Gå til innhold

Cremen prøver på første.


Gjest crem

Anbefalte innlegg

Håper tr holder seg laaangt borte! Og at du er sanndrømt ;) Når tenker du å teste hvis tr ikke dukker opp? Jeg tror jeg begyt 9dpo forrige pp, og satser på jeg kan holder meg til ikm denne gangen (tviler).

hehe håper jeg også! jeg tenkte å teste tirsdag, eller onsdag om tr ikke dukker opp. kan godt hende at denne gangen blir det en 30 dagers syklus, og da skal tr komme på onsdag :)

Spennende :) Gode tanker sendes din vei. Håper på positiv test snart!  :blomst:

tusen takk  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er flink som klarer å vente med å teste :sjenert: krysser fingrene for positiv test i løpet av uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink som klarer å vente med å teste :sjenert: krysser fingrene for positiv test i løpet av uken :)

tusen takk  :blomst:  hehe flink å flink du, forter meg å tisse på morgenen slik at jeg ikke får testa  :fnise: dessuten er jeg så redd for å få negativ test! orker ikke den skuffelsen før tr viser seg

Endret av crem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant plutselig ut at det er i dag eller mandag tr skal komme, ikke onsdag :) tror ikke tr kommer i dag, så får se til mandag, kommer hun ikke da heller, blir det nok en test på tirsdag.

har en del murringer, som også går ut i korsryggen og nedover lårene. brystvortene er ømme og jeg har fått bedre luktesans (eier ikke luktesans fra før, men nå kan jeg lukte det når naboen klipper gresset) men dette er alle også symptomer på at tr melder sin ankomst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker om sola, eller i dette tilfelle mensen, så kommer den! det kom litt *unnskyld på forhånd for ekle detaljer* rosa slim på papiret når jeg tørka meg, så denne gangen ble syklusen på 28 dager :) jaja bedre lykke neste gang! så satser jeg på mars-baby :)

 

nå har jeg fire uker til hvor jeg kan konsentrere meg om meg selv, gå litt mer ned i vekt og kose meg videre. passet ikke så dårlig at tr kom denne gangen, siden jeg skal på sommerfest neste helg og tror de andre hadde begynt å lure litt om jeg ikke hadde tatt meg et par glass vin :) nå ligger fokuset mitt på å klare å komme meg under hundre før neste ikm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så typisk. Men du får se lyst på det :) Er kanskje ikke så gøy å være tidlig i graviditeten om sommeren når det gjerne blir en del anledninger med alkohol :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så typisk. Men du får se lyst på det :) Er kanskje ikke så gøy å være tidlig i graviditeten om sommeren når det gjerne blir en del anledninger med alkohol :P

sant det! nå kan jeg ta meg en fest med god samvittighet :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til at tanta begynner å pakke kofferten sin nå, og er på vei av gårde etter dette besøket. håper hun har dratt imorgen eller i overimorgen :) tror ikke denne pp blir like aktiv, da vi skal sove hos foreldrene mine ved eggløsningstider.. og jeg føler ikke heeelt for babymaking i soverommet vedsiden av dem  :fnise:  tar liksom romantikken litt vekk fra det hele.. men tenker jeg legger inn aksjer samme dagen jeg drar opp dit, og håper eggløsningen enten er litt tidlig eller litt sein, for da legger jeg inn aksjer når jeg kommer hjem igjen, to-tre dager etter forventet eggløsning.. vi drar dagen før forventet eggløsning, ifølge appen, men den er jo ikke helt til å stole på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal dere være borte? Sex dagen før EL er jo perfect timing, så det kan jo hende det klaffer likevel. Får håpe appen din er til å stole på denne syklusen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal dere være borte? Sex dagen før EL er jo perfect timing, så det kan jo hende det klaffer likevel. Får håpe appen din er til å stole på denne syklusen! ;)

det blir tre-fire netter borte, så hååper jeg klarer det likevel! og at el kommer 19 :) for da rekker vi det 18 før vi drar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Krysser fingrene for at dere treffer på neste, selv med litt ekstra spenning omkring når el kommer! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dere treffer på neste, selv med litt ekstra spenning omkring når el kommer! :)

tusen takk  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el er nok i dag eller i morgen, har en del el slim, både i går kveld og i dag når jeg våknet :) lagt inn aksjer i går og skal prøve på det i dag, før jeg reiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

en stund siden jeg har skrevet her, i dag er jeg vel 9 dpo ca. og ikm er fredag neste uke.. tanta kommer vel fredag eller søndag :) ganske sikker på at hun kommer denne gangen, da jeg ikke er helt sikker på om jeg traff EL. siden vi var bortreiste..

 

utenom det, så er det deilig med sommerferie, late dager og varme av og til.. har ikke vært verdens beste vær her, men noen dager er det virkelig flott! målte meg selv for første gangen på tre uker, og hadde gått ned en ca. i gjennomsnitt på alle plassene, bortsett fra låret, hvor det var en ca. opp.. jaja kan jo ikke stole helt på den målingen man gjør hjemme :) vekta har hold seg ganske stabil selv med fester av forskjellige slag! jeg fortsetter med lavkarboen i sommer, er ikke så stort problem det, når de fleste dagene er det grillmat på menyen!

 

god Sommer alle sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm i morgen, så tenker tanta kommer i morgen eller søndag :) ingen tegn til verken graviditet eller tr, men hun møter nok opp som vanlig, men all bagasjen sin, som blant annet smerter, sjokoladen fysen, humørsvigninger, tretthet, kramper i leggene, vondt i ryggen, svette lukt, ja alt ekkelt man får når man får mensen.. i tillegg føler jeg meg alltid så ekkel når jeg har mensen, jeg lukter verre enn vanlig, må bytte tamponger hver andre time, ekkelt blod, slim, får sikkert sopp også, som jeg pleier, og av og til tar hun med seg UVI.. jau da, som jeg elsker tante rød  :kjempesinna: åja, for å ikke glemme, vann i kroppen, masse, masse vann i kroppen.. så mye vann at jeg sliter med å ta på meg skoa, og oppblåst mage, så jeg ikke får knept igjen buksa.. blææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm kom og ingen tr dukket opp, forhåpningsfull som jeg var, løp jeg inn på badet i dag tidlig for å ta en test. den var negativ... sukk.. da kommer nok tr i natt, og denne syklusen ble på 30 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

våknet opp i dag, var sikker på at tr skulle komme i løpet av natten.. den gjorde hun ikke, eller var bittelitt rosa på papiret (unnskyld ekle detaljer) når jeg trøkte det litt oppunder, var så vidt det var jeg kunne skimte noe.. skjekket igjen etter jeg hadde dusjet (tenkte det hjalp å stå litt og bruke tyngderaften som hjelp) da var det ingen ting... masse murringer i går, våknet i dag med en del murringer og er oppblåst i magen.. blææ kan hun ikke bare komme så jeg kan bli ferdig med det!!  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...