Gå til innhold

Flere og flere menn forblir barnløse, og jeg hater norske damer for det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn venter for lenge med barn. Når barneønsket ikke dukker opp før i 40-årene sier det seg selv at noen menn har blitt "resirkulert". Kvinner vil ha barn tidligere, og kvinner vil ha en mann som er rundt samme alder i mye større grad enn før.

Så ikke vent til du er 40. De fleste kvinner er ferdig med barn og/eller har funnet seg partner innen den tid.



Anonymous poster hash: 74791...d73
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Penger tjener vi selv.

Sosialisme kaller vi det; i et annet land hvor produktivitet var nødvendig ville 50% av kvinnene ikke tjent penger. De ønsker og gidder ikke bli ingeniører eller ta skapende yrker. De vil klippe hår og være sykepleiere. Fint det, men det er luksusyrker som ikke skaper verdier.

Anonymous poster hash: b7565...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Sosialisme kaller vi det; i et annet land hvor produktivitet var nødvendig ville 50% av kvinnene ikke tjent penger. De ønsker og gidder ikke bli ingeniører eller ta skapende yrker. De vil klippe hår og være sykepleiere. Fint det, men det er luksusyrker som ikke skaper verdier.

Anonymous poster hash: b7565...1f6

Er sykepleie et luksusyrke? Kan du fortelle meg hvordan sykehus skulle drives uten sykepleiere?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noe i mot kvinner før jeg hørte om dette, og aldri drevet på å skrivet noe stygt på internett om dem. Men en ting er sikkert, jeg har lagt norske kvinner helt for hat etter jeg hørt om dette. Håper ingen gidder å bo i dette landet av de med hankjønn! Nok er nok, først får dere hjelp og hjelp og mere hjelp. Så att på til dette. Må djevel ta dere!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Hva-skjer-om-de-ikke-far-barn-7584732.html#.U4nlxvl_vgc

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Du får finne deg en mann da vettu... :fnise:

Anonymous poster hash: 6f818...916

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Sosialisme kaller vi det; i et annet land hvor produktivitet var nødvendig ville 50% av kvinnene ikke tjent penger. De ønsker og gidder ikke bli ingeniører eller ta skapende yrker. De vil klippe hår og være sykepleiere. Fint det, men det er luksusyrker som ikke skaper verdier.

Anonymous poster hash: b7565...1f6

Og på hvilken måte skaper ikke sykepleiere verdier?

De hjelper syke og skadede mennesker, slik at de kommer raskest mulig tilbake i arbeidslivet.

Dette er verdiskapning like mye som noe annet!

Hvis ikke sykepleieryrket er et verdiskapende yrke, så er ikke ingeniør det heller.

Ingeniørene sitter på sitt kontor og tegner planer og gjør sine beregninger, men de setter ikke planene ut i livet. Det er det håndtverkere som gjør!

Alle gode ingeniører vet også at det er stor forskjell på hva som i teorien burde fungere, og hva som fungerer i praksis, og at de er avhengige av å lytte til "gutta på gølvet", for å få lagt gode planer.

Det samme gjelder for arkitekter.

Så, hvis du mener at ingeniøryrket er et verdiskapende yrke, så burde du mener at sykepleieryrket er det samme, siden begge yrker skaper verdier indirekte.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialisme kaller vi det; i et annet land hvor produktivitet var nødvendig ville 50% av kvinnene ikke tjent penger. De ønsker og gidder ikke bli ingeniører eller ta skapende yrker. De vil klippe hår og være sykepleiere. Fint det, men det er luksusyrker som ikke skaper verdier.

Anonymous poster hash: b7565...1f6

Sykepleie er et luksusyrke, faktisk. Visste ikke at det var luksus å skifte bæsjebleier på voksne pleietrengende mennesker, luksus å stelle nekrotiserende, væskende sår og luksus å vaske spy og holde folk i hånda mens de dør. En ingeniør som sitter og ruger ræva på en førsteklasses kontorstol mens han drikker kaffe og regner derimot, det er en møkkajobb som lærer deg om livet??

