Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.


Favole

Anbefalte innlegg

Alt for mye å gjøre før morgendagens feiring. Da passer det fint å stikke på revy mens svigermor passer mini. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg tenkte var; "herregud jeg er glad ting funker som det skal downstairs slik at jeg slipper å tisse meg ut"! Lenge siden jeg har ledd så mye, så vi har kosa oss veldig :jepp:

Enda mer kos å komme hjem til nesten ferdig shina leilighet. Heldig med hun derre svigermora mi altså :hjerte: Noe småtteri som gjenstår, men det tas i morgen tidlig :) Gleder meg til å feire sammen med familien, og ikke minst til minstemanns opplevelse av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.maifeiring - check! Vi har hatt en kjempefin dag med familien, storkost oss fra morgen til kveld. Bortsett fra at jeg nærmest fikk hjerteinfarkt i morges da. Vi har denne reolen stående på stua med alle lekene til mini, og plutselig sitter han på øverste trinn og gliser :sjokkert: Da er det om å gjøre å gå bortover så fort som mulig, men ikke så brått at han begynner å vimse oppå der. Herregud :laugh: Så i hele dag har han flydd opp dit i ei rasende fart. Nå er det ihvertfall slutt på å kunne forlate ham selv om det bare er for å tisse :ler:

Utover formiddagen kom mamma, pappa, lillebror og svigermor for å spise sammen med oss. Tanken var bare spekemat, men vi endte med spekemat, helstekt kylling, hjemmelaga kjøttboller, potetsalat, rekesalat, pastasalat, div frukt, forskjellige gode brød og flatbrød, røkelaks, eggerøre.. Til dessert ble det nydelig sjokoladekake som mamma hadde med, kokoskrem og melon :sikle: Flaks at det er en del igjen, enda vi fordelte maten før alle dro hjem :laugh: Kjempefornøyd mini som satt der med kjøttbolle i ei hånd og kylling i den andre :P Blir restemiddag i morgen, det er sikkert!

Vi tok oss en liten tur til byen for å se på folketoget og russetoget, like spennende hvert år ;) Mini fikk smake litt softis og fikk seg en ballong formet som helikopter festet til vogna. Gliset ble om mulig enda større :fnise:

Vi er så heldige som har så fine folk rundt oss som vil tilbringe tid med oss. Det føles ekstra godt at J har besteforeldre på begge sider som ønsker å være sammen med ham så mye de kan. Han blir så glad når han møter dem og flyr ryndt fra fang til fang for å dele ut kos og fortelle veldig morsomme historier ;) Han var vel ikke helt klar for å stå opp når han våknet fra duppen sin, så han ble sittende i fanget til onkelen i sikkert 20 minutter og koste seg. Herlig!

Heslig positiv dag altså! :hjerte: Det ble igjen noe av sjokoladekaken, så tror det blir et lite stykke til kvelds :lur: Håper alle har hatt en kjempefin dag, gratulerer til alle :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også slike fantastiske besteforeldre på begge sider, er så takknemlig for det! Gull verdt for både ungene og oss voksne. :)

Tror jeg ville vurdert å bytte ut den reolen der... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig gull verdt :Nikke: Gleder meg til neste helg, skal reise til svigerfar for å feire bursdag, og en tur til foreldrene mine. To av de fineste stedene jeg vet!

Det er ikke lenge siden vi kjøpte den, og jeg tenkte jo at han sikkert ville prøve å klatre i den etter hvert. Men jeeez da unge, kunne ventet litt til! :laugh: Han klatrer på absolutt alt for tiden. Sofaen, kjøkkenstoler, reolen, drar ut kjøkkenskuffene for å komme nærmere benken og så videre i det uendelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det blir bedre, i hvert fall har et par knall og fall dempet lysten til Vesla noe, selv om hun fortsatt elsker å klatre :ler:

Dog, vi må sikre bokhyllene våre, for hun har plutselig begynt å prøve seg på dem... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan isåfall ramle ned fra det nederste trinnet og bli kurert umiddelbart :ler: Gærningunger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klemmer: Feirer med en kroneis, og sannsynligvis det stykket med sjokoladekake som er igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har visst det :nigo: Tusen takk dere! :klemmer: Tror mini visste det, fikk nemlig en giiiigakos i morges og en kjempesuss over hele fjeset :ler:

Føles vel som hvilken som helst random dag. Vi har fått fjernet ei giga bjerk i hagen. Eller, nesten fjernet, de som ville ha den står utfor her nå og sager den opp, og det betyr litt urolig mini :P Men smokken har funka så langt. I løpet av uka eller tidlig neste uke skal vi leie en minigraver for å bli kvitt alt av røtter og få gravd opp en del. Gleder meg hinsides til ny hage, og ihvertfall til vi får bygd ny altan hvor vi faktisk får plass til utemøbler. Fine sommerkvelder, kom til meg! :hoppe: Og å få satt opp sandkasse og uteleker til J, ikke minst!

Har vært litt småtunge dager i det siste. Mormor har blitt syk og de prøvene som er tatt har ikke gitt svar, så det famles litt i blinde. Jeg er veldig spent og nervøs for svaret fra dagens CT. :sukk: Den dama er så rå, det kan ikke være noe alvorlig, det kan ikke være noe som gjør at vi mister henne. Ikke enda, det er alt for tidlig. Eldre kan jo lett bli veldig dårlige av noe "enkelt", så forhåpentligvis er det noe som lett kan gjøres noe med når de bare vet hva. Det må være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! :klem:

Er det innafor å ville dra til barnehagen og riste den ansatte som har kledd på ungen din når mannen kommer hjem og sier at ungen hadde på seg "lånesko" når han kom for å hente, fordi ungen ble sinna av å ikke klare komme seg fremover på beina med fotposer på? Ungen går jo ikke ordentlig selv enda, og sko som tilhører andre barn skal han ihvertfall ikke ha på beina, og slettes ikke den type sko som de fleste barna der går i. Jeg gikk fra :rodmer: og :biggrin: når de kom hjem til :rasende: når mannen begynte å fortelle om dagen hans. Jeg skjønner jo at de nok har gjort det i beste mening, men åå! 15 varmegrader og helt tørt ute, de kunne like greit tatt på ham tøflene han har i sekken til innebruk, som ikke blir brukt inne. Eller lester utpå vanlig sokk. Mor må prøve å ikke klikke i morgen tidlig. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatremusa klatrer på stuebordet. Klatremusa skal ned. Mister fotfestet, sklir og får foten under seg og tada - brudd i leggen. :grine: Seriøst!! Enn at jeg ikke skulle rekke bort for å ta ham imot når han sklei unna. :( Føles helt forferdelig. Ungen derimot har vært dritflink under legebesøk, røntgen og gipsing. Blir så imponert over den lille karen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...