Gå til innhold

Cremen prøver på første.


Gjest crem

Anbefalte innlegg

skal begynne på dag 5 med nutrilett nå :) merker ikke noe serlig til bivirkninger ennå, har ikke vondt i hodet, kjenner meg ikke særlig sulten, blir litt sulten om det går lengre enn 3 timer mellom hvert måltid, syntes nesten det er litt stress å spise så ofte som det jeg må nå, men da legger jeg ihvertfall inn gode vaner ved å spise ofte :) har ikke veid meg ennå, skal gjøre det på lørdag og jeg er kjempe spent! syntes nutrilett shakene har en grei smak, litt kornete, men det går da ned! har flere forskjellige smaker så blir ikke lei, + at jeg spiser ikke bare de søte shakene, men et noka middags måltid i tillegg, så da får jeg i meg en litt mer "ordentlig" måltid om dagen :)

 

Så flink du er :hoppe: Håper du får se noen resultater når du veier deg - bare ikke forvent for mye. Vekttap skjer over tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er :hoppe: Håper du får se noen resultater når du veier deg - bare ikke forvent for mye. Vekttap skjer over tid :)

tusen takk :hjerte: håper på noen resultater, kan selvfølgelig ikke forvente for mye, men litt ned er bedre enn ingen ting :) har jo egentlig holdt på å slanke meg siden april tror jeg, så har holdt på en liten stundt ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du bare vekt eller måler du deg også med målebånd?'

 

Jeg synes ofte det kan være mer motiverende med mål enn med tallene på vekta :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du bare vekt eller måler du deg også med målebånd?'

 

Jeg synes ofte det kan være mer motiverende med mål enn med tallene på vekta :)

har brukt målebånd tidligere, tror jeg skal gjøre det nå også, og se forskjell fra tidligere :) cm går somregel fortere enn kg! fant fram noen gamle klær i går som jeg ikke har hatt hjerte til å hive, de er fra mine "tynnere" dager, må ned 30 kg for å passe inn i de igjen, men en dag er jeg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt målebånd tidligere, tror jeg skal gjøre det nå også, og se forskjell fra tidligere :) cm går somregel fortere enn kg! fant fram noen gamle klær i går som jeg ikke har hatt hjerte til å hive, de er fra mine "tynnere" dager, må ned 30 kg for å passe inn i de igjen, men en dag er jeg der :)

 

Det er jo en kjempefin motivasjon å ha da! 

 

Jeg heier på deg! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du er så motivert! :danse: Det er viktig å sette seg delmål. Man går ikke ned 30 kg på 1-2-3.... Og det er jo veldig fornuftig å benytte målebånd. Selv om vekta "bare" viser noen få kilo nedgang kan det utgjøre store forskjeller i cm. Jeg tror derfor måling er mer motiverende enn veiing. Muskler veier jo også mer enn fett, så vekta kan være ganske misvisende. Stå på og lykke til! Jeg heier! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en kjempefin motivasjon å ha da! 

 

Jeg heier på deg! :)

tusen takk  :hoppendeglad:

Så flott at du er så motivert! :danse: Det er viktig å sette seg delmål. Man går ikke ned 30 kg på 1-2-3.... Og det er jo veldig fornuftig å benytte målebånd. Selv om vekta "bare" viser noen få kilo nedgang kan det utgjøre store forskjeller i cm. Jeg tror derfor måling er mer motiverende enn veiing. Muskler veier jo også mer enn fett, så vekta kan være ganske misvisende. Stå på og lykke til! Jeg heier! :laugh:

helt enig! for et par år siden, så trente jeg mye, og spiste sundt, veide en del mindre enn det jeg gjør nå da, men ville likevel ned i vekt. men i løpet av 3 måneder hadde jeg gått ned to-tre kg, men alle klærne var alt for store! så hadde da gått ned mye i cm, lite i kg :) synd at jeg ikke så det da, eller tenkte over det, jeg var alt for opptatt av den duste vekta! har satt meg som mål å nå - 30 kg innen 2017 :) det burde vel være overkommelig? hehe  :fnise: tusen takk for at du heier på meg  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med kjempe bra resultat da!!  

 

:bolledeig:

 

Du er flink!   :danse:

 

Det er jo en utrolig god start :) Lykke til videre!

 

Kjempebra start, lykke til videre :danse: Hvor er du i syklusen nå forresten?

