Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er dumt at folk skal sitte å skrive dritt om utseende til deltakerne på PH.. Kanskje alle burde tenke seg om en ekstra gang før de skriver sånn, tror ikke dere som skriver det er perfekte heller. Jeg har iallefall den "regelen" at jeg ikke skriver noe jeg ikke hadde sagt face 2 face til den personen jeg skriver om. Dette er tross alt en spoilertråd, ikke en tråd for å snakke stygt om utseende til deltakerne.

Anonymous poster hash: 04253...d9c

Jeg sa noe stygt om utseende til en person som har meldt seg på et realityprogram som omhandler utseende og sex, og så så jeg på meg selv og sa noe stygt om mitt eget cry face.

Anonymous poster hash: fdcba...1ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Æsj, håper ikke Mats og Lene A vinner Mr. og Mrs. Paradise, samme med Simone og Nico. Vil ikke at Mats eller Simone skal få noe makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, håper ikke Mats og Lene A vinner Mr. og Mrs. Paradise, samme med Simone og Nico. Vil ikke at Mats eller Simone skal få noe makt.

Lene A vinner nok. Hun ser bra ut og tar av med dansegreiene sine. Det er nok populært hos gutta. Det er vel ikke et par som vinner? Med gutta vet jeg egentlig ikke. Ut fra introvideoen virker jo Gabriel som en moroklump, og han kjenner jo Lene A fra før i tillegg til at det virker som han har en god tone med alle jentene. Er det sånn at jentene stemmer på guttene og guttene stemmer på jentene, eller er det et annet opplegg i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt at folk skal sitte å skrive dritt om utseende til deltakerne på PH.. Kanskje alle burde tenke seg om en ekstra gang før de skriver sånn, tror ikke dere som skriver det er perfekte heller. Jeg har iallefall den "regelen" at jeg ikke skriver noe jeg ikke hadde sagt face 2 face til den personen jeg skriver om. Dette er tross alt en spoilertråd, ikke en tråd for å snakke stygt om utseende til deltakerne.

Anonymous poster hash: 04253...d9c

Programmet har tapt seg så kraftig at nå som vi har klaget på alt vi kan klage på der, så går vi på utseendet til deltagerne.

Dessuten ER Simone så stygg i oppførsel at utseendet bare blir verre :skratte:

Anonymous poster hash: 6c35e...eff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad AM ble partner med Gabriel, og håper at de kommer langt sammen! Gabriel virker helt herlig, snill og oppegående - i motsetning til Mats.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Lene A vinner nok. Hun ser bra ut og tar av med dansegreiene sine. Det er nok populært hos gutta. Det er vel ikke et par som vinner? Med gutta vet jeg egentlig ikke. Ut fra introvideoen virker jo Gabriel som en moroklump, og han kjenner jo Lene A fra før i tillegg til at det virker som han har en god tone med alle jentene. Er det sånn at jentene stemmer på guttene og guttene stemmer på jentene, eller er det et annet opplegg i år?

Jo, de konkurrerer parvis :) Og det er ikke de selv som stemmer, men en internasjonal jury. Heldigvis:) Dessuten skal hvert par trekke hver sin oppgave. Noen skal danse tango, andre lese dikt, noen være klovner. Ser også på mandagsklippet at Jeanett og Joachim danser folkedans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, de konkurrerer parvis :) Og det er ikke de selv som stemmer, men en internasjonal jury. Heldigvis:) Dessuten skal hvert par trekke hver sin oppgave. Noen skal danse tango, andre lese dikt, noen være klovner. Ser også på mandagsklippet at Jeanett og Joachim danser folkedans.

Hva er egentlig greia med at paradise har blitt et humorprogram for hvermansen. Skulle det ikke egentlig være et hotell fullt av pene mennesker? Normale mennesker som leker klovner er ikke akkurat det jeg assosierer med paradise :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med at paradise har blitt et humorprogram for hvermansen. Skulle det ikke egentlig være et hotell fullt av pene mennesker? Normale mennesker som leker klovner er ikke akkurat det jeg assosierer med paradis

Hører folk sier dette, men når var Paradise Hotel fullt av pene mennesker?

