensjon. Hovmod står for fall, så jeg skal ha en ydmyk tilnærming til det: Kanskje jeg får så vondt at jeg skriker etter epidural allerede før vi har parkert bilen utenfor føden, men det som er så vakkert ved det er at det vet jeg jo ikke enda! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper også på å føde så naturlig som mulig :Nikke: Skal på ordinær fødeavdeling, men så vidt det går vil jeg prøve meg uten medikamentell intervensjon. Hovmod står for fall, så jeg skal ha en ydmyk tilnærming til det: Kanskje jeg får så vondt at jeg skriker etter epidural allerede før vi har parkert bilen utenfor føden, men det som er så vakkert ved det er at det vet jeg jo ikke enda! :)

Hvor har du fått plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet full dag i går og det kan trygt si merkes i bekkenet :( så himla vondt å sitte!! Får time hos fysioterapeut til uken, min kiropraktor skal være med på den første timen, for å fortelle litt og vise underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snuttepi

Jeg ser det for meg - Malicious og Androide i skjønn forening og full fødsel i solnedgangen ved en innsjø. Panfløytemusikk, sensuell-dame-fortellerstemme og levende lys :hoho:

Asså, jeg er fortsatt på freake-ut-stadiet. Skal noe så svært sprenge seg ut av noe så lite? *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det for meg - Malicious og Androide i skjønn forening og full fødsel i solnedgangen ved en innsjø. Panfløytemusikk, sensuell-dame-fortellerstemme og levende lys :hoho:

Asså, jeg er fortsatt på freake-ut-stadiet. Skal noe så svært sprenge seg ut av noe så lite? *grøss*

Hahaha! Jo mer jeg leser om fødsel jo mer forberedt er jeg og mer sikker på at jeg klarer det! (pr nå. Panikken kommer sikkert senere :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av å alene. Denne uken har typen kommet hjem mellom 20-22 hver kveld. Ja, han er på skolen og leser til eksamen det skjønner jeg, men han kunne jo vært med meg i kveld? Føler han pleier alle andre forhold enn vårt. I kveld var det noen festligheter. Må utnytte det mens han kan sier han. Hva med oss da? Siste tiden med bare oss to også? Flere som har slike kjærester? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe moro å ikke se kjæresten sin, det skjønner jeg godt :( Jeg ser jo poenget med å bruke tiden som er tilgjengelig, men det er jo forholdet mellom dere to som må være viktigst å pleie, for det skal jo helst vare livet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...