Gå til innhold

Cremen prøver på første.


Gjest crem

Anbefalte innlegg

ÅÅÅHHH!!! Nå fikk jeg tårer i øynene her! Utrolig glad på dine vegne altså. Endelig er det deres tur :klem: Kjempebra at du nå følges litt tettere og blir tatt på alvor. Dette skal gå bra. Håper du fortsetter å oppdatere oss :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott :) Kjempefint at du får god oppfølging så at du slipper å bekymre deg. Men virker som at det bare går rette veien nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere alle :hjerte: setter så utrolig pris på at dere bryr dere! Dere aner virkelig ikke! Mye lettere å gå gjennom alt dette, når det er så koselige folk som følger med :hjerte::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å klikke seg inn og lese her! All den redselen og sorgen du måtte igjennom. Nå ønsker jeg deg herlige dager og måneder framover, som du kan nyte! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tenkte jeg skulle komme med oppdatering etter den siste ultralyden som var i går :) ble satt litt frem til 9+4 og på skjermen så jeg det mest fantastiske jeg noen gang har sett, en BABY!! Det lignet skikkelig på en baby, som lå og koste seg og sparket med føttene og viftet med armene! Det var helt utrolig, og helt utrolig at så mye kan forandre seg på bare to uker! Fra en liten bønne til en baby (lignet jo litt på en bamse da, men hadde tydelig hode, kropp, to armer og to bein) det var så gøy, jeg gikk rundt og gliste i hele går og lever fremdeles i lykken i dag. Så i dag skal jeg bestille time til første svangerskapskontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :) Er en virkelig spesiell opplevelse å se babyen sin på UL for første gang. 

Og 9+4 allerede :) Helt fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk!! :strix:

Den første gangen man ser baby på UL er helt spesiell, husker jeg satt å niglodde på de bildene vi fikk i lang tid etterpå, kunne bare ikke fatte at det fantastiske lille vesenet var inni meg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helt utrolig, kjenner jeg har sittet nå i to dager bare i lykkerus ennå. koser meg med å lese om babyer på nettet, og hvordan de neste ukene forhåpentligvis blir femmover. ser på bildet av den lille bamsen min og smiler, og kan ikke vente til jeg får møte babyen i virkeligheten! eller jeg vil jo vente, vil jo at babyen skal vokse og bli en stor og frisk baby :fnise: . nå er det heller ikke lenge til jeg skal begynne å fortelle det til andre, har tenkt å si det på jobb i neste uke da, på grunn av ryggen og mye løping frem og tilbake på jobb. 

jeg lurer litt på når jeg får sagt det til familien, for alle bor et stykke unna meg, og jeg vil helst si det annsikt til annsikt, føler liksom ikke at det er noe man sier over telefon.. men må man så må man da :) så får se når det skjer, og hvordan det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese om denne lykkefølelsen! Jeg hadde UL i uke 7, 10 og 13, og følte også at UL i uke 10 var fantastisk, det var plutselig ikke en vibrerende flekk lenger! Ble forelska i UL-bildet jeg også. :ler: Men UL i uke 13 var enda finere (kunne til og med telle tærne :rodmer: ), så nå gleder jeg meg hvertfall til OUL, hvis det bare blir bedre og bedre for hver gang? :nigo: 

Hvordan er formen din da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sisti skrev:

Så herlig å lese om denne lykkefølelsen! Jeg hadde UL i uke 7, 10 og 13, og følte også at UL i uke 10 var fantastisk, det var plutselig ikke en vibrerende flekk lenger! Ble forelska i UL-bildet jeg også. :ler: Men UL i uke 13 var enda finere (kunne til og med telle tærne :rodmer: ), så nå gleder jeg meg hvertfall til OUL, hvis det bare blir bedre og bedre for hver gang? :nigo: 

Hvordan er formen din da? :) 

åh gjett om jeg gleder meg i OUL! da blir det virkelig baby på skjermen tenker jeg :) er helt fantastisk hvor fort forsteret vokser. ser på bildene fra uke syv og bildene jeg fikk i forregårds og bildene i uke syv er jo bare en pitte liten bønne :fnise: kan skje jeg skal bestille tidlig ul privat i uke 13-14 bare for å se på nytt.. får nesten tenke litt over det..

