Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.


Favole

Anbefalte innlegg

Slyngevuggen. :)

Har det noe å si om ei jente går med blått da? Storesøster har og hadde masse blått, uten at hun har tatt skade av det. :P

Håper du bare er sliten. :kose: Må være ekkelt at det kommer slike tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke noe greit med ryggvondt :( håper du bare er sliten etter jobb! håper du får slappa litt av i helgen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :klemmer: Sannsynligvis er det ingenting, forhåpentligvis er det ingenting. Seks uker i dag da :hoppe::strix: Fortsatt veldig trøtt, ikke noe særlig kvalm, sinnssykt vonde pupper (hva er vel ei kgbok uten puppeprat i preggosammenheng). Sådær matlyst, har ikke lyst på noe som helst av drikke eller spiselige ting jeg er glad i til vanlig, som f.eks sjokkis, tror ikke jeg har spist det siden jeg fant ut om graviditeten. Det må være en feil noe sted her altså :P Kjenner veldig at ligamentene strekkes, men ikke like ille som sist. Det er tidlig, men det kjennes nesten ut som om jeg kjenner litt til livmora allerede, det føles hovent på en måte. Sært! Herregud som jeg gleder meg til å kjenne bevegelsene :rodmer:

 

Jeg må se om det kanskje dukker opp ei brukt slyngevugge noe sted, bare i tilfelle ;) Kan den brukes med stativ eller bare festes i tak?

 

Og ei jente kan jo fint bruke blått uten problem, bare ikke som liten baby :P Trenger ikke forvirre folk mer enn nødvendig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes visst et stativ, men det er nok mest praktisk med krok i taket.

Minsten har blitt kledd i noe rosa også. Liker å forvirre folk, jeg. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt veldig lite på å handle klær til mini som en evt lillesøster kan bruke :sjenert: Men av babytøyet tror jeg det burde gå. Jente i blå body og rosa bukse?

Hva gjør vi om det blir jente da.. Jeg hater rosa :bond:

 

Jeg hadde moby wrap til mini. Brukte det innimellom. Veldig enkelt å knytte, men tungvindt hvis man skal bære når man f.eks bare skal en kjapp tur innom butikken. Jeg hadde vondt i ryggen etter fødselen, så jeg slet med å bære lenge av gangen. Veldig kjipt for det er jo sååå digg å ha babyen sånn :rodmer: Håper jeg klarer å bygge opp musklene i ryggen mer denne gangen :opplyser:

 

Har du solgt cabooen? Jeg snuser litt på den.. Kommer den i forskjellige størrelser eller hvordan justerer man det? *uviten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes visst et stativ, men det er nok mest praktisk med krok i taket.

Minsten har blitt kledd i noe rosa også. Liker å forvirre folk, jeg. :lur:

Ja, det er kanskje det mest praktiske. Tenkte litt at det kunne være greit å flytte den inn på stua på dagtid, men det er kanskje ikke så viktig. Mannen kikka på ei sånn slyngevugge og mente at noe sånt måtte man kunne lage sjøl (få mora til å sy :P), for å betale over 2000kr for et tøystykke som vugger var ikke aktuelt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt veldig lite på å handle klær til mini som en evt lillesøster kan bruke :sjenert: Men av babytøyet tror jeg det burde gå. Jente i blå body og rosa bukse?

Hva gjør vi om det blir jente da.. Jeg hater rosa :bond:

Jeg hadde moby wrap til mini. Brukte det innimellom. Veldig enkelt å knytte, men tungvindt hvis man skal bære når man f.eks bare skal en kjapp tur innom butikken. Jeg hadde vondt i ryggen etter fødselen, så jeg slet med å bære lenge av gangen. Veldig kjipt for det er jo sååå digg å ha babyen sånn :rodmer: Håper jeg klarer å bygge opp musklene i ryggen mer denne gangen :opplyser:

Har du solgt cabooen? Jeg snuser litt på den.. Kommer den i forskjellige størrelser eller hvordan justerer man det? *uviten*

Jeg liker lilla fremfor rosa, men vi kommer vel ikke unna. Ull fra joha f.eks synes jeg kan ha ganske greie rosatoner :)