Anonymous poster hash: 1c8ef...bec

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Det er jo ikke helt sant da når det ene kjønnet blir tildelt kvoter for å sikre seg god økonomi og utdanning. Når kvinner kvoteres inn ved så mange studier og arbeidsliv går jo det utover menns muligheter til samme utdanning. Når man da også vet at kvinner sjeldent er villige til å inngå et samliv med en svakerestilt mann så må det jo nødvendigvis bli sånn at menn vil fortsette å tape på relasjonsmarkedet når samfunnet legger opp til at et minimum av kvinner skal ha visse samfunnsposisjoner og et vist minimums utdanningsnivå og økonomi.

"Lære unge gutter å vise omsorg å snakke om følesler?" For en nedlatende, primitiv og feilslått holdning. Først og fremst så behøver ikke gutter å tillæres relasjonell ferdigheter noe mer enn det jenter gjør. For det andre så bør man slutte å forvente at "kvinner skal være den ledene økonomien i fremtiden. Dette hadde aldri vært mulig hvis det ikke var for diverse tiltak, kvoter og tilrettelegginger som nettopp har hjulpet kvinner opp og frem som gruppe på bekostning av menn, Målet må jo være å få slutt på akkuat dette å innse at man har latt dette feministprosjektet gå så langt at vi begynner å få en tapt generasjon menn.

Problemet til menn er ikke at de ikke kan snakke om følelser. Problemet er at konsensusen om at menn skal tilpasse seg kvinner, og at samfuent skal tilrettelegge for kvinners ønsker. Dette er grunnen til at menn faller ut.

Nei hvorfor det? Disse kriminelle mennene er jo kriminelle at de har færre jobbmuligheter og velferdsmuligheter som skyldes kvinnelig kvotering og velferdsgoder. Grunnen til at kvinner skal betale for singelmødre er fordi de selv har muligheten til å få velferdsgoder og stønader som singelmødre. Menn kan ikke bare stifte sin egen familie og ekskludere kvinner fra livest sitt på samme måte å få hjelp av skattebetalerne, derfor skal vi heller ikke måtte sponse alenemødre.

han som satt på cella med meg sa dette, faen ass mann, hadde det ikke vært for den hersens kjønnskvoteringa på ingeniørstudiene så hadde jeg aldri begynt å selge stjålne biler.. ass

hvis du tror disse er noen majoritet blant kriminelle så vet du veldig,veldig lite

Når kvinner skal ha en bestemt kvote innenfor visse prestisjestillinger så strammer dette inn arbeidsmarkedet for menn, det skjønner du? De sosiale følgene for menn som kun jobber på rema er langt verre enn for kvinner i samme stilling. Det er grunner til at menn tyr til kriminalitet, blant annet pga den langt lavere sosiale statusen menn har om de ikke kommer seg opp og frem. Det at du ikke ser noen problemer med at menn må finne seg i å ta til takke med remajobber osv fordi kvotering presser dem ut fra høyere utdanning sier jo noe om hvor lav status menn har. Det er bare å se hvor mange flere studiepoeng kvinner tildeles for å være kvinner, til og med som førstegangssøker. Det er ikke greit at så mange menn har måttet avtjene verneplikt og funnet seg en dårlig jobb rett etter vgs fordi kvinner har førsteretten ved de prestisjefylte studiene. Det skjønner du også.

jeg kjenner jeg blir sinna på de 15+ jentene som opp igjennom har dumpa deg for menn med større pikk, de virkelig fått hørt hva de har stelt i stand! finnes forresten støtteordninger for sånne som deg også kjære

Anonymous poster hash: 45fe5...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nrk.no/ytring/bordeller_-borgerlonn-og-bedovelse-1.11957626

Ser ut som Mads Larsen er aktiv på KG og har klippet og limt fra denne tråden.

Mads Larsen er Teeden, men han glemte passordet sitt på kåge så han måtte skrive innlegg istedet.

Anonymous poster hash: 0fd2b...acf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier et luksusyrke faktisk :fnise: De steller titusenvis av folk gjennom sykdom og ofte tilbake igjen til arbeidslivet hvert eneste år, hvordan er det ikke verdiskapende?

