Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.


Favole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvelden ble fin, litt amputert, men fin :) J sovna ikke før klokka passerte halv ni, rundt halv tolv våknet han med vondt i magen og klarte ikke sovne alene. Så mannen har sovet med tærne til J oppi nesa store deler av natta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst det :laugh: Jeg driver fortsatt med tilvenniga av den tanken. Tusen takk :klemmer:

Gjesp! Ungen sovna vel rundt sju, jeg sovna rundt halv ni kanskje, våknet for en halvtime siden, har dusja og kommet meg i seng. (Sam)Livet i favolisheimen er ekstremt spennende for tiden :Gjesp:

I dag har vi kosa oss på åpen gård, J var veldig fornøyd med godt utvalg av traktorer, mindre fornøyd med manglende enerett til å bruke dem :ler: I morgen er det barnehage for hans del og mor skal på første svangerskapskontroll. Og der kom jeg på at jeg har glemt å skaffe urinprøveglass, jaaaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med babyboomen for tiden? :fnise: Gikk ikke lange tiden fra vi diskuterte prøving og til du var gravid ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk ekstremt fort! Jeg hadde "planlagt" ett år med prøving siden det tok så veldig lang tid sist, så jeg ble mildt sagt sjokkert når tjukkentesten viste pluss i pp2 :ler:

Når man våkner av seg selv 0650 og føler seg passe uthvilt. Registrerer at ungen ikke ligger i samme seng som mor&far og man prøve å spurte inn på barnerommet uten å forårsake hjerteinfarkt hos seg selv eller skremme ungen ihjel. :daane: Han våknet selvsagt tre minutter etter jeg hadde forsikret meg om at han var i live ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig med en slik natt, måtte det bli flere av dem. Godt å se at han er uthvilt når han står opp :)

Kontroll unnagjort og ingen kontroll hos legen igjen før uke 24 så lenge alt går som normalt. Tenker jeg bestiller en time hos jordmor i mellomtiden.

Som forventet var blodtrykket litt høyere enn hva det pleier å være, det er det alltid når jeg er hos lege. Men måler selv på jobb for å følge med og tar kontakt om det blir så høyt at jeg må ta medisiner. Håper virkelig å slippe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kjenner så godt igjen den følelsen når ungene har sovet natta igjennom. Jeg forbereder meg alltid på det verste :ler: Vi mennesker er småsprøe :fnise:

Kjekt å være ferdig med første sv.kontroll. Byttet du på med lege og jordmor forrige gang også? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk til begge sist ja, synes det er greit å ha vært innom begge. Sist ble det veldig mange kontroller etter hvert, håper det ikke blir fullt så mange denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...