Ergobaby er jo gull til slike kjappe turer, slipper å knyte og styre :Nikke: Caboo'en jeg hadde er sydd sammen i ryggen slik at det bare er å tre den over hodet og armer, plassere babyen i tøystykket og delene du skal knyte strammes gjennom noen ringer før du knyter. Jeg er SÅ flink til å forklare :hoho: Google caboo nct! Min er til låns hos missdior ;)

Jeg lurer litt på meitai, rakk aldri å kjøpe det sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje det mest praktiske. Tenkte litt at det kunne være greit å flytte den inn på stua på dagtid, men det er kanskje ikke så viktig. Mannen kikka på ei sånn slyngevugge og mente at noe sånt måtte man kunne lage sjøl (få mora til å sy :P), for å betale over 2000kr for et tøystykke som vugger var ikke aktuelt :hoho:

Vi har hatt krok både på soverommet og i stua. :jepp: Hadde aldri turt å lage noe sånt selv, men det finnes visstnok oppskrifter på nett!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt utstyr foretrekker jeg å kjøpe fra produsent, svigermor kan heller få strikke ;) Det frister veldig altså. Så kan unge#2 arve sprinkelsenga til J, og J få juniorseng når det er på tide å gå over til vanlig seng for #2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal få den tilbake veldig snart!!! hver gang jeg åpner den nederste skuffen i kommoden til M så tenker jeg at jeg skal sende den. Men så går det to sekunder og det er glemt :ler: Minn meg på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det er ikke noe stress, om du ikke har sendt det når det nærmer seg påske kan jeg prøve å huske å minne deg på det :P

Herregud unge, soooooov! Så trøtt, men sove? Nææ. Når mannen la ham igår sov han ila ti minutt, jeg ser på dette som straff, 45 min and counting. Jeg tenkte å driste meg ut i regnværet for å kjøpe smågodt når han sovner, før jeg parkerer meg i sofaen med netflix. Innafor på en søndag? Håper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må jeg virkelig se til å komme meg ordentlig inn på KG igjen! Jeg går jo glipp av såååå mye!!!! :daane:

Favole: GRATULERER SÅ MYE MED NR 2 I MAGEN!!!!!!!! :strix::hoppendeglad::hoppe::nigo::rodmer::hjerte:

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært her på kjempe lenge og tenkte plutselig nettopp at Favole er sikkert gravid så måtte sjekke og det er du jo! :fnise: Grattis! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her på kjempe lenge og tenkte plutselig nettopp at Favole er sikkert gravid så måtte sjekke og det er du jo! :fnise: Grattis! :blomst:

Hahaha :laugh:

Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finvær, fri, fjelltur :danse: Det funker! Bekkenet var ikke helt enig i at vi skulle opp de siste bakkene, så det gikk rimelig sakte det siste stykket. Får være litt mer forsiktig fremover og heller gå turer hvor det ikke blir så mange bakker. Vil ikke bli plaget denne gangen!

I ettermiddag har vi hatt besøk av svigermor, grillet til middag og kosa oss :) J har vært sliten etter barnehagen, og dermed holdt en aldri så liten hylekonsert i protest mot absolutt alt. Stakkars liten! Torsdagen skal han få fri, vi får besøk av søstera mi og mamma, da må han få være hjemme. Jeg skal jobbe i helga, så vurderer hjemmedag (eller veldig kort dag) på fredag, vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, bekkenkrangling allerede høres ikke noe særlig ut nei! :riste: Får håpe du slipper at det blir verre, lurt å ikke ta de verste bakkene fremover, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel aldri blitt helt bra etter forrige svangerskap, har jo merket litt til det om vi har gått litt krevende turer flere dager på rad f.eks, men nå kommer det litt fortere. Bare å være forsiktig fremover!

I dag begynte J å hamre på ytterdøra kl kvart på syv, fortsatt i pysjen. Han hadde tatt frem sko og jakke, veldig klar for å dra i barnehagen. Mens han stod der og forsøkte å komme seg ut gjentok han "ongan, ongan" :fnise: Og så lei seg når jeg skulle dra fra bhg. Får hente ham litt tidlig :)

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...