 

tusen takk  :laugh:  dette var kjempe gøy! var på middagsbesøk i går, så da ble det vanlig mat i går, men det gikk greit, skal i bursdag på tirsdag, så det blir vanlig mat der også! men det gjør ingen ting, jeg velger å være med på sosiale settinger og spise sammen med de, enn å være super duper streng!  :fnise:  

 

er ikke så lenge siden tr dro avgårde, så jeg venter EL forhåpentligvis neste uke, men tenker hun er litt senere enn det det står i kalenderen min, kan jo ikke stole fult og helt på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sluttet tidligere enn forventet på nutrilett, så fredag ble min siste dag, hadde da gått en hel uke på det,og følte det var nok. jeg gikk ned over tre kg på en uke,  men savnet smaken av vanlig mat igjen.. så nå er jeg tilbake på lavkarbo :) har mange poser igjen med nutrilett og noka, så kanskje innimellom hvis jeg har dårlig tid eller ikke orker å lage meg noe særlig, så tar jeg en nutrilett :) tenkte også at hvis det ikke klaffer denne måneden, tar jeg en ny uke med nutrilett neste måned :) har foressten spist vanlig mat på lørdag og søndag, og måtte bare veie meg i dag for å se skadene  :fnise: og jeg kan meddele at vekta har ikke gått opp, men ned  :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! :laugh:  Synes du gjør det lurt i å finne en løsning som passer for deg. Om ikke er det fort å bli veldig lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det viktigste er jo å finne en løsning du kan leve med over lengre tid, og ikke en du blir lei så fort. 

Da ender du jo bare med jojo slanking og det er ikke noe sunt.  :opplyser:

 

Men kan absolutt anbefale å ha nutrilett som måltid erstattere innimellom når du ikke har tid til å lage noe ordentlig. 

 

Men tar det ikke ganske lang tid å få resultater med lavkarbo da?

Det der med ketose(?) eller hva det er, at kroppen må gå i et vist stadie for at det skal gi resultater?

Trodde ikke det var en typisk diet man bare kunne hoppe av og på... 

(sier hun som virkelig ikke har lest mye om lavkarbo)  :sjenert:

 

Har du foresten testet 5:2, det er ganske genialt! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :laugh:  Synes du gjør det lurt i å finne en løsning som passer for deg. Om ikke er det fort å bli veldig lei...

tusen takk  :laugh:   :hug:

Ja det viktigste er jo å finne en løsning du kan leve med over lengre tid, og ikke en du blir lei så fort. 

Da ender du jo bare med jojo slanking og det er ikke noe sunt.  :opplyser:

 

Men kan absolutt anbefale å ha nutrilett som måltid erstattere innimellom når du ikke har tid til å lage noe ordentlig. 

 

Men tar det ikke ganske lang tid å få resultater med lavkarbo da?

Det der med ketose(?) eller hva det er, at kroppen må gå i et vist stadie for at det skal gi resultater?

Trodde ikke det var en typisk diet man bare kunne hoppe av og på... 

(sier hun som virkelig ikke har lest mye om lavkarbo)  :sjenert:

 

Har du foresten testet 5:2, det er ganske genialt! ;)

jojo slanking vet jeg alt om  :( men denne gangen skal jeg ned og bli der!! haha  :fnise:  resultatene med lavkarbo kommer igrunn ganske rask, hvis man er streng da selvfølgelig, teller også kalorier, når man kommer i ketose går det mye lettere, og det kommer an på person til person hvor fort man kommer inn i ketose, noen kommer inn iløpet av en dag, mens andre kan bruke nesten to uker. jeg pleier ikke sjekke om jeg har kommet i ketose, så vet ikke hvor fort det går for meg. men får resultater gjerne etter en uke for det  :laugh:  jeg har snust litt på 5:2, og den virker litt interresant, så får se om jeg kanskje prøver meg litt på den etterhvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

N.B EKLE DETALJER

 

masse eggløsningsslim når jeg var på do istad, og ifølge appen kommer eggløsningen i morgen, første gang det har stemt med appen  :skya: vi har ikke hatt sex de to siste dagene, grunnet sykdom hos mannen, så håååper han føler seg bedre i dag, og at vi kan legge inn noen aksjler senere i dag  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, mannen er syk, men prestere må han :fnise: Lykke til med prøvingen, håper spiren sitter denne prøveperioden :) Skjønner forresten ikke hvordan du forstår deg på det EL-slimet, jeg blir ikke klok på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...