Gå til innhold

Cremen prøver på første.


Gjest crem

Anbefalte innlegg

Det er så mange forkortelser og uttrykk å lære seg! Har lært en del, men dukker fortsatt opp en del nye jeg må lære meg :P

Lykke til med denne prøveperioden :) krysser fingrene.

PS. Hvor kjøpte du EL- tester?

hehe ja er maaange forkortelser, jeg kunne nesten ikke alle før nå jeg :P tusen takk :)

jeg har kjøpt EL tester og graviditetstestene mine på tostreker.no vet ikke om det er billigere der enn andre steder, men er vedlig fornøyd med de! kommer kjapt i posten, rundt to dager etter bestilling og de kommer i en diskret konvolutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wei Wei

I følge appen min begynner potensielle dager til å bli gravid fra i dag (5 dager før og 1 dag etter el), men el-tester er veeeldig svake. Din var jo knallpositiv. Hvor mange dager tok det dine tester til å bli synlige/sterkere? 2-3 dager eller flere?

Du har jo blitt en gang gravid, så du har vel passende lutealfase. Jeg ville ha regnet dpo14 som IKM i ditt tilfelle også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge appen min begynner potensielle dager til å bli gravid fra i dag (5 dager før og 1 dag etter el), men el-tester er veeeldig svake. Din var jo knallpositiv. Hvor mange dager tok det dine tester til å bli synlige/sterkere? 2-3 dager eller flere?

Du har jo blitt en gang gravid, så du har vel passende lutealfase. Jeg ville ha regnet dpo14 som IKM i ditt tilfelle også.

de var svake før den siste ble så sterk :) dagen før var streken litt mer synlig enn ellers, mens i går så var den tydelig positiv. så to dager da.

hadde ihvertfall tydeligvis lang nok lutealfase, vet jo ikke helt hvordan den er nå, men gjør nok som du sier, og teller IKM ca. 14 dpo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo i dag :danse:

har sovet kjempe dårlig i natt.. har snudd døgnet litt når som det er ferie. stod ikke opp før halv tolv i dag :sjokkert: men nå har jeg fått dusjet, skal til å drikke en kopp kaffe, og lurer på hva jeg skal spise til "frokost" (blir vel mer lunsj :fnise: )

i morgen skal jeg på hytta en tur med mamma, så tenker dpo dagene går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her, jeg. :)

9-10 dagers lutealfase er litt kort ja, men det kan jo hende du har senere IKM enn du tror. Er ikke umulig å bli gravid med lutealfase på 9-10 dager heller, så vidt jeg har skjønt utifra andres erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her, jeg. :)

9-10 dagers lutealfase er litt kort ja, men det kan jo hende du har senere IKM enn du tror. Er ikke umulig å bli gravid med lutealfase på 9-10 dager heller, så vidt jeg har skjønt utifra andres erfaringer. :)

:velkommen: så koselig!

jeg satser på at jeg har 30 dagers syklus denne gangen, slik at lutealfasen min blir litt lengre enn bare 9 dager :) blir spennende å se! håper jo selvfølgelig helst på at tanta ikke kommer i det hele tatt da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kom hjem fra hytta i går :) er sliten men jeg kom meg gjennom alt av klesvask etter hytteturen i går kveld! i dag er jeg 7 dpo, og jeg har absolutt ingen symptomer.. jaja det er jo veldig tidlig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er jeg 8 dpo, men ingen symptomer i dag heller :) håper dagene går fort nå, nå som det er skole igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er jeg 8 dpo, men ingen symptomer i dag heller :) håper dagene går fort nå, nå som det er skole igjen!

