Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Ser ut til at jeg slipper time for å få ny sykemelding, fastlegen hadde notert sist at jeg kunne få ny uten time. Kjekt! :)

Så bra da!! Tror det er best med sykemelding så du får sovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en kjempefin badedrakt på HM faktisk, i 2011. Den utvider seg med magen, så kan brukes som ikke-gravid også, og er fortsatt like fin. Brukte den helt til jeg var 38 uker på vei sist. :jepp: Så kan jo hende de har noe fint på HM nå også. :) Men ser jo du har kjøpt, og du får nok god bruk for den. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en kjempefin badedrakt på HM faktisk, i 2011. Den utvider seg med magen, så kan brukes som ikke-gravid også, og er fortsatt like fin. Brukte den helt til jeg var 38 uker på vei sist. :jepp: Så kan jo hende de har noe fint på HM nå også. :) Men ser jo du har kjøpt, og du får nok god bruk for den. :)

Jeg tror jeg søkte på hm sine sider uten å finne noe særlig. Mulig at det er fordi det ikke er i sesong nå ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg søkte på hm sine sider uten å finne noe særlig. Mulig at det er fordi det ikke er i sesong nå ;)

Jeg kjøpte min i september tror jeg, men nå er det jo ganske lenge siden. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der har den poppet skikkelig ut ja! :) Det er så artig når man har hatt slike vokseperioder, i stedet for at det bare vokser jevnt hele veien. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle :nigo:

Nå er magen sikkert dobbelt så stor som i går, vi hadde nemlig pannekaker til middag og nå ligger jeg som et slakt i sofaen :fnise:

Vi har faktisk fått gjort litt huslige ting i dag, fikk kjøpt 3 oppbevaringskurver til å ha under vasken på det knøttlille badet med vaskemaskin. Det er så lett at det blir liggende en bunke med klær ved vaskemaskinen, så nå kan jeg sortere det i kurvene i stedet :nigo: Jeg fikk også kjøpt meg ny hodepute, den jeg hadde fra før var ny da jeg flyttet ut hjemmefra for nesten 9 år siden, så det var på tide med utskiftning. Jysk hadde tilbud på hodeputer, så jeg betalte bare 150 kr. ;)

M har vært flink til å rydde i roteboden også, det var på tide! Den ene sikringen gikk her en dag, og jeg måtte klatre over et berg av flasker, esker og diverse for å få vippet den tilbake :P

Jeg var våken igjen i natt :dry: Fikk i det minste tenkt over hvordan vi skal møblere gangen, så det er jo ikke så ille. Jeg må bare finne møbler med riktige dimensjoner og som jeg synes er fint (gubben har ikke så mye han skulle ha sagt! :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk at bikkja får symptomer på øyebetennelse på lørdag kveld. Har ingen saltvannsdråper liggende hjemme, men derimot fant jeg to teposer med kamille-te i te-hylla :5: Nå får vi se om det blir forbedring i løpet av morgendagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ut fra hva jeg har googlet meg frem til skal visst kamille-te nesten være bedre enn saltvann når det gjelder å ta knekken på øyebetennelse. Mulig jeg ser en liten bedring hos bikkja allerede, syns ikke det har væsket så mye i natt :)

Det var veldig godt å sove med ny pute En pute etter min smak. :nigo: Har sovet natten igjennom uten altfor mange oppvåkninger også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med ny pute! :) håper hunden kommer seg fort. Når det er sagt så har jeg slitt en del med øyebetennelse og da har jeg lagt teposen på øyet eller dyppet bommulsdotter i te, flere ganger om dagen da. Så varm som jeg klarer å ha den uten å brenne meg og det har fungert hver gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dypper bomullspads i te og vasker rundt øyet. Prøver å få dryppet litt i øyet hans også, men det er ikke så enkelt med en bikkje som vrir seg unna :P Han har begynt å gjemme seg når han ser jeg kommer med bomullen :fnise:

Jeg har vært ute på tur med bikkja sammen med ei venninne og hennes 2 bikkjer. Vi gikk en liten runde i skogen, og bikkja (og matmor) ble ganske sliten ;) Jeg merker at bekkenet mitt ikke akkurat var storfornøyd med turen. Må "brekke" kroppen på plass etter en liten stund i samme stilling.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemelding er hentet. I første omgang fikk jeg sykemelding ut februar. Regner med jeg må tilbake da :P

Bikkja er mye bedre i øyet sitt! Skal ikke kimse av litt naturlig behandling. Må huske å kjøpe mer kamillete i dag ;)

Ellers har jeg skikkelig press i magen i dag. Kjennes ut som en blanding mellom oppblåsthet og livmoren som skviser alle mine organer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...