Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg så den på Rimi i dag og tenkte på denne tråden, haha ;) Dette var Nydalen i Oslo, men da bør de vel ha den på flere Rimibutikker.

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant 4pk sitron yoghurt fra tine i dag. 😃 Bare synd det er limited edition.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant 4pk sitron yoghurt fra tine i dag. 😃 Bare synd det er limited edition.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Omg! Må ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom jeg over en ny variant av Nutrilett bar med kokosfyll og sjokoladetrekk over. Den var skikkelig god! Smaker som Bounty. Jeg liker ikke så godt de andre variantene, men denne blir jeg nok å kjøpe igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det ikke aaaltfor søtt med jellybeans og sjokolade?

Har eeendelig fått smakt den, og jeg vil svare nei.

Som flere andre påpekte, så ville jeg gjerne sett at de byttet ut sjokoladelinsene med mer gelebønner. (Hører dere, Freia?) Gelebønnene var ikke så esielt søte, men det var dessverre altfor få av dem. