Gå til innhold

The Bachelor 2015


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I natt så drømte jeg om Chris :lol::rolleyes: Åh, Ungkaren er min guilty pleasure altså.. klarer nesten ikke vente til neste episode :lol: Har begynt å se på Ungkaren australia også, første sesong.. Så har jeg noe å se på mens jeg venter på neste episode av Ungkaren Usa... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett første episode enda? Hva syns dere?

Og hva tror dere Chris gjør senere i sesongen som får alle jentene til å gråte? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Andi er visstnok singel igjen. http://www.seher.no/kjendis/ungkarskvinnen-andi-dorfman-er-singel-igjen-76733Rett før neste sesong startet. Personlig synes jeg TV-kanalen gjorde en feil i begynnelsen ved å legge opp til frieri i siste episode etter hver sesong. Det blir jo enorme forventninger fra hovedpersonene sin side, og når man må ta avgjørelser innenfor et såpass kort tidsrom uten å ha kjent hverandre ordentlig over tid på hjemmebane tror jeg det er noe av det som gjør at mange av disse forholdene ryker. Hva tror dere? Bruddet blir vel kanskje også gjerne tøffere når man har vært gjennom en offentlig forlovelse først?

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andi er visstnok singel igjen. http://www.seher.no/kjendis/ungkarskvinnen-andi-dorfman-er-singel-igjen-76733Rett før neste sesong startet. Personlig synes jeg TV-kanalen gjorde en feil i begynnelsen ved å legge opp til frieri i siste episode etter hver sesong. Det blir jo enorme forventninger fra hovedpersonene sin side, og når man må ta avgjørelser innenfor et såpass kort tidsrom uten å ha kjent hverandre ordentlig over tid på hjemmebane tror jeg det er noe av det som gjør at mange av disse forholdene ryker. Hva tror dere? Bruddet blir vel kanskje også gjerne tøffere når man har vært gjennom en offentlig forlovelse først?

Kan ikke si jeg er kjempeoverrasket over det. Likte henne kjempegodt da hun var med i Juan Pablo sin sesong, men synes hun viste en veldig dårlig side av seg selv når hun var ungarskvinnen. Tenker spes på hvordan hun behandlet Nick.

Jeg synes også det er dumt at de liksom MÅ fri i siste episode. De kjenner hverandre jo ikke i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett første episode enda? Hva syns dere?

Og hva tror dere Chris gjør senere i sesongen som får alle jentene til å gråte? :sjokkert:

Jeg så første episode i går, kjempe morsomt!:-) Vet ikke helt sikkert hva det er Chris gjør, men det ser ut som at han har sex med en av jentene i et telt, når de alle er på telttur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes forresten at programlederen Chris dro det litt vel langt når han intervjuet Nikki. Han prøvde alt han kunne å få henne til å snakke dritt om Juan Pablo. Og måten han hele tiden latterliggjør JP på minner om mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så første episode i går, kjempe morsomt!:-) Vet ikke helt sikkert hva det er Chris gjør, men det ser ut som at han har sex med en av jentene i et telt, når de alle er på telttur..

Uff ja ser nesten sånn ut.. Håper nesten det ikke er sant, og at de bare framstiller det sånn, slik at det skal holde på spenningen... Men noe skjer det ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten at programlederen Chris dro det litt vel langt når han intervjuet Nikki. Han prøvde alt han kunne å få henne til å snakke dritt om Juan Pablo. Og måten han hele tiden latterliggjør JP på minner om mobbing.

Helt enig, det la jeg merke til også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer neste episode? Jeg likte Britt veldig godt. Nydelig jente! Men hva skjedde med hun crazy dama?? Nå husker jeg ikke hva hun het men hun jobbet som hårstylist. Hun må jo være skuespiller eller noe siden han valgte å ta henne med videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt så drømte jeg om Chris :lol::rolleyes: Åh, Ungkaren er min guilty pleasure altså.. klarer nesten ikke vente til neste episode :lol: Har begynt å se på Ungkaren australia også, første sesong.. Så har jeg noe å se på mens jeg venter på neste episode av Ungkaren Usa... :rodme:

Hvor ser du australia-sesongen? Har du link eller navn på en side? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor ser dere episodene? : )

Anonymous poster hash: 58ad3...93c

Torrent eller stream for US versjon. Går vel på Fem om noen måneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torrent eller stream for US versjon. Går vel på Fem om noen måneder..

Noen som finner en grei torrent? Har lastet ned to ganger nå og de hakker fryktelig mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når kommer neste episode? Jeg likte Britt veldig godt. Nydelig jente! Men hva skjedde med hun crazy dama?? Nå husker jeg ikke hva hun het men hun jobbet som hårstylist. Hun må jo være skuespiller eller noe siden han valgte å ta henne med videre.

Det går på mandager i USA :) Så vi får vel sett det på nett på tirsdag/senere i løpet av uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...