Dette blir spennende! Håper dere treffer denne gangen :) Jeg fikk positiv test 10 DPO. Hadde ingen spesielle symptomer utenom sult og tørst. Jeg tror nok at jeg var mer enn 10 DPO da, jeg har nok regnet feil. Men her sitter jeg 3 dager etter første positive test og håper spiren holder seg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende! Håper dere treffer denne gangen :) Jeg fikk positiv test 10 DPO. Hadde ingen spesielle symptomer utenom sult og tørst. Jeg tror nok at jeg var mer enn 10 DPO da, jeg har nok regnet feil. Men her sitter jeg 3 dager etter første positive test og håper spiren holder seg 😊

Så gøy da! Gratulerer!

Jeg har ingen symptomer uten om mensmurringer i går og i dag, men jeg skal jo egentlig ha mensen i overmorgen så det er jo egentlig ikke så rart :)

(Skriver fra mobilen, så vet ikke om det ble litt rart kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Så gøy da! Gratulerer!

Jeg har ingen symptomer uten om mensmurringer i går og i dag, men jeg skal jo egentlig ha mensen i overmorgen så det er jo egentlig ikke så rart :)

(Skriver fra mobilen, så vet ikke om det ble litt rart kanskje)

Så spennende! Hvorfor ikke ta en test? Den skal vel slå ut allerede disse dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Hvorfor ikke ta en test? Den skal vel slå ut allerede disse dagene?

ja jeg kunne tatt en test i dag, men jeg tenker heller jeg venter å ser.

I dag er IKM, og om den kommer i dag, så kommer den nok på formiddagen eller eventuelt tidlig ettermiddag! så da får jeg bare krysse fingrene og håpe den ikke kommer i det hele tatt! hvis den ikke kommer i dag, så lurer jeg på om jeg skal vente å se om jeg har 30 dagers syklus denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå kjennes det virkelig ut som TR kommer hvert øyeblikk, har allerede tatt på meg et bind sånn i tilfelle og jeg føler (unnskyld for ekle detaljer) at jeg blør hele tiden.. uff :( er ganske sikker på at det ikke gikk denne gangen heller.. jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

nå kjennes det virkelig ut som TR kommer hvert øyeblikk, har allerede tatt på meg et bind sånn i tilfelle og jeg føler (unnskyld for ekle detaljer) at jeg blør hele tiden.. uff :( er ganske sikker på at det ikke gikk denne gangen heller.. jaja

Jeg har lest om folk her som trodde mensen kom fordi de begynte å spotte. Men mensen dukket aldri opp og KG brukeren var gravid. Siden du ikke testet negativ, så krysser jeg fortsatt fingrene for deg. Alt er fortsatt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen TR, selv om den pleier å komme utover formiddagen/ tidlig ettermiddag.. tok en test for morro skyld, hadde holdt meg i ca. en time.. og den var jo som forventet, negativ! :( hmm jaja, får vente å se om jeg får 30 dager syklus nå, eller om jeg kanskje tester positivt om noen dager :) er bare på 10 dpo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest om folk her som trodde mensen kom fordi de begynte å spotte. Men mensen dukket aldri opp og KG brukeren var gravid. Siden du ikke testet negativ, så krysser jeg fortsatt fingrene for deg. Alt er fortsatt mulig.

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ingen tanterød som kom på besøk i går, har heller ikke sett noe til hun i dag.. jeg ser til i morgen, ellers så blir det er ny test i morgen eller overimorgen. har bare fire tester igjen, og vet ikke om jeg bare skal sløse bort alle de denne syklusen, tilfelle det ikke har klaffet.. kan jo alltids bestille nye, jeg vet det...

hmm, jaja, får se om hun kommer snart da, kjennes sånn ut ihvertfall, har en god del murringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke typisk, at den gangen du virkelig tenker at det klaffer, og du er sååå sikker på du blir gravid denne pp, da bestemmer plutselig syklusen din seg for å klusse seg litt til.. hvis jeg får samme syklus nå, som jeg hadde før SAen, så kommer tanta i natt, etter midnatt engang :)

lurer på om det er vanlig at syklusene blir litt annerledes etter en spontanabort jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...