Kan ikke huske en eneste sesong hvor mer enn kanskje max 2 av deltakerne har sett ganske pene ut.

Stort sett ser de trashy og billig eller harry ut hele gjengen...

Anonymous poster hash: 2e016...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører folk sier dette, men når var Paradise Hotel fullt av pene mennesker?

Kan ikke huske en eneste sesong hvor mer enn kanskje max 2 av deltakerne har sett ganske pene ut.

Stort sett ser de trashy og billig eller harry ut hele gjengen...

Anonymous poster hash: 2e016...548

Trashy og billig er nå en ting, men de er hvertfall pene i forhold til de siste sesongene. Se på svenske eller danske paradise. Der får de hvertfall inn pene mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Mats er ei skravlebøtte fra Sunnmøre som lett lar seg rive med, og blir fort betatt av jenter. Han er opptatt av utseendet sitt, men siden han er perfeksjonist blir han aldri fornøyd. Han bestemte seg for å gå på strippekurs for å bli best i Mr.Paradise-konkurransen.

Kilde: http://www.side2.no/underholdning/--han-er-den-typen-jeg-har-ventet-pa/5175555.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Mats er ei skravlebøtte fra Sunnmøre som lett lar seg rive med, og blir fort betatt av jenter. Han er opptatt av utseendet sitt, men siden han er perfeksjonist blir han aldri fornøyd. Han bestemte seg for å gå på strippekurs for å bli best i Mr.Paradise-konkurransen.

Kilde: http://www.side2.no/underholdning/--han-er-den-typen-jeg-har-ventet-pa/5175555.html

Ånei. Gutter som stripper er SÅ kleint. Hvertfall på tv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad AM ble partner med Gabriel, og håper at de kommer langt sammen! Gabriel virker helt herlig, snill og oppegående - i motsetning til Mats.

Enig. Og tenk så greit, vi kan kalle dem Gabrielle :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller har flere av deltakerne gått betydelig opp i vekt under oppholdet?



Anonymous poster hash: 1aad2...7c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg spørre hva hun heter? :)

Anonymous poster hash: acfc4...f61

Svarer da ikke på det på et åpent nettforum!

Anonymous poster hash: 13e26...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller har flere av deltakerne gått betydelig opp i vekt under oppholdet?

Anonymous poster hash: 1aad2...7c8

Har sett det samme selv. Ikke så rart da, med tanke på at f.eks frokosten til Aurora besto av brødskiver med bacon på. Og samtlige av damene har fått skabb på beina.

Jada, vet at det er myggestikk, men seriøst, det ser virkelig ikke bra ut.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Hvis det kommer inn to tidligere gjester på mandag, hvem tror dere nummer 2 er? Vi vet jo at Labi kommer, men siden det står de nye gjestENE i tv-guiden tipper jeg at enda en kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa noe stygt om utseende til en person som har meldt seg på et realityprogram som omhandler utseende og sex, og så så jeg på meg selv og sa noe stygt om mitt eget cry face.

Anonymous poster hash: fdcba...1ce

Jeg mente ikke kun deg, jeg snakker om alle som skriver stygt. Det jeg mener er at jeg synes denne tråden har begynt å handle om hvordan deltakerne ser ut, i stede for spoilere. Dessuten er det annerledes å si noe stygt om noen andre sitt utseende, i forhold til sitt eget. Jeg kan godt finne masse feil på meg, men det er fortsatt ikke greit at andre sier det om meg synes jeg. Greit, det er et tv-program, men det betyr ikke at alle de som er med må være perfekte. Alle har sine feil, og om det er så mange som ønsker å snakke dritt om utseende, synes jeg heller at det passer seg å lage en egen tråd om det. Jeg er iallefall ikke interessert i å lese det, jeg er her for å lese spoilere.

Anonymous poster hash: 04253...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...