Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia med at ingen likte Lene? Synes hun virka kul, og ei jente med bein i nesa. Ikke bare ei sukkersøt bortskjemt Ann Mariell.
Trur vi kunne fått litt mer liv på Paradise hotel hvis Lene hadde blitt. Er det bare de kjedelige dere vil ha der inne eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når er finaleuka? Eller noen som veit hvor mange episoder det er i hver sessong?

Om jeg ikke tar heelt feil så mener jeg å ha hørt at finaleuka er i uke 20 eller noe i den dur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Jeg trenger litt eyecandy og humor der inne aka. AUDUN!

Forrige uke når jeg hadde lite å gjøre, så jeg episoden hvor guttene snek seg inn til parterene sine på natta. Var så godt å se Audun igjen! :hjertesmil: Han er så sjarmerende på en merkelig måte! Må bare smile når jeg ser han :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Jeg savner også Audun. Og i det siste har jeg fått så utrolig sansen for Ole Fredrick. Han har vært så utrolig søt og snill mot AM på Instagram. :) Jeg er rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Jeg savner også Audun. Og i det siste har jeg fått så utrolig sansen for Ole Fredrick. Han har vært så utrolig søt og snill mot AM på Instagram. :) Jeg er rar.

Jeg har alltid likt Ole Fredrick jeg. Må være noe jeg ikke har helt oppfattet, for det var så mange som ikke likte han :P

Synes han var så sjarmerende og morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Jeg har alltid likt Ole Fredrick jeg. Må være noe jeg ikke har helt oppfattet, for det var så mange som ikke likte han :P

Synes han var så sjarmerende og morsom.

Hihi, har alltid likt han jeg også! Turte bare ikke si noe, fordi det er så mange som ikke liker han. Synes han er veldig søt og sjarmerende:) Ann Marielle har fortalt meg veldig mye fint om han, og da har jeg bare fått enda mer sansen for han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Marielle har fortalt meg veldig mye fint om han, og da har jeg bare fått enda mer sansen for han:)

Omg.. Noen som er litt stolt eller? ;)

Anonymous poster hash: cccb6...327

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg.. Noen som er litt stolt eller? ;)

Anonymous poster hash: cccb6...327

Noen som er litt sjalu eller? ;) haha

Anonymous poster hash: 155cb...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Hihi, har alltid likt han jeg også! Turte bare ikke si noe, fordi det er så mange som ikke liker han. Synes han er veldig søt og sjarmerende:) Ann Marielle har fortalt meg veldig mye fint om han, og da har jeg bare fått enda mer sansen for han:)

Hadde vært gøy om han kom inn igjen, men det tviler jeg på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er litt sjalu eller? ;) haha Anonymous poster hash: 155cb...61a

Sjalu fordi du kjenner en som har vært med på pærra? Næh! :) Det gjør jeg også, men jeg synes det er mere flaut, enn kult ;)

Anonymous poster hash: cccb6...327

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Omg.. Noen som er litt stolt eller? ;)

Anonymous poster hash: cccb6...327

Hvorfor tror du jeg er stolt over det? Og hva var det jeg skrev som gjorde at jeg virket stolt? Vi snakket om Ole Fredrick, og jeg ville ha frem et poeng. Derfor nevnte jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Hadde vært gøy om han kom inn igjen, men det tviler jeg på :(

Det hadde vært kjempegøy! Men, hvis det kommer inn en gutt, tipper jeg det blir Casper eller Mats.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Sjalu fordi du kjenner en som har vært med på pærra? Næh! :) Det gjør jeg også, men jeg synes det er mere flaut, enn kult ;)

Anonymous poster hash: cccb6...327

Og når har jeg sagt at det er kult? Jeg må få lov til å si at hun har sagt mye fint om Ole F, når vi snakket om han. Og hva så egentlig.. AM er skikkelig hyggelig, og en venninne av meg. Jeg er ikke flau over det. Men, har da heller aldri skrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du jeg er stolt over det? Og hva var det jeg skrev som gjorde at jeg virket stolt? Vi snakket om Ole Fredrick, og jeg ville ha frem et poeng. Derfor nevnte jeg det.

Fordi det er ikke første gang du nevner at du og Ann Marielle har snakket sammen. Det var ikke nødvendig å nevne det :)

Anonymous poster hash: cccb6...327

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Sjalu fordi du kjenner en som har vært med på pærra? Næh! :) Det gjør jeg også, men jeg synes det er mere flaut, enn kult ;)

Anonymous poster hash: cccb6...327

Dropp dette nå da, slutt å avspor.

Hun nevnte at Ann Marielle har fortalt mye fint om Ole Fredrick, og det er noe helt annet enn å skryte. Du nevner jo selv hær at du kjenner noen fra paradise hotel, så jeg kunne jo som deg påstått at du bare nevner dette for å virke kul..? Nei, dette blir avsporing og for dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvinneline

Det hadde vært kjempegøy! Men, hvis det kommer inn en gutt, tipper jeg det blir Casper eller Mats.. :/

Åh, gud! Hvis Mats sjekker inn igjen blir jeg oppriktig lei meg! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp dette nå da, slutt å avspor.

Hun nevnte at Ann Marielle har fortalt mye fint om Ole Fredrick, og det er noe helt annet enn å skryte. Du nevner jo selv hær at du kjenner noen fra paradise hotel, så jeg kunne jo som deg påstått at du bare nevner dette for å virke kul..? Nei, dette blir avsporing og for dumt..

Skrev at det ikke var kult, ja :) Jeg kan ikke velge hvem venninnene mine henger med ;)

Anonymous poster hash: cccb6...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Fordi det er ikke første gang du nevner at du og Ann Marielle har snakket sammen. Det var ikke nødvendig å nevne det :)

Anonymous poster hash: cccb6...327

De gangene jeg har nevnt det, er for å få fram et poeng. Jeg har aldri sagt: "Åh, jeg er venn med AM, jeg er så himla kul!" Jeg ville bare ha frem et poeng, siden nesten ingen liker Ole F. Men, siden det plager deg så innmari skal jeg ikke nevne det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...