formen er faktisk kjempe bra, litt sånn sjøsyk og har vært det siden uke 5 (trooor jeg, husker ikke helt, var jo så mye kaos de første ukene).. og korsryggen og hoftene er faktisk litt vonde, må bytte mye stilling når jeg sover om natta, også føler jeg at jeg ser mye mer gravid ut enn det jeg er på grunn av konstant oppblåst mage :fnise:. hallo, jeg er bare ni snart ti uker på vei, og ser ut som om jeg er rundt 20 uker! haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også studert UL-bildet fra uke 11+3 mange ganger :) Det var også det vi tok med til mine foreldre. Det var visst ikke like lett for de andre å se hva som var hode og kropp :fnise: Her var det utvendig UL og det så ut som en liten bamsemums ja :ler: 

Kjenner meg igjen i oppblåstheten. Jeg er enda oppblåst :P Fint med løse klær og preggersbukser. Ikke tving deg til å gå med dine vanlige jeans for lenge. Preggersjeans er en befrielse! :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gled deg til OUL :) Da ser man en søt liten tass og man kan tydelig se fingre og tær :) Man kan også se baby røre på seg masse om han/hun er våken :) Var en spesiell opplevelse husker jeg :)

Og er enig med Sjela om at preggobukser er en befrielse. Jeg begynte med preggobukser i uke 14, selvom jeg sikkert kunne venta i 10 uker til :P Men de var herlige å ha på seg. Søesielt når man er oppblåst :)Og senere når magen vokser så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har helt sluttet å bruke olabukser, det kan jeg rett og slett bare drite i.. får de ikke igjenn lenger på grunn av så mye luft i magen og at det da gjør vondt å ha noe som presser på magen, så her går det da dessverre i joggebukser og tights, men det får da så bare være :)

kjenner at jeg har så utrolig vondt i hoftene for tiden, i natt fikk jeg nesten ikke sove fordi det verket sånn, og skulle ønske jeg hadde en ekstra pute eller dyne jeg kunne stappet mellom beina :fnise: er nok fordi jeg har beveget meg så mye mer de siste dagene enn det jeg er vant til, for man får da ikke bekkenløsning eller låsning så tidlig?? 

koser meg med å lese om baby, amming, utstyr og baby tiden nå, men så kjenner jeg plutselig et akutt snev av angst og begynner å tenke at dette klarer jeg ikke, dette går ikke bra, jeg har ikke god nok økonomi, hva er det jeg har funnet på nå og at alt kommer til å gå galt og mye mer.. så må jeg nesten ta meg i det, dette her har jeg planlagt, jeg vet at pengene rekker, jeg vet at jeg ikke trenger alt at rart utstyr for at babyen skal få det bra, jeg vet jeg klarer det og det beste av alt, jeg vet jeg ikke er alene om babyen og bekymringene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, det er mulig å få bekkenlåsning/løsning så tidlig. Men da er det ofte hormonelt. 

Ellers er det helt vanlig med de tankene du har. Men det skal gå bra skal du se :) Det aller viktigste du kan gi barnet er masse omsorg og kjærlighet, og det har du masse av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. februar 2016 at 17.35, Shinigami skrev:

Jo, det er mulig å få bekkenlåsning/løsning så tidlig. Men da er det ofte hormonelt. 

Ellers er det helt vanlig med de tankene du har. Men det skal gå bra skal du se :) Det aller viktigste du kan gi barnet er masse omsorg og kjærlighet, og det har du masse av :)

tusen takk for beroligende svar, omsorg og kjærlighet får babyen ihvertfall, kanskje til og med i overflod :fnise:  håper bare bekkenet gir seg etterhvert, for nå har jeg sliti med søvn i tre netter på grunn av det.. også vet jeg på  en måte at det er så tidlig også.. hehe :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fordelen" med at du har fått bekkenløsning så tidlig er at det også fort kan gå over i løpet av svangerskapet i og med det mest sannsynlig er hormonelt. Jeg har i alle fall hørt flere si det :) Det er litt stivt og kranglete her også... Har hatt litt vondt i symfysen når jeg har gått opp trappa med tunge bæreposer, så registrerer at bekkenet er "løsere" enn normalt. Men gode tips som er forebyggende både for bekken og ikke minst forstoppelse er gåturer. Å gå oppover er også veldig bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...