Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.


Favole

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Alle har uflaks. Du kan ikke pakke ungen inn i bobleplast og tjore'n fast på gulvet heller. Det funker ikke sånn :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, jeg har bare ikke møtt noen andre halvannetåringer med knekt bein :P Legen var veldig i det at han aldri hadde vært med på gipsing av så små barn før, han er unnskyldt siden han nettopp er begynt i turnus :laugh:

Men Sushi! Er det ikke bursdagen til minstesushien idag eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har uflaks. Du kan ikke pakke ungen inn i bobleplast og tjore'n fast på gulvet heller. Det funker ikke sånn :kose:

Ikke? Crap, da må jeg pakke ham ut igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Sånn oppblåsbar plastball derimot, det er helt ok :opplyser:

:Knegg:

Pft, må'kke høre på turnusleger! De er jo ferske på alt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

Åh, de små fine søte bena i gips! Fine fyren asså :hug:

Det blir nok et par skrubbsår på han der oppigjennom, han har bevist at han er ganske tøffas og ganske ivrig på å komme seg opp og frem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke mye som stopper han der. Vet ikke om jeg skal si dessverre eller heldigvis :ler: Men stå på vilje er jo fint å ha!

I helga låner vi et innredet naust (?), og det er en stige fra "stua" og opp til hemsen, gjett hvem som prøver å komme seg opp der to minutter etter vi kom inn døra? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Det er nok ikke mye som stopper han der. Vet ikke om jeg skal si dessverre eller heldigvis :ler: Men stå på vilje er jo fint å ha!

I helga låner vi et innredet naust (?), og det er en stige fra "stua" og opp til hemsen, gjett hvem som prøver å komme seg opp der to minutter etter vi kom inn døra? :daane:

Lediggang er roten til alt vond, selv på ferie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må kjøpe sele til han der :ler: Flaks at han ikke når opp til dørhåndtakene, da hadde han vel rullet ned trappa og havnet i vannet utfor her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine helga som alt for fort er over! Har hatt det veldig fint med mannens familie disse dagene :) gleder meg til vi samles igjen til sommeren, da blir vi vel enda flere også.

Dro hjem til mine foreldre idag. De har passet bikkja, så tar ei overnatting her når vi må innom for å hente henne. Storfornøyd mini som har fått seg en tur i fjøset og kosa med kyrne, og så har vi kjørt traktor ;) må vel ut en tur i morgen også før vi drar slik at han ikke klager hele veien hjem :laugh:

Han bryr seg knapt om gipsen, vil bare opp og gå. Hurra :tommel: så det blir noen korte dager i barnehagen til uka for å se hvordan han tar det. Regner igrunn med det vil gå helt fint, men kanskje greit å ta det litt rolig om man kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Din mini og min mini hadde omtrent samme søndag, høres det ut til: besteforeldrebesøk, fjøs og traktor :hjerte:

Så flott at det går bra med gipsen! Han er virkelig en tøffing, han der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Særdeles brukbar søndag :jepp:

Han imponerer meg SÅ! :) I dag har han gått en del på egenhånd, og han stopper og applauderer seg selv :fnise: Jeg klapper ofte og sier hvor flink han er om han gjør noe rett, det har visst smittsom effekt. Synes det er så gøy at han ikke lar seg hemme av beinet. Kanskje han går før fylte to år likevel :P

Bablingen fortsetter i det uendelige, med noen nye ord her og der. I helga har det kommet frem "god dag" og "pus". Har begynt å riste på hodet om vi spør han om noe, selv om han ikke har helt kontroll på det. Under kveldsmaten sitter han og sier "nam, nam, nam", jeg spør om det er god mat og han rister på hodet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo bare så skjønne :hjerte:

Mini er levert i barnehagen. Han har jo ikke vært der på snart ei uke, så det var ikke noe kult at jeg skulle dra. Vet det går fort over, men det kjennes litt ubehagelig likevel. Fri fra jobb i dag, så må få unna klesvasken etter helga og den evigvarende ryddinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Det er så herlig når de applauderer seg selv! Vesla gjorde det lenge, spesielt med en sånn stable-leke. Hun puttet på en ring, klappet. Så en ring til, og så klappet hun mer :ler:

Jeg har kommet frem til at det er ikke noe vits i å rydde i helgene, så jeg rydder skikkelig mandag og torsdag/fredag :fnise:

Den dagen vi skal bygge oss hus (skal bare vinne litt i Lotto først :nigo: ) så skal jeg ha en vaskekjeller, med et sjaktsystem fra badene, så alt skittentøyet havner rett ved vaskemaskinen med en gang. Noen vi kjenner bygget en stor, felles garderobe (med egne skap) rett ved familiens hovedbad, og hadde så en sånn sjakt ned til vaskekjelleren fra badet. Det gjorde visst mirakler for system på skittentøyet! :P

Lykke til med rydding og klesvask, så krysser vi fingrene for at tøffingen klarer seg fint i barnehagen i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, søta! :laugh: Men de er jo flinke, så om det er de selv eller en annen som roser spiller vel ingen rolle :P

Innsatsen på rydde og vaskefronten tas før og etter helg, alltid :P Bare få unntak som bursdag og slikt får meg til å vike fra den!

Jeg skal definitivt ha et slikt sjaktsystem, og helst et system hvor rene klær bare kan heises opp til garderoben :biggrin: Men det va de lottomillionene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulykkesungen slår til igjen. Litt ihvertfall. Kom hjem fra barnehagen med et solid bitemerke på ryggen :overrasket: Lista hans idag bestod av "sovetid xx, bitt på ryggen, vært på tur". :daane: Jaja, det er vel sånt som skjer innimellom.

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Skittentøysjakt er veldig lurt.

Løsning for å få rent tøy til å brette seg sammen og spasere til skapet heter hushjelp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...