Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vet vannet i dusjen er kaldt når du får kynnere av at du spenner deg :P Gleder meg til de får fikset varmtvannet, men det kan visst ta et par uker fremdeles..

Nå er jeg på vei til byen. Skal ut og spise på Südøst for å feire bestevenninnen min. Gleder meg veldig, for jeg har hørt mye bra om den plasse, så jeg tror det blir en veldig koselig kveld :nigo: Skål, damer! (I cola og vann, riktignok, men skål likevel!)

Kos deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, så god mat!! Jeg spiste Crazy Duck, og så fikk jeg smake på nudler med and fra en av de andre. Fantastisk god, saftig og sprø and, og supert tilbehør! Mmmm!

Vi dro videre til Tea Lounge, men det var helt greit for oss alle å dra hjem litt før ett. Så nå er jeg hjemme igjen og spiser nattmat :P

Og siden det er over midnatt er det nå én måned til termin, men også nøyaktig fire uker. Jeg vet at jeg må forberede meg på overtid, men jeg er veldig klar for å få tilbake kroppen min.: Litt mindre klar for å faktisk få en baby, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje det er på tide med tippeliste? UL-termin er 1. mars. Jeg selv har et stort håp om at hun kommer litt før, men legen sa at hun sannsynligvis blir inne ekstra lenge..

For å være snill med meg selv tipper jeg en tidlig dato som jeg ønsker meg: 24. februar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje det er på tide med tippeliste? UL-termin er 1. mars. Jeg selv har et stort håp om at hun kommer litt før, men legen sa at hun sannsynligvis blir inne ekstra lenge..

For å være snill med meg selv tipper jeg en tidlig dato som jeg ønsker meg: 24. februar!

Jeg tipper 3 mars! :) Har selv hatt en følelse på at 24 februar er dagen knøttet vårt vil ut i verden, men satser på at hun ikke kommer SÅ tidlig da jeg har UL-termin 23 mars :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får lage en liten oversikt!

Tippeliste (UL-termin 1. mars):

24. mars:

Spiremor

1. mars (UL-termin):

Missdior

2. mars

Kaospåtobein

Kaffemor

3. mars:

Focklop

Tusle

Saltsild

4. mars:

Teriyaki

5. mars:

Studenten

6. mars:

Saraby

Lillemeg90

8. mars:

Nautika

Nå er jeg spent på hva resultatet blir! Har i alle fall fått beskjed om at de setter igang når man går en uke over tiden på Ullevål, så 8. mars er siste mulighet (utover at det selvsagt kan bli en fryktelig lang fødsel...). Gi meg flere litt tidligere datoer, da :P

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 3 mars! :) Har selv hatt en følelse på at 24 februar er dagen knøttet vårt vil ut i verden, men satser på at hun ikke kommer SÅ tidlig da jeg har UL-termin 23 mars :P

Ja, får håpe ikke hun kommer SÅ tidlig, det er jo litt dumt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På AHUS sa de om man går en uke over termin, blir det først satt opp en ekstra kontroll også muligens en til etter det om fødselen ikke har startet. Da blir man satt igang. Også kan det jo ta en del timer før barnet er født. Så det kan i teori gå 14 dager over tida men sjelden det gjør det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På AHUS sa de om man går en uke over termin, blir det først satt opp en ekstra kontroll også muligens en til etter det om fødselen ikke har startet. Da blir man satt igang. Også kan det jo ta en del timer før barnet er født. Så det kan i teori gå 14 dager over tida men sjelden det gjør det da...

Ja, det vanlige er jo at man skal kunne gå to uker over tiden, så jeg stusset litt da hun på det fødselsforberedende kurset sa det. Kan være at jeg misforsto eller hørte feil, men det står i notatene mine (skrev vel fem sider eller noe, haha). Jeg håper at jeg hørte riktig, da, og slipper å gå to uker over tiden, for så å bruke timer på igangsetting og evt lang fødsel. Er tross alt litt lei allerede :P

jeg tipper 6.mars! :nigo: For da har moren min bursdag!

Det hadde vært koselig! Er vel også 6. mars som var mensterminen min, tror jeg. Enten det eller 8. mars.

3.mars for det var min termin med storesøster :)

Hei forresten :vinke:

Hei hei! :goodbye: Jeg har notert deg :)

2. Mars bare fordi :nigo:

Haha, ok, da er du notert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 mars!:)

Du er lagt inn i lista :)

----------------

Den siste uka har venstrearmen min begynt å dovne bort om natta. Jeg blir nummen i en del fingre også. Dette skjer selv om jeg ikke ligger på den siden. Hadde litt av det i sommer også, i første trimester, men det gikk over av seg selv.

Det er ikke veldig plagsomt, men jeg håper likevel at det gir seg. Er jo guffent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hendene mine blir også dovne om natta, har vært sånn hele tida under svangerskapet. Carpal tunnel syndrome? Det er veldig plagsomt, iallefall hvis man ønsker å surfe på mobilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hendene mine blir også dovne om natta, har vært sånn hele tida under svangerskapet. Carpal tunnel syndrome? Det er veldig plagsomt, iallefall hvis man ønsker å surfe på mobilen ;)

Ja, hehe :P Er jo gjerne det jeg gjør hvis jeg blir liggende våken. Og når jeg våkner på morgenen. Er heldigvis venstrehånda (var den sist også), så jeg klarer å holde mobilen oppe mens jeg trykker med høyre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...