Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.


Favole

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Jeg leste et eller annet sted her inne at ettåringens hovedmål var å ta livet av seg selv... Det ble mye vagging på meg i fjor sommer :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir det vintervagging med brodder :ler:

Og nyyyyyyyter hvert sekund, åff kårs! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt (ok, veldig) nervøs for at kroppen kanskje ikke orker være gravid noe lenge, så i morgen og mandag har jeg avtalt å komme innom laben på legekontoret for å sjekke hcg-stigning. :sjenert: Hvis det kan være litt betryggende er det innafor tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

 

Selv om jeg ikke føler meg veldig gravid enda, så føler jeg at noe skjer med kroppen, helt klart. Tidligere nevnte nærmest komatøse tilstand, blir kvalm utover kvelden, og om jeg ikke spiser jevnlig fra morgenen av blir jeg ihvertfall kvalm :P Jeg er jo vant med å fungere på vann og kaffe (og extra tyggis) fra kl 06 og til lunsj kl 12, og så middag igjen kl 16-ish. I morges ble det et knekkebrød rundt halv sju, en skyr kl halv åtte, et egg i ti-tiden, lunsj litt over 12, middag til vanlig tid og nå må jeg snart ha noe mat igjen kjenner jeg. Slik var det ikke sist, da var jeg kvalm fra jeg stod opp og til langt ut på kvelden, først da klarte jeg å spise noe særlig. Skal jeg nå legge på meg alle kiloene jeg burde gått opp forrige svangerskap? :P

 

Og så har jeg dratt frem babyutstyrslista mi fra sist :ler: Har jo en god del fra før, får vi gutt trenger vi ikke noe særlig med klær heller. På toppen av lista står vogndrømmene da, haha! Men da må de jeg har selges, jepps! Eller jeg kan vinne i lotto slik at en bod i kjelleren kan gjøres om til vognrom :fnise:

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er ei jente denne gangen? :)

Så koselig å lese om babyutstyrsliste og vogndrømmer! Hva har du lyst på, da?

Lykke til med HCG-sjekk - tipper alt er som det skal, du høres definitivt gravid ut :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har null og nada følelse på kjønn enn så lenge. Sist tenkte jeg "guttebass!!" når testen ble positiv. En av hver hadde vært veldig koselig, men jeg tar gjerne en gutt til jeg altså :) Ikke nøye i det hele tatt.

 

Jeg har veldig, veldig lyst på bugaoo buffalo, men fyflate for en pris :daane: Og bruktmarkedet her oppe består av simo og emmaljunga :laugh: Kunne også tenkt meg emmaljunga super viking. Jeg vil ihvertfall ha ei vogn med vendbar sittedel, fortrinnsvis lufthjul, romslig bag og romslig sportsdel. Ikke for tung, og helst ikke ta voldsomt plass i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge denne graviditeten også. :) Bekymringer er noe dritt, men håper du blir beroliga av å sjekke hcg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ga meg en viss ro sist ihvertfall :) og må vel ordne med en tidlig ul hvis hcg går rett vei. Å vente til uke 18-19 er så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det igjen: super viking er gull. Men buffaloen er penere... :P

Prisforskjellen ligger altså i utseendet :ler: Men super viking har vel større sportsdel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme på shoppingbesøk hit da :lur: her er bruktmarkedet gull :jepp:

Hcg hjemmetest som viser stigning til folket :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grastusta

Du må komme på shoppingbesøk hit da :lur: her er bruktmarkedet gull :jepp:

Hcg hjemmetest som viser stigning til folket :opplyser:

CB med ukeindikator? :klo: (hvis man starter tidlig nok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Prisforskjellen ligger altså i utseendet :ler: Men super viking har vel større sportsdel?

Mulig? T har i hvert fall fortsatt mye å gå på, og han er 85 cm.

Buggisen har lang kalesje, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CB med ukeindikator? :klo: (hvis man starter tidlig nok)

Nei nei.. Den må vise tall! Sånn at jeg kan se dobbling av tallene :lur:

Fikk sterkere test da jeg var gravid i fjor. Hcg måling viste dårlig stigning.. Og alt endte i en MA. Derfor paranoia her i gården :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig? T har i hvert fall fortsatt mye å gå på, og han er 85 cm.

Buggisen har lang kalesje, da...

Tror jeg må finne noen som selger begge vogner for å få sammenlignet. Men det er ingen her da, med mindre en av butikkene her tar inn bugaboo ;) den er bare SÅ fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka går så alt for sakte. Legekontoret sender inn blodprøvene nå kl 12, må vel vente til slutten av dagen for å få svar. Det blir vel enda verre å vente over helga for å få tatt oppfølgingsprøven. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legekontoret fikk ikke svar på prøvene i dag :sur: Men ringer de i morgen tidlig, da bør resultatet være på plass. Æsj til at jeg ikke tør å spørre en av legene jeg jobber med om de kan ordne labrekvisisjon mens vi er på jobb, så kunne jeg sjekka sjøl :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...