Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest MiezeKatze

Kan jeg bare spørre om du

fjerne bildene fra siteringen? Så slipper jeg å tenke på at bildene ligger ute på nett for alltid :fnise:

så klart! Tenkte ikke på det, beklager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vakker du er :blomst:

Tusen takk! :blomst:

Så pent det var med den øyeskyggen til blå øyner! Hvilke skygger brukte du? :)

Takk! Brukte en mørkeblå eyeliner fra Zoeva som base (dog ikke spesielt vellykket, den stripet seg veldig ut over dagen, selv over primeren som aldri svikter meg ellers) og hadde en mørkeblå skygge fra Sonia Kashuk Jewel of an Eye Palette over - og under øyet hadde jeg MACs Expensive Pink. Brukte ellers litt basicskygger til highlight, dusing og sånt :)

Steinfin, elsket begge sminkningene.

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :blomst:

Takk! Brukte en mørkeblå eyeliner fra Zoeva som base (dog ikke spesielt vellykket, den stripet seg veldig ut over dagen, selv over primeren som aldri svikter meg ellers) og hadde en mørkeblå skygge fra Sonia Kashuk Jewel of an Eye Palette over - og under øyet hadde jeg MACs Expensive Pink. Brukte ellers litt basicskygger til highlight, dusing og sånt :)

Tusen takk! :)

Ah, det var superfint! Det er på det nederste bildet begge snakker om nå sant?

Hvilken primer bruker du, til øyelokkene og ellers? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig nydelig ilouises og ilc.

Dere inspirerer masse!



Anonymous poster hash: 57adc...566
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det var superfint! Det er på det nederste bildet begge snakker om nå sant?

Hvilken primer bruker du, til øyelokkene og ellers? :)

Det nederste bildet, ja :) Bruker Urban Decay Primer Potion til øyne, og har vært fornøyd med den i årevis, men til ansiktet har jeg ikke funnet meg noen favoritt enda. Var veldig plaget med at foundations satt dårlig tidligere, men en del lure knep og sikkert at huden min har vokst litt til gjør at det går greit nå. For hud som blir blank fungerer det overraskende bra å legge et tynt lag med mattende pudder FØR foundation, jeg er fortsatt overveldet over hvor mye lengre jeg holder meg u-blank!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nederste bildet, ja :) Bruker Urban Decay Primer Potion til øyne, og har vært fornøyd med den i årevis, men til ansiktet har jeg ikke funnet meg noen favoritt enda. Var veldig plaget med at foundations satt dårlig tidligere, men en del lure knep og sikkert at huden min har vokst litt til gjør at det går greit nå. For hud som blir blank fungerer det overraskende bra å legge et tynt lag med mattende pudder FØR foundation, jeg er fortsatt overveldet over hvor mye lengre jeg holder meg u-blank!

Ah, tusen takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til en god mascara som har disse egenskapene:

- Mye fokus på lengde!

- Volum ikke viktig (vil ikke ha tykke vipper, vil ha tynne naturlige)

- Klumper ikke vippene, men separerer de bra, og det kommer ikke for mye produkt på kosten.

- Smitter ikke av

- Funker gjerne bra både på under- og overvipper

Hadde vært veldig takknemlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til en god mascara som har disse egenskapene:

- Mye fokus på lengde!

- Volum ikke viktig (vil ikke ha tykke vipper, vil ha tynne naturlige)

- Klumper ikke vippene, men separerer de bra, og det kommer ikke for mye produkt på kosten.

- Smitter ikke av

- Funker gjerne bra både på under- og overvipper

Hadde vært veldig takknemlig! :)

Lancome har en slik mascara. Husker ikke hva den het, Dollface tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan kjøpe Benefit produkter på nett, som sender til Norge?



Anonymous poster hash: 637a4...59d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan kjøpe Benefit produkter på nett, som sender til Norge?

Anonymous poster hash: 637a4...59d

Feelunique.com :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt hvit foundation fra Illamasqua, jeg skal bruke den til å tynne ut de andre foundationene som jeg har, for alle blir for mørke nu som sommersolen har sluppet taket i meg. Har lest på nettet at den har en læringskurve, så jeg er spent på hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt hvit foundation fra Illamasqua, jeg skal bruke den til å tynne ut de andre foundationene som jeg har, for alle blir for mørke nu som sommersolen har sluppet taket i meg. Har lest på nettet at den har en læringskurve, så jeg er spent på hvordan det blir.

Det blir sikkert lekkert.

Anonymous poster hash: c69f3...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

noen tips til foundation som ikke får meg til å se gul ut? tørr hud og ikke penger til alt for dyr...



Anonymous poster hash: 9f1ba...07a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen tips til foundation som ikke får meg til å se gul ut? tørr hud og ikke penger til alt for dyr...

Anonymous poster hash: 9f1ba...07a

Hvis du ser gul ut med foundationen du bruker, vil det kanskje tyde på at du bruker feil tone til din hud. Det vil si at du gjerne har en mer rødlig undertone i huden, og burde dermed skaffe deg en foundation med rosa tone i stedet :)

Anonymous poster hash: 9a2a9...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen tips til foundation som ikke får meg til å se gul ut? tørr hud og ikke penger til alt for dyr...

ArtDeco Long-Lasting Oil-Free foundation, jeg bruker nr. 05 av denne og jeg har en rosa undertone i huden min. Den er litt parfymert, men jeg har tørr og sensitiv hud selv og syntes ikke den irriterer huden min. Bruk en god fuktighetskrem under. Foundationen koster 265,- på Vita eller enkelte Kicks-butikker, så den er ikke dyr i forhold til andre gode foundations :)

Råder deg til å investere litt i en ordentlig foundation hvis du har tørr hud, sikkert mange som er fornøyde med rimeligere foundations men da har de som regel en hud som de kan "putte alt på". Har prøvd mange forskjellige både billige og dyrere selv, men kommet frem til at hvis jeg ikke vil ha tørrere hud og mer urenheter så bør jeg gå for ordentlige foundations. Bruker Artdeco, og Diorskin Nude nr. 032 (men Diorskin er hakket dyrere på Kicks / ca 350,- på feelunique.com uten rabatt.)

Endret av BeautyBox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...