Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.


Favole

Anbefalte innlegg

Takk dere :klemmer: og Tekola, jeg har mer enn nok med en av gangen, takk :fnise:

J er ikke helt i form stakkars, tempen har vært opp mot 40 i dag. Ikke sovet eller spist noe særlig. Men heldigvis drikker han greit, det er da noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt sprøtt! Føles leeeenge til oul om ti uker, men det må vel gå :P

Glemte å spørre etter bilde, selv om det ikke er så mye å ta bilde av enda :P Tullegyn som ikke gjør slikt helt uten videre, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.. Når jeg spurte etter bilde hadde ho allerede knipsa 4 stk :fnise:

Er bare 6-7 uker til Oul her. Har ikke fått noen innkalling da, så stresser ikke. Nå vet jeg at det er liv. Neste milepæl er å kjenne liv :rodmer: Det gleder jeg meg til. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere :hjerte: Det er så vanvittig deilig å ha fått den bekreftelsen. Det kan jo hende at lillebebis ombestemmer seg, men nå som hjertet slår er sannsynligheten ganske liten. Åh, så mye mer avslappet jeg føler meg nå!

Den foreløpig minste fyren i huset tok nettopp kveld, med fine 40,2 i temp :( mannen får klare seg alene i morgen mens jeg jobber, men det er da ikke noe problem :)

Det må ryddes, jeg er litt kvalm og har lyst på kake. Flaks at denne dama ikke orker å bake da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Migreniker melder seg. Har ikke lyst på mat, må spise, spesielt hvis tendens til kvalme. Skoleboller. Nam.

Altså: ikke i kveld ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk la Traviata! :klem:

Feberunger altså. Liker ikke :/ Forstår ikke så mye av det, han har liksom ingen andre symptomer på sykdom. Men noen får vel bare feber uten at det er noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at alt så fint ut på ultralyd! :strix:

Får håpe han kommende storebroren friskner til snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt at alt er i orden så langt :jepp:

Feberen har gitt seg og et lekkert utslett har dukket opp over store deler av kroppen, så det et vel den fjerde barnesykdom ellerno vi har hatt i hus. Han er litt redusert, men likevel mye bedre.

Håper han kommer seg bedre til helga, svigermor tenkte å ta ham med på "bestemordagen", et arrangement som er hvert år, veldig koselig :) kanskje blir det ei overnatting også, får se an formen hans.

Mannen er på tur, ungen sitter i dusjen og jeg sitter utfor og ser på (og er litt dårlig mamma som også sjekker kg osv :P). Når han en gang sovner må jeg få unna litt husarbeid før jeg lander i sofaen med frosne druer og sons of anarchy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sons of anarchy :lur::rodmer: Stoooor fan melder seg :fnise:

Godt at gutten er i bedre form. Er så mye sånne barnesykdommer at jeg har slutta å følge med på alt som barna får :P Det er stadig litt feber eller prikker og sånn...

Frosne druer? Er det virkelig godt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke lenge siden jeg begynte å se det, nå er jeg kommet til sesong tre :ler: Elsk! Mannen har skjegget og blekket i orden, mangler bare sykkelen og attitude :hoho:

Jeg synes det er digg, haha :P ikke gjennomfrosne, men mer enn bare kjøleskapskalde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeelg!!! :bolledeig: fyyy så godt! :daane: Det ble ingen overnatting for J, men han skal være med farmora store deler av dagen i morgen, og jeg må si jeg gleder meg litt. Og han vil nok kose seg veldig :)

Fikk mannen til å hente J tidlig i barnehagen i dag siden han er litt redusert etter å ha vært syk. Etter jobb dro denne slitne mammaen og kjøpte pizza til middag, stor suksess hos en liten fyr som har vært vanvittig småspist hele uka :hoppe: En sjelden gang får det være innafor. Og når ungen en eller annen gang gidder å sovne skal mor kose seg med jordbær og mørk sjokkis ;) Cravings etter frukt og bær for tiden, mm!

På mandag har jeg første svangerskapskontroll, uæh :bond: Jeg er så glad for at formen er relativt grei, så grei at jeg innimellom glemmer bort at jeg er gravid :laugh: Jeg er ikke så fryktelig kvalm nå og har klart meg noen dager uten postafen så lenge jeg har vært flink til å spise jevnlig. Bekkenet oppfører seg veldig fint når jeg bare tar hensyn til hvilke turer jeg går, det å gå mye på jobb er ikke noe problem. Jeg liker det, og får nyte det så lenge det varer. Jeg er fortsatt ganske trøtt, men det blir bedre og bedre det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...