Gå til innhold

Cremen prøver på første.


Gjest crem

Anbefalte innlegg

så gøy da :)

håper det klaffer for deg da!

tusen takk! lykke til til deg også :)

kjenner jeg er mye mer avslappet denne måneden, har så mye annet å tenke på at jeg ikke får tid til å tenke på baby prøving så mye. hehe

Takk :) Ja er nok bra som sagt å få ha fokuset på litt andre ting :) Da kjennes det som at tiden går litt fortere og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :) Ja er nok bra som sagt å få ha fokuset på litt andre ting :) Da kjennes det som at tiden går litt fortere og :)

hehe ja, tiden har gått mye fortere! plutselig var det tid for eggløsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crem

det er 17. mai om to uker, og jeg prøvde bunaden min for noen dager siden... det er vel rundt 30 kg for liten, og jeg rekker aldri å få den sydd ut til 17. mai.. det er utrolig kjipt.. irriterer med så utrolig mye at jeg har latt meg selv legge så mye på meg, siden jeg begynte å prøve har jeg lagt på med rundt 20 kg.. 10 av de la jeg på meg mellom jul og nyttår da jeg var gravid..

får bare håpe jeg kan få på meg bunaden neste 17. mai UTEN å å sy den ut :) får se på når jeg endelig tester positiv da. for om jeg gjør det, får jeg januar baby, og jeg håper virkelig ikke jeg går for mye opp under svangerskapet!

skikkelig syte innlegg dette, jaja men må jo få en liten utblåsning noen ganger også..

nå til prøvedelen av dagboken. jeg er i dag mellom 7-8 dpo, og har ingen symptomer, uten om litt stikking i det ene brystet og noen ganger litt "trykk" i underlivet.. men det kan jo være hva som helst.. tr er forventet om ca. en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt lov å syte. Syt så mye du vil- det er din dagbok :)

Jeg skjønner at det er kjipt å ha lagt på seg så mye. Det ble kanskje spesielt synlig når du så hvor mye bunaden var for liten? Kunne du bruke den i fjor?

Du er utrolig flink som tar tak i det, det å legge på seg kan skje den beste. Det viktigste nå er at du finner en vekt som du trives med og at man spiser sundt og variert. Du er flink!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crem

Det er fullt lov å syte. Syt så mye du vil- det er din dagbok :)

Jeg skjønner at det er kjipt å ha lagt på seg så mye. Det ble kanskje spesielt synlig når du så hvor mye bunaden var for liten? Kunne du bruke den i fjor?

Du er utrolig flink som tar tak i det, det å legge på seg kan skje den beste. Det viktigste nå er at du finner en vekt som du trives med og at man spiser sundt og variert. Du er flink!!

:klem:

hehe tusen takk :laugh: i fjor fikk jeg ikke anledningen til å bruke den, da jeg var syk.. men ganske sikker på at den ikke hadde passet da heller. andre klær kan jeg jo liksom bare kjøpe nytt av, men kan jo ikke det med bunaden OG det er jo et plagg som bare blir brukt 1-2 ganger i året..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crem

våknet opp i dag tidlig, med sterke luftsmerter i magen og måtte bare krabbe meg bort på badet, og der ble jeg sittende i rundt 30. minutter. lurer på hva det var som gjorde at jeg ble så dårlig.. spiste ikke noe dårlig i går, spiste akkurat som jeg pleier...

i dag er jeg 8-9 dpo, og det var vanskelig å ikke teste i dag, og jeg håper jeg klarer å vente til ikm dagen. har ikke så mange tester igjen, og jeg gidder ikke bruke opp de få jeg har før ikm.. men har ingen symptomer, utenom kløe/ stikking i brystene.. men det kan være hva som helst, pleier å få det før tr kommer også.

jaja, bare en uke til jeg endelig kan teste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crem

kjenner jeg er så umotivert om dagen... vekta går ikke ned, heller opp, og jeg vet på en måte at det ikke har klaffet denne pp heller, og jeg stresser på grunn av skolen...

jaja er vel bare trøtt på morrakvisten.. dagen startet med at pusen min bæsja i gangen, selv om hun var ute til langt på natt...

vel, i dag er jeg 9-10 dpo og jeg tenker at jeg ikke gidder å teste før tirsdag neste uke, om tr ikke har dukket opp.. hadde bare tre tester igjen, og jeg vil virkelig ikke kjøpe fler ennå.

jeg har vært prøver i rundt et år nå.. tilsammen blir dette min 7 pp, altså ikke så mange ganger jeg har vært sikker på at jeg har truffet EL. men det har tatt lang tid for det..

jeg sluttet jo på sprøyta i april i fjor, ble gravid i desember, mistet i januar og har ennå ikke fått ny positiv test.. håper det blir min tur snart, og at jeg får fullført svangerskapet..