Vi MÅ ikke ha femten unike, jålete, ingeniørdesignede høyhus poppende opp i Oslo hvert år (hva med å lage noen like i stedet??). Noe vi derimot MÅ ha er friske folk til å drive verden fremover ;)



Anonymous poster hash: 1c8ef...bec
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads Larsen er Teeden, men han glemte passordet sitt på kåge så han måtte skrive innlegg istedet.

Anonymous poster hash: 0fd2b...acf

Rarere ting har skjedd, så hvorfor ikke. :ler:

Anonymous poster hash: 4023f...879

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hater norske kvinner fordi du ikke har funnet noen som vil ha barn med deg? Hvordan er det norske kvinners feil? :klo:



Anonymous poster hash: be071...2b2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

Det er så typisk bitterpikk å skylde på kvinner for alt som går galt her i verden. Har dere alvorlige mommy issues hele gjengen? Man er ansvarlig for sitt eget liv og sine egne valg. Du kan ikke regne med at alle Norges kvinne skal være "mor" for deg og ordne opp hver gang du har driti deg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marsvinet

Sosialisme kaller vi det; i et annet land hvor produktivitet var nødvendig ville 50% av kvinnene ikke tjent penger. De ønsker og gidder ikke bli ingeniører eller ta skapende yrker. De vil klippe hår og være sykepleiere. Fint det, men det er luksusyrker som ikke skaper verdier.

Anonymous poster hash: b7565...1f6

Hm... Er det ikke sånn at de fleste leger, jurister og arkitekter er kvinner? En stor andel av siviløkonomer og forskere også. Sykepleiere er faktisk en svært viktig jobb.

Hvem er det som "skaper verdier" i dine øyne? Kun bønder og fiskere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart at det ikke er fristende å få barn med en mann som er totalt utslitt av å jobbe. Men om en mann velger seg en slik altoppslukende karriere, f eks innen finans og aksjer, så må han jo bare stå for valget sitt. Et finne en mindre krevende jobb slik at han også har tid til å få barn og familie. Og kom ikke trekkende med at man MÅ ha master og tjene 1 mill i året for å være attraktiv, det finnes hundretusener av snekkere, rørleggere, butikkmedarbeidere, murere, elektrikere og politimenn som har både familie og barn her i landet.

Anonymous poster hash: 1c8ef...bec

Men det er jo nettopp disse elite-mennene som får barn med flere kvinner.

Anonymous poster hash: 8e6ac...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

Mange av disse mennene opplever å bli valgt bort (skrotet) men at de alikevel må betale for andres moro.

Barnehage, kontantstøtte, fødselspermisjon, kulturtilbud, off.fritidstilbud, skolebusser, babysvømming, barneidrett osv.

Dette er off, betalte /subsidierte tilbud spesielt rettet til barn . Dvs indirekte subsidier til vinnerene på kjøttmarkedet som de forkastede må være med å sponse. Har jeg sett endel har skrevet. Jeg kan ha empati med tankegangen.

Og jeg kan på en måte forstå at endel er bitre. Noen får kone, barn og a4 familien (alt DE ønsker seg). Og de som ikke er valgt må bli med på spleiselaget.

Slik er jo sosialdemokratiet.

Hvem tror du det er som skal jobbe og betale skatt når disse "taperne på kjøttmarkedet" blir gamle og trenger helsehjelp, medisiner, pensjon osv? Det er de barna som de "sponser" i dag! Det er dette som er tanken bak hele systemet, men det regner jeg ikke med at bitterpikkene har skjønt. Subsidiene går altså til dem selv. Slutt og klag!

Og en ting til. Kone er ikke noe man "får". Det er ikke rart at menn forblir single hvis de har misforstått en så grunnleggende ting. Naboen din er ikke en heldig fyr som har hatt "flaks" og fått en kone gratis ut av det blå. Et forhold er et felles prosjekt der begge må legge ned mye tid, arbeid og penger for å få ting til å funke. Man "får" ikke. Man arbeider og offrer slik at begge fungerer sammen.

