Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.


Favole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han sovnet selvfølgelig like etter klaginga mi :P Og når han sovner er han jo selvfølgelig verdens søteste, godeste og alt det der, og jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg blir så utålmodig og frustrert :laugh:

 

Nå; sofa, middagsrester og dårlig tv. Lagde noe panert kyllinggreie i wraps idag, SÅ godt. Og J syntes det var helt hysterisk morsomt å spise middagen innpakket i noe som ligner mer på ei lefse enn noe annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FERIE! :hoppendeglad:

 

Oooooog... FAST JOBB! :nigo: Har ikke fått kontrakten enda, men beskjed om at som "fireåring" regnes jeg som fast ansatt. Hipp hipp hurra og about fuckin' time :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo, gratulerer! :bolledeig: Ja, about fookin' time! :opplyser:

 

Så deilig å feire fast jobb med å gå ut i ferie, da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taaaakk :biggrin:

 

Vel, med dette været kunne jeg like gjerne vært på jobb :ler: Men det blir vel bedre og det blir uansett godt med fri sammen med J :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere :D Det må vel feires på et vis, uten at jeg helt vet hvordan. Finner vel på noe lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :hoppe:

 

Helg og forhåpentligvis kommer mannen hjem i kveld :D Han ble plutselig usikker på om kurset gikk i helgene også, men sannsynligvis gjør det ikke det. Hvis han kommer håper jeg han rekker det før J legger seg. Han virker ikke til å bry seg veldig om at faren ikke har vært hjemme denne uka, annet enn når han skal legge seg, da sier han "pappa, mmmm" (mmmm = kos).

 

Helgevask på planen i dag, like gøy som alltid ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du, de der skoene... Hvor bestilte du fra, og er dere fornøyde? Må seriøst skaffe sko til mini snart. De storesøstera brukte er ikke noe gode, altfor stive. Så foreløpig labber han rundt i tøfler ute. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søtt :rodmer: Var en utrolig fornøyd J som fikk pappaen hjem like før leggetid igår :hjerte: Legginga ble litt senere og litt mer trøblete enn vanlig, men men.

Jeg bestilte fra lekmer.no, og er så langt veldig fornøyd :) tenker å bestille en annen type av samme merke, tror det kan bli bra. Barnehagen virker litt sånn "eh, okeiii" av skovalget, men pft :P Siden det regner veldig for tiden og det ikke ser ut til å gi seg må vi finne støvler og herregud for et prosjekt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett litt på dem, og om jeg ikke får tak i de jeg egentlig vil ha kjøper vi nok dem. Har sett meg ut et par fra Robeez, men den europeiske nettbutikken har ikke inne den modellen og den amerikanske sender ikke til Norge :P har sendt e-post og spurt om de kan gjøre et unntak. Men regner med svaret er nei, så får jeg heller bli veldig positivt overrasket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Høh. Husker du den slyngevugga vi drømte om og har erklært at skal anskaffes ved en ny unge?

Vel. I skrivende stund ser jeg er far på en balkong svinge hardt og lenge på den der- etterhvert slipper han den, løper inn i stua og KJAPPER seg ut før den mister farta. Nå tror jeg fader meg han ordner bæresele mens han vugger.

Det kaller jeg ikke bestått for mine krav; jeg trodde unger liksom sovna asap oppi der :roll:

Penger spart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ringt produsenten og brølt "Sovegaranti you say, kom hit!". :jolie:

Stakkars pappaen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...