Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At ikke Mats ga Ann Marielle en klem engang, sier jo alt om den typen..



Anonymous poster hash: 78b47...f89
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Mats sier at han alltid har vist AM respekt, og når hun ikke gir han respekt tilbake så fortjente hun å ikke få klem? Ja, han har jo vært skikkelig respektfull mot AM. Lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Mats ikke en gang ville gi Ann M en klem viser jo bare hvor hevngjerrig han er og at hun gjorde det rette valget ved å sette han i fare. Jeg er sikker på at Mats absolutt ikke ønsket henne noe godt der inne, bare se på hvor sjalu han ble på at Ann M og Gabriel vant makten.

Jeg ser generelt ikke hvorfor i det hele tatt f.eks. Christer ble sjokkert over valget hennes - ja, kjipt for Chris at frk. prevensjon ble satt i fare, men hun kom jo veldig godt ut av det med fredning, og det er jo ingen tvil om at Ann Mariell gjorde det som var best for seg selv.

Jeg heier helt klart på Ann Mariell. I mine øyne så er hun en av få som ikke bare labber etter "gruppa" i hvert eneste valg som tas.



Anonymous poster hash: 0f723...3d3
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Men, så ikke på hele episoden, så skjønte ikke hvorfor Lene A fikk fredning? Fikk bare med meg at hun har AM in her heart!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Mats så dum at han har glemt at han faktisk har sendt ut Ann Mariell en gang??? Herregud, så barnslig at han ikke ville gi AM en klem... Åhh, endelig er han ute!!!!!!!



Anonymous poster hash: dca3b...34a
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Det måtte gå som det gikk. Strandamøren røyk ut.

Forøvrig skuffende å få vite at Jeanett også har silikonpupper. Og jeg som trodde de var ekte. hmmm.

Hvorfor så mange jenter på Paradise med silikon? Ann Marielle, Lene, Lene Angelica og Jeanett. Kun Kine og Simone med ekte patter. Da snakker vi kilovis i silikon. Trist utvikling dette her jenter..



Anonymous poster hash: fccb5...608
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere skjer i morgen? Ryker Lene eller Kine?

I previewen ser vi jo at flere av deltakerne engasjerer seg veldig hardt for å få Labi til å velge Kine. Jeg ser ikke helt hvorfor de gidder å bry seg egentlig. For jentene er det kanskje best om Kine blir i og med at Lene har bedre kontakt med gutta, men jeg ser ikke helt hvorfor det skulle skulle spille noen rolle uansett. Om Lene blir, så risikerer de jo bare at Lene finner ut ved en senere anledning at de har prøvd å påvirke Labi.

Slik jeg ser det så blir uansett Labi + partner det svakeste leddet dersom noen skulle settes i fare i neste uke. Fyren virker jo bare barnslig, hyper og overfølsom. Jeg hadde ikke følt for å stole på han der inne.

Dessverre ingen hint i TV-guiden om hvem som sjekker inn neste uke. Håper på en gammel deltaker som kan skape litt splid der inne. Det har jo vært så mye utskiftning de siste ukene at alt som likner på konflikter har dødd ut. Det beste hadde vært dersom Aurora sjekket inn med en makt slik at Simone kan skjelve litt i trusa.

Mandag:

Pandora-uken på Paradise Hotel starter med at guttene og jentene spiser fokost hver for seg. Guttene får beskjed om å gi den nye gjesten som sjekker inn en fordel eller en ulempe. Guttene nekter for at de har fått brev, og spekulasjoner settes i gang. Kvelden byr på jungelfest og mye flørting.

Tirsdag:

Den nye jenta skal gi en fordel til en av de andre jentene, og alle prøver å påvirke valget. I dag skal gjestene «reise» tilbake til det gamle Hellas og må kle seg deretter under kveldens gudefest. Når taktikkeri-pratet er over, kjører guttene i gang med et skikkelig rapshow.



Anonymous poster hash: 0f723...3d3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jaja. Det måtte gå som det gikk. Strandamøren røyk ut.

Forøvrig skuffende å få vite at Jeanett også har silikonpupper. Og jeg som trodde de var ekte. hmmm.

Hvorfor så mange jenter på Paradise med silikon? Ann Marielle, Lene, Lene Angelica og Jeanett. Kun Kine og Simone med ekte patter. Da snakker vi kilovis i silikon. Trist utvikling dette her jenter..

Anonymous poster hash: fccb5...608

Lene A har vel ikke silikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Ann Marielle gav Mats en klem og sa hun var glad i han da han valgte Heidi A over henne. Mats gadd ikke en gang å gi henne en klem nå og ble potte sur. Det viser vel bare at AM er sykt mye mer moden enn Mats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Det måtte gå som det gikk. Strandamøren røyk ut.

Forøvrig skuffende å få vite at Jeanett også har silikonpupper. Og jeg som trodde de var ekte. hmmm.

Hvorfor så mange jenter på Paradise med silikon? Ann Marielle, Lene, Lene Angelica og Jeanett. Kun Kine og Simone med ekte patter. Da snakker vi kilovis i silikon. Trist utvikling dette her jenter..

Anonymous poster hash: fccb5...608

Lene Angelica har ikke silikon, hun har jo sånn A-cup?

Anonymous poster hash: 5706f...085

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fatter ikke hvorfor folk ønsker de markante karrakterene ut og bare sitte tilbake med de kjedelige folka. Dersom dere ønsker harmoniske og ettertenksomme folk så hør å kulturtimen i NRK-P2 eller noe sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Hadet bra Lene!

Lurer hva som skjer neste uke! Ser spennende ut. Sjekker først inn en jente på mandag, og på onsdag/torsdag sjekker det inn em gutt og en jente med fredning. Hvorfor føler jeg at det er Siri og Casper??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...