Endret av Marsvinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes denne artikkelen har ganske mange gode poenger:

http://www.cracked.com/article_19785_5-ways-modern-men-are-trained-to-hate-women.html

"We Were Told That Society Owed Us a Hot Girl"

Tror det stemmer for mange av bitterpikkene her inne.

Forresten, at sykepleier=luksusyrke er noe av det dummeste jeg har hørt på lange tider.

Sykepleiere er blant de mest elementære og nødvendige yrkesgruppene i hele verden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror du det er som skal jobbe og betale skatt når disse "taperne på kjøttmarkedet" blir gamle og trenger helsehjelp, medisiner, pensjon osv? Det er de barna som de "sponser" i dag! Det er dette som er tanken bak hele systemet, men det regner jeg ikke med at bitterpikkene har skjønt. Subsidiene går altså til dem selv. Slutt og klag!

Og en ting til. Kone er ikke noe man "får". Det er ikke rart at menn forblir single hvis de har misforstått en så grunnleggende ting. Naboen din er ikke en heldig fyr som har hatt "flaks" og fått en kone gratis ut av det blå. Et forhold er et felles prosjekt der begge må legge ned mye tid, arbeid og penger for å få ting til å funke. Man "får" ikke. Man arbeider og offrer slik at begge fungerer sammen.

Oj... Sint på meg da eller (Trodde ikke Marsvin var så sint som lemmen)?? Som jeg skrev ER jeg far. Jeg er da, ihht denne tråden, ikke en "bitterpikk". Mine barns opphold i barnehage/skole/SFO/Svømming/fotball osv blir sponset.

At du ikke har empati nok til å se at noen føler seg utelatt og ikke her sprudlende glad for alikevel for å betale gildet, og dermed ha mindre mulighet til å realisere seg selv på SIN måte er greit.

Beklager om du blir støtt av mitt bruk av verbet "FÅ" som i få kone. Syntes kanskje å kjøpe, å hente, å røve, å stjele passet , om mulig, enda dårligere.

Men jeg har empati med, og setter pris på ditt innlegg i debatten.

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror du det er som skal jobbe og betale skatt når disse "taperne på kjøttmarkedet" blir gamle og trenger helsehjelp, medisiner, pensjon osv? Det er de barna som de "sponser" i dag! Det er dette som er tanken bak hele systemet, men det regner jeg ikke med at bitterpikkene har skjønt. Subsidiene går altså til dem selv. Slutt og klag!

Og en ting til. Kone er ikke noe man "får". Det er ikke rart at menn forblir single hvis de har misforstått en så grunnleggende ting. Naboen din er ikke en heldig fyr som har hatt "flaks" og fått en kone gratis ut av det blå. Et forhold er et felles prosjekt der begge må legge ned mye tid, arbeid og penger for å få ting til å funke. Man "får" ikke. Man arbeider og offrer slik at begge fungerer sammen.

:pls:

Anonymous poster hash: 45fe5...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... Sint på meg da eller (Trodde ikke Marsvin var så sint som lemmen)?? Som jeg skrev ER jeg far. Jeg er da, ihht denne tråden, ikke en "bitterpikk". Mine barns opphold i barnehage/skole/SFO/Svømming/fotball osv blir sponset.

At du ikke har empati nok til å se at noen føler seg utelatt og ikke her sprudlende glad for alikevel for å betale gildet, og dermed ha mindre mulighet til å realisere seg selv på SIN måte er greit.

Beklager om du blir støtt av mitt bruk av verbet "FÅ" som i få kone. Syntes kanskje å kjøpe, å hente, å røve, å stjele passet , om mulig, enda dårligere.

Men jeg har empati med, og setter pris på ditt innlegg i debatten.

God helg

Nei, vet du hva! Det er bare fælt å snakke ned på andre ved å komme med denne "du er så dårlig ditt datt, men heldigvis for deg er jeg fantastisk og har dermed medfølelse med deg, nå start og føl deg råtten" regla di.

Du kan forresten være bitterpikk MED barn også. må ikke være barnløs for å være selvmedlidende stakkarslig og kvinnehatende.

Anonymous poster hash: 45fe5...e86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...