Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.


Favole

Anbefalte innlegg

Det er helt magisk å ikke være kvalm! Hvorfor fikk jeg ikke denne sist? Denne slår jo afipran langt ned i støvlene! :laugh: Nå gleder jeg meg til å gå på jobb igjen, slipper å avsløre meg pga kvalme :P

Afipran kan ta seg en bolle. Samme med phenergan og alle de andre greiene. :P Postafen er det eneste som duger, bare synd man blir så vanvittig sløv av å ta det hver dag i månedsvis... Jeg ble i alle fall helt zombie. :daane: Håper du slipper den bivirkningen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært mye kvalm siden januar men ikke pga baby :) Har ikke tatt noe for det da jeg ikke spyr og er forsåvidt nesten bra nå. Får du tidlig ul gratis eller betaler sjøl? Syns at så mange får det gratis samtidig som de liksom er så strenge på det :P Lykke til! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afipran kan ta seg en bolle. Samme med phenergan og alle de andre greiene. :P Postafen er det eneste som duger, bare synd man blir så vanvittig sløv av å ta det hver dag i månedsvis... Jeg ble i alle fall helt zombie. :daane: Håper du slipper den bivirkningen!

Har ikke merket noe til det, men jeg er veldig trøtt i utgangspunktet da :P Håper både trøtthet og kvalme har tenkt å fordufte etter første trimester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mye kvalm siden januar men ikke pga baby :) Har ikke tatt noe for det da jeg ikke spyr og er forsåvidt nesten bra nå. Får du tidlig ul gratis eller betaler sjøl? Syns at så mange får det gratis samtidig som de liksom er så strenge på det :P Lykke til! :blomst:

Kvalme uten å spy er nesten verre, ihvertfall sånn som det har vært her, men man opplever det jo forskjellig.

Har fått time på sykehuset her, så betaler ingenting. Om de sier nei eller ikke kommer vel an på henvisningsgrunnlaget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææh, ikke lenge igjen til ul nå :bond: Jeg har prøvd å ikke tenke noe særlig på det i helga, men det ligger jo der likevel.

Finfin søndag med besøk til åpen gård, det var en viss liten fyr som hadde det helt topp med å gå fra dyr til dyr, inn og ut av fjøset, fant seg en leketraktor å kjøre rundt med.. En vellykket dag :) så håper han har tenkt å sovne greit i kveld :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å prøve å ikke tenke på det er jo verdens enkleste oppgave.. NOT :kjefte:

Masse lykke til i morgen. Krysser fingre og tær for deg hvis du krysser for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig herlige dager, og ei herlig avslutning på kvelden; ungen sovna superkjapt uten ei eneste sur mine :o Kveldene har vært såå trøblete i det siste, så dette var godt for hormonellamams! En klesvask surrer og går, jeg får sjekka KG og tatt en liten etterlengtet dagbokrunde. Er mest innom på mobilen for tiden, så det blir ikke så veldig mye skriving. Føler meg overraskende våken, men om en time er jeg sikkert tilnærmet komatøs :P

 

Takk for lykkeønskninger :klemmer: Og Kakaoen, krysser selvfølgelig alt for deg, i morgen får vi flotte nyheter begge to :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig herlige dager, og ei herlig avslutning på kvelden; ungen sovna superkjapt uten ei eneste sur mine :o Kveldene har vært såå trøblete i det siste, så dette var godt for hormonellamams! En klesvask surrer og går, jeg får sjekka KG og tatt en liten etterlengtet dagbokrunde. Er mest innom på mobilen for tiden, så det blir ikke så veldig mye skriving. Føler meg overraskende våken, men om en time er jeg sikkert tilnærmet komatøs :P

 

Takk for lykkeønskninger :klemmer: Og Kakaoen, krysser selvfølgelig alt for deg, i morgen får vi flotte nyheter begge to :jepp:

Så herlig å lese og SÅ deilig at han sluknet uten kamp i kveld :hjerte:

 

Kos deg i kveld og masse lykke til i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :D

Hvor typisk er det ikke at vi våkner til en febersyk J? Det passer seg kanskje ikke helt å ta med en halvannetåring på en slik undersøkelse, så om det ikke på magisk vis dukker opp noen som kan være med ham en liten stund får jeg bare dra alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordnet seg, han dro på besøk til tanta mens vi var på ul :)

Og der fikk vi se en stk levende bebis! :strix::hoppendeglad: Legen mente jeg nok var litt kortere på vei enn antatt, men endelig termin blir jo satt på oul uansett. Herreguuuud for en lettelse!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...