Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Akkurat. Da kan det bli en del timer, vet jeg.

Men på den annen side: hadde det vært noe bedre om han hadde planlagt sånn at det var 7 timersdager i den fireukersperioden, for så å gå tilbake til normalen (hvis det er det han har nå, da) så fort den var over? Tror jeg hadde følt meg litt lurt da, om jeg var Annabelle

Anonymous poster hash: 999a9...f3f

Lurt er hun uansett om fyren aldri er hjemme, og har full timeplan den lille fritida han har. (sånn som det ser ut nå).

Jeg hadde tenkt at hvis han ikke en gang greier å sørge for tid til kona si de intensive ukene hun liksom skal bestemme seg for om hun har lyst til å satse på han, ja da er han ikke veldig engasjert i å få til et forhold egentlig? Han har det jo tydeligvis veldig ok som singel, og vet kanskje ikke at forhold må ha litt gjødsel for å funke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt er hun uansett om fyren aldri er hjemme, og har full timeplan den lille fritida han har. (sånn som det ser ut nå).

Jeg hadde tenkt at hvis han ikke en gang greier å sørge for tid til kona si de intensive ukene hun liksom skal bestemme seg for om hun har lyst til å satse på han, ja da er han ikke veldig engasjert i å få til et forhold egentlig? Han har det jo tydeligvis veldig ok som singel, og vet kanskje ikke at forhold må ha litt gjødsel for å funke.

Jeg skjønner hva du mener, men hva om det er dette som er livet hans, og sånn han ser for seg at han må ha det? Kanskje han istedet for å tilpasse seg en ektefelle ønsker å ha en ektefelle som synes det er helt ok å leve med en fyr som jobber 12 timers arbeidsdager og det hele? Jeg tenker det ligger ærlighet i det han gjør, og ikke nødvendigvis egoisme eller problemer med å prioritere. Ikke at jeg hadde giddet å ha det sånn, men vet om andre som gjør det, og lever greit med det.

Anonymous poster hash: 999a9...f3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener, men hva om det er dette som er livet hans, og sånn han ser for seg at han må ha det? Kanskje han istedet for å tilpasse seg en ektefelle ønsker å ha en ektefelle som synes det er helt ok å leve med en fyr som jobber 12 timers arbeidsdager og det hele? Jeg tenker det ligger ærlighet i det han gjør, og ikke nødvendigvis egoisme eller problemer med å prioritere. Ikke at jeg hadde giddet å ha det sånn, men vet om andre som gjør det, og lever greit med det.

Anonymous poster hash: 999a9...f3f

Hvis det er sånn så syns jeg det er veldig rart at han ble deltaker i programmet, og matchet med en person som tydelig har et mer normalt syn på prioritering av arbeid vs fritid. Skulle de ikke være kompatible på de viktige områdene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sånn så syns jeg det er veldig rart at han ble deltaker i programmet, og matchet med en person som tydelig har et mer normalt syn på prioritering av arbeid vs fritid. Skulle de ikke være kompatible på de viktige områdene?

Veldig enig i det. Jeg synes de har glippet på flere områder når det gjelder å finne den perfekte match, og jeg tror mange sitter og klør seg i hodet over hvilke par de har satt sammen.

Anonymous poster hash: 999a9...f3f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sånn så syns jeg det er veldig rart at han ble deltaker i programmet, og matchet med en person som tydelig har et mer normalt syn på prioritering av arbeid vs fritid. Skulle de ikke være kompatible på de viktige områdene?

Men hun har jo sommerferie nå da.

Anonymous poster hash: 5a410...7d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det var noe av det + at de startet med oppussing av leilighet helt i begynnelsen av forholdet. Om man har lest litt i samlivsspalter i diverse blad så forstår man at det er en av de få tingene man bør styre unna for å unngå store krangler.

Han burde visst bedre enn å starte oppussing av leilighetene akkurat da.Og bare fordi hun jobber innen interiørbransjen vil ikke si hun ønsker å bruke fritiden hun har med ham på å jobbe.Følte han utnyttet henne der farktisk.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde visst bedre enn å starte oppussing av leilighetene akkurat da.Og bare fordi hun jobber innen interiørbransjen vil ikke si hun ønsker å bruke fritiden hun har med ham på å jobbe.Følte han utnyttet henne der farktisk.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

"Leiligheten " skulle det stå

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde visst bedre enn å starte oppussing av leilighetene akkurat da.Og bare fordi hun jobber innen interiørbransjen vil ikke si hun ønsker å bruke fritiden hun har med ham på å jobbe.Følte han utnyttet henne der farktisk.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

Jeg oppfattet det sånn at det var en greie de hadde lyst til å gjøre sammen, begge to. Litt som et ledd i å få henne til å føle at leiligheten også var hennes hjem.

Anonymous poster hash: 999a9...f3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfattet det sånn at det var en greie de hadde lyst til å gjøre sammen, begge to. Litt som et ledd i å få henne til å føle at leiligheten også var hennes hjem.

Anonymous poster hash: 999a9...f3f

Han sa i hvert fall at han ville de skulle pusse opp, for hvis han så henne i sitt rette element fikk han kan kanskje følelser for henne. Tror ikke hun var like gira som han.

Anonymous poster hash: 972c9...09f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hele det oppussingsprosjektet var merkelig, de kunne vel utsatt det noen uker. Fikk litt inntrykk av at han ville benytte muligheten når han hadde tilgjengelig noen som hadde mer peiling på slikt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa i hvert fall at han ville de skulle pusse opp, for hvis han så henne i sitt rette element fikk han kan kanskje følelser for henne. Tror ikke hun var like gira som han.

Anonymous poster hash: 972c9...09f

Litt merkelig argument,er det ikke? Jeg tror det ble for mye fokus på oppussing for henne,og kanskje for han også etterhvert.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg føler at dere misforstår Anders totalt, jeg tror han lot Lene pusse opp leiligheten men jeg tror uten tvil at det var hennes forslag. Hun klagde jo på de grønne elementene han hadde i form av puter, teppe, lys osv... Tror ikke Anders er annet enn snill, og kan ikke tenke meg at han ville utnyttet Lene for å få pusset opp.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har falt av helt her, går dette i reprise?

I kveld kl. 19. :)

Anonymous poster hash: 75f59...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ho parterapeuten kan du få graaaatis av meg!

Anonymous poster hash: e89be...4df

Helt enig. Hun er så klein å høre på, at jeg gjemmer ansiktet i hendene hver gang hun åpner kjeften. Nærmere en psykolog-parodi er det vanskelig å komme. Det høres jo ut som om hun snakker med et spedbarn, og ikke til voksne mennesker. I tillegg til den forsiktige, lyse babystemmen, sier hun J der det skal være R, noe som også er typisk når folk dulleprater med dyr eller babyer.

Anonymous poster hash: b492e...f7c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Hun er så klein å høre på, at jeg gjemmer ansiktet i hendene hver gang hun åpner kjeften. Nærmere en psykolog-parodi er det vanskelig å komme. Det høres jo ut som om hun snakker med et spedbarn, og ikke til voksne mennesker. I tillegg til den forsiktige, lyse babystemmen, sier hun J der det skal være R, noe som også er typisk når folk dulleprater med dyr eller babyer.

Anonymous poster hash: b492e...f7c

Hahahahaha! Ler så pcen rister på fanget her nå ;) Så tatt på kornet!

Anonymous poster hash: e89be...4df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at dere misforstår Anders totalt, jeg tror han lot Lene pusse opp leiligheten men jeg tror uten tvil at det var hennes forslag. Hun klagde jo på de grønne elementene han hadde i form av puter, teppe, lys osv... Tror ikke Anders er annet enn snill, og kan ikke tenke meg at han ville utnyttet Lene for å få pusset opp.

Ikke jeg heller, på grunn av det du skrev - og ikke minst hennes stil. For all del, det finnes sikkert menn som synes slik ''overdådig'' stil er pent, men ikke så mange, og mest sannsynlig ikke han (mtp. hva han hadde fra før av). Tror han foreslo det for at hun skulle bli fornøyd, føle seg mer hjemme og for å ha et morsomt prosjekt sammen. :) Selv hadde jeg syntes det var veldig moro i alle fall, selv om interiør er langt fra min lidenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...