Endret av crem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det har gått for dere denne gangen :) Om ikke satser vi på februar-baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crem

Håper det har gått for dere denne gangen :) Om ikke satser vi på februar-baby ;)

tusen takk :klem: bra noen er optimistiske ihvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crem

jeg tok jo selvfølgelig en test i dag tidlig, kunne ikke dy meg... den var jo selvfølgelig negativ, det var jo også det jeg hadde forventet.. men ble likevel kjempe skuffet.. skal det aldri bli min tur.. vet jeg ikke har prøvd lenge, men jeg har jo holdt mer eller mindre på i et år nå.. og det tar mye krefter.. så også at jeg hadde fått en nytt strekkmerke, et lite et, over navelen. plutselig, i en alder av 21, har kroppen min blitt full av strekkmerker.. gud det er så stygt.. jeg trenger i allefall ikke være redd for at kroppen min skal bli ødelagdt under et svangerskap, for den er ganske mye ødelagt allerede..

nok et syte innlegg fra meg, må nok være fordi tr er rett rundt hjørnet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crem

nå har jeg fått våknet litt, og fått tenkt litt over det at det ikke klaffet denne måneden, og, det gjør ingen ting. eller det er jo selvfølgelig kjempe surt.. men okay, så ble det ikke noe denne måneden, det blir ikke noe januarbaby. da har jeg en måned til på å gå ned i vekt, og jeg kan være så heldig å få en februarbaby!

jeg har tenkt til å legge meg på lavkarbo igjen, siden det er der jeg har hatt mest suksess, og jeg slipper alt det vannet kroppen min bærer på (kroppen min elsker visst å holde på vann, og akkurat nå er jeg så full av vann at jeg får store søkk ned i lårene av å ha albuene mine hvilende der).

jeg har tenkt litt, og det kan ha noe med vekta å gjøre, som er årsaken til at jeg ikke blir gravid...

så jeg hopper rett over til lavkarbo fra i morgen av! i dag må jeg ut å kjøpe egg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at det ikke klaffet :(

Men du skal få det til :) Og du skal få til å gå ned i vekt :) Lykke til med lavkarbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crem

Så trist at det ikke klaffet :(

Men du skal få det til :) Og du skal få til å gå ned i vekt :) Lykke til med lavkarbo!

tuuusen takk :klem::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Hvorfor mener du at det ikke har klaffet når det ennå er flere dager til IKM? Traff dere ikke el?

Det positive er at du vet du KAN bli gravid. Så, det er ingenting i veien fysiologisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crem

Hvorfor mener du at det ikke har klaffet når det ennå er flere dager til IKM? Traff dere ikke el?

Det positive er at du vet du KAN bli gravid. Så, det er ingenting i veien fysiologisk.

nei, jeg kan jo ikke vite sikkert før ikm :) tror jeg traff el, testet ikke, men tror den var på lørdag eller søndag og vi har sex hver- annenhver dag.

tusen takk for kloke ord :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

nei, jeg kan jo ikke vite sikkert før ikm :) tror jeg traff el, testet ikke, men tror den var på lørdag eller søndag og vi har sex hver- annenhver dag.

tusen takk for kloke ord :hug:

Da er det i hvert fall vanskelig å forstå hvorfor du er så sikker det ikke klaffet denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crem

Da er det i hvert fall vanskelig å forstå hvorfor du er så sikker det ikke klaffet denne mnd.

haha det irriterer meg nesten at du har rett :laugh: må si jeg er takknemlig for deg, som kan banke litt vett i skallen min, og fortelle meg at det ikke er noen grunn til at det ikke skal ha klaffet denne måneden.

hvordan går det med deg da foresten? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

haha det irriterer meg nesten at du har rett :laugh: må si jeg er takknemlig for deg, som kan banke litt vett i skallen min, og fortelle meg at det ikke er noen grunn til at det ikke skal ha klaffet denne måneden.

hvordan går det med deg da foresten? :blomst:

El et sted denne uka. Har valgt å slutte å teste for el, regne dager, brukke app. Så akuratt nå er det lite jeg kan merke eller si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crem

El et sted denne uka. Har valgt å slutte å teste for el, regne dager, brukke app. Så akuratt nå er det lite jeg kan merke eller si.

er jo greit å slappe av og ikke teste etter el, det er jo ganske mye styr.. håper det klaffer for deg denne pp :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crem

i dag kunne jeg ligge lenge og sove, skal ikke ha vakt før halv tre :) deilig.

dette er også min første dag på lavkarbo, og jeg har veiedag i morgen. tror jeg har gått opp da, for jeg har virkelig ikke passet på denne uka! spist det jeg føler for når jeg følte for det! og har ikke gått en eneste tur på grunn av det "fine" været :fnise: så blir spennende å se i morgen! nå skal jeg være flink og hold meg til lavkarbo helt til 17. mai, for da blir det nok lapskaus og kaker hos svingers. men jeg skal på igjen 18. mai! blir gøy å se om jeg når målet mitt i juli, om å gå ned så jeg er under hundre! når jeg først kommer meg under hundre, skal jeg aldri over igjen!!! haha :fnise:

nå må jeg snart lage med matpakke som jeg kan ha på sykehuset, så jeg ikke blir fristet av kaker, sjokolade og middagsrester de måtte ha der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...