Gå til innhold

Festlige Dawkins


debatant

Anbefalte innlegg

...betyr ape

Nei.

Australopithecus: "sørlig ape"

deyi: "nær"

remeda: "slektning"

Du er også en ape.

Endret av Synapomorphy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at dere ikke har eksempler på evolusjon. God kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere ikke har eksempler på evolusjon. God kveld.

Tonight. Much trolling. Much nonchalance.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere ikke har eksempler på evolusjon. God kveld.

Takk selv, du, for den tidløse underholdningen <3 <3 <3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Det er ganske gøy! Han har holdt på akkurat sånn der, i flere år, og ikke bare på dette forumet :nigo:

Det er ikke rart. Som et levende "motbevis" på evolusjonen kan jeg forstå at han ønsker andre forklaringer. Men debatant, du må vite at mutasjoner kan skape individer som er ekstra svake og, men slike mutasjoner dør fort ut igjen så du trenger ikke bekymre deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart. Som et levende "motbevis" på evolusjonen kan jeg forstå at han ønsker andre forklaringer. Men debatant, du må vite at mutasjoner kan skape individer som er ekstra svake og, men slike mutasjoner dør fort ut igjen så du trenger ikke bekymre deg.

Han er kanskje mer på devolusjon, hvor utviklingen går baklengs, og hjernen blir så tett at man kan få servert kilder i flere år i strekk, og allikevel ikke forstå en millimeter av det som står der.

Fyren er jo fortsatt på det der med "bakterier føder ikke annet enn bakterier", etter utallige ganger å ha blitt fortalt at ingen tror at et esel kan føde en hund, eller at e-coli kan "føde" noe annet enn e-coli.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell!!??!!

Hvorfor det? Du ignorerer dem jo uansett, som du beviselig allerede har gjort i denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere ikke har eksempler på evolusjon. God kveld.

The denying is strong in this one.

Anonymous poster hash: d1415...f3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan moderatorer får fjernet brukere som Debatant fra forumet? Det hadde gjort klimaet her inne langt bedre og jeg mistenker sterkt at han bare gjør det for å trolle. Det er en falsk bruker.

Anonymous poster hash: 84ee0...4e9

Han er fredet for mod.

Han har frikort på

* Løgn

* stråmenner

* spam

* sitafusk

* faktavridinger

Og ikke minst trolling. Alt ovenfor er i følge mod ingen grunn til å aksjonere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antibiotiskresistente bakterier er jo et eksempel på det motsatte av evolusjon, der immunforsvaret går løpsk og ergo blir immunt. en slik bakterie vil ikke ha noe fordel av immuniteten sin i andre settinger.

Dessuten ble ikke resistente bakterier predikert av evolusjonister. Ergo har det ingen ting med evolusjonsteorien å gjøre.

Så det er galt å klassifisere liv??

Selvfølgelig

Hvis det motsatte av evolusjon eksisterer så argumenterer jo du også for at evolusjon eksisterer?

Immunforsvaret går løpsk og går immunt? Bakterier har ikke immunforsvar slik vi tenker hos mennesker. Forsvar for bakterier kan sammenlignes med at noen planter er giftige fordi de forsvarer seg mot å bli spist.

Hva er en evolusjonist? Om det er en som skjønner evolusjonsteorien, som jeg, så predikerer jo jeg antibiotikaresistente bakterier nå.

Hvorfor er det galt å klassifisere liv? Tenk deg en dagligvarebutikk der ingenting er sortert. Hadde vært lett å finne frem i, eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fredet for mod.

Han har frikort på

* Løgn

* stråmenner

* spam

* sitafusk

* faktavridinger

Og ikke minst trolling. Alt ovenfor er i følge mod ingen grunn til å aksjonere.

Jeg har bare bedt om et eneste eksempel på evolusjon. Thats it....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller avrundingsregler....

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller avrundingsregler....

Du bør ikke rope høyt om avrundingsregler, akkurat. Heldigvis er du hverken min matematikk- eller biologilærer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør ikke rope høyt om avrundingsregler, akkurat. Heldigvis er du hverken min matematikk- eller biologilærer.

Dine avrundingsregler vil bli husket.

Heldigvis er jeg ikke din lærer, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting du bør lese mer om er hypotesetesting. Altså, når kan vi anta at det vi ønsker å bevise er galt eller rett. Hvor mange bevis må vi egentlig ha for å godta en teori? Og kan denne teorien motbevises? Hvis du ønsker å motbevise evolusjonsteorien må du gjerne prøve på det, men da foreslår jeg at du tar deg en lang utdannelse innenfor biologi, ja like lang som Dawkins for eksempel. Et motbevis vil selvfølgelig innebære tilstrekkelig med data og forskning samt en dyp forståelse for faget. Simple påstander som hunder er hunder og katter er katter hører ikke til noe sted.

Det finn jo ingen eksempler å motbevise. Hallo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finn jo ingen eksempler å motbevise. Hallo

Har du noen gang sett i en biologi-bok nå i nyere tid? Det står da masse der om evolusjon som du kan prøve å motbevise om du vil, så det er bare å sette igang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du noen gang sett i en biologi-bok nå i nyere tid? Det står da masse der om evolusjon som du kan prøve å motbevise om du vil, så det er bare å sette igang.

Jeg har ikke funnet et uomstridt eksempel på evolusjon i en eneste bok:/ Hvilke eksempel har jeg oversett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet et uomstridt eksempel på evolusjon i en eneste bok:/ Hvilke eksempel har jeg oversett?

Med din evne til å forstå de mest simple ting, så er ikke det særlig overraskende.

Du får fortsette å lese tull som at bananen er laget for mennesker, pga den har en tapp på toppen akkurat som en brus-boks, er god å holde i, samt bøyer seg slik at man lett kan spise den, som jo er nivået argumenter dine likesinnede setter seg på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med din evne til å forstå de mest simple ting, så er ikke det særlig overraskende.

Du får fortsette å lese tull som at bananen er laget for mennesker, pga den har en tapp på toppen akkurat som en brus-boks, er god å holde i, samt bøyer seg slik at man lett kan spise den, som jo er nivået argumenter dine likesinnede setter seg på.

jeg har ikke fått et eksempel. det er jo like greit da det ikke finnes noen :)

case closed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart. Som et levende "motbevis" på evolusjonen kan jeg forstå at han ønsker andre forklaringer. Men debatant, du må vite at mutasjoner kan skape individer som er ekstra svake og, men slike mutasjoner dør fort ut igjen så du trenger ikke bekymre deg.

Ikke sant, mutasjoner er kjent for de skadene de påfører organismen, om de ikke er nøytrale.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...