Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh, denne uken har virkelig gått veien! Og den reaksjonen til Lene? Ærlig talt, det er et spill. Glad hun er ute ass!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, denne uken har virkelig gått veien! Og den reaksjonen til Lene? Ærlig talt, det er et spill. Glad hun er ute ass!!

Det var flaut å se Lenes reaksjon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, denne uken har virkelig gått veien! Og den reaksjonen til Lene? Ærlig talt, det er et spill. Glad hun er ute ass!!

Whaat, er lene ute? Haha! Er den nye episoden ute? Finner den ikke på Viaplay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..ble litt småkremt av Lenes reaksjon i dag. Så mye sinne og hat. Går hun på medisiner el evt dop? Ansiktet virker litt oppblåst. Uansett fine mugger på hu. Selv om det var silikon. Hun feilet nok på taktikken. Det holdt ikke at Labi fikk klå på puppa hennes. Labi er nok mest hypp på leppene til AM.



Anonymous poster hash: fccb5...608
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som over her, jeg tror kanskje Lene er en smule forstyrret? Hun virket jo helt gal, og sa hun hatet Ann Mariell. Lene har jo selv sagt at hun var sur på AM så hvorfor ble hun så overraska over at AM ikke ville ha henne inn igjen? Det ville jo blitt en fare for henne selv. Herregud så flaut å se på! Tidenes pute-tv.

Every strong man is a strong women :grinele:



Anonymous poster hash: aa835...a0d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Så det kommer inn tre nye gjester neste uke? En jente på mandag, og en gutt og en jente på onsdag/torsdag med fredning? Lurer på om de som kommer inn med fredning er folk som har vært der før. Da håper jeg det er Aurora som kicker ut Simone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun Lene virker helt psyko med en djevelsk blikk. Tror jeg hadde gjemt unna alle skarpe gjenstander om jeg skulle delt soverom med henne..



Anonymous poster hash: 4aa56...4f0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste onsdag:

På Paradise Hotel kan alt skje, og i dag sendes en av gjestene ut på en ensom utflukt der hun blir stilt overfor et dilemma. Under kveldens Pandoras bryter helvete løs når dilemmaet blir avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er temaet for neste uke? Noen som vet?



Anonymous poster hash: bc295...f91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva som er harry/møkkete med henne? :vetikke:

Jeg sitter faktisk ikke igjen med noe dårlig intrykk av henne, og lurer genuint på hvorfor flere uttrykker at de ikke liker henne. Kanskje hun ikke har den beste setningsoppbyggingen, eller de aller mest reflekterte samtalene. Men hva så, hun virker snill, lager liv, og skjuler ikke hva hun tenker.

Jojo, det er jeg enig i. Hun virker som ei allright jente. Men er bare væremåten hennes, hun skal virke så innmari kul og "yoyo jeg er DDDJ, jeg er så kul, jeg har flow og liker å ha sex på TV for det er sånn jeg skal bli kjent". Skjønner du? Hun eier jo ikke dignity virker det som.

Anonymous poster hash: acfc4...f61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er temaet for neste uke? Noen som vet?

Anonymous poster hash: bc295...f91

Pandoras uke. Sikkert mye uventet som skjer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er finaleuka? Eller noen som veit hvor mange episoder det er i hver sessong?

Vet ikke når finaleuka er, men tror det er rundt 50-60 episoder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så det kommer inn tre nye gjester neste uke? En jente på mandag, og en gutt og en jente på onsdag/torsdag med fredning? Lurer på om de som kommer inn med fredning er folk som har vært der før. Da håper jeg det er Aurora som kicker ut Simone.

Tipper det er Aurora også. De viste jo ansiktsuttrykket til Simone i teaseren. Hun så ikke helt fornøyd ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Tipper det er Aurora også. De viste jo ansiktsuttrykket til Simone i teaseren. Hun så ikke helt fornøyd ut.

Men, samtidig.. Så ikke Simone litt... glad ut? At hun gråt av glede mener jeg? Som i at det kunne være Ole? Hååååper jenta er Aurora. Selv om det sikkert ikke er en tidligere deltaker engang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt sjokkert over Lene sin oppførsel på PH da hun røyk ut. Og det at hun går og sier hun redda AM så jævlig forrige uke, gjorde hun det? Kan ikke jeg huske! Drøyt å si hun hata AM over det her, herregud det er et spill.. Fikk virkelig se hennes bad side i dag for å si det mildt..... Syns også det var dårlig av henne i gårsdagens episode å liksom legge skylden over på Ann Mariell fordi Lene nå ikke hadde noen partner å gå til på parsermonien siden Mats røyk.. "Alle svikta Lene når Mats ble sendt hjem" BUHU... ÅH GIVE ME A BREAK :roll: :roll:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Festlig av Lene å bli så pottesur og snakke om uærlighet og "schtøgge folk" når hun i neste øyeblikk forteller at planen hennes hadde vært å lyve for folk, komme til finalen og slippe kula. Altså, er man der for å spille spillet må man da tåle at andre gjør det også.

Det er så typisk at enkelte utnevner seg til superspillere og skryter av hvor dyktige de er, for så å ende opp med å bli spilt ut og bli dritsure fordi de andre er så uærlige og ekle.

Lene virket kul da hun kom inn men oppførte seg jo helt psycho de siste dagene når ting begynte å gå i mot henne. Jeg håper forresten inderlig at AM ikke mener alvor med å bli partneren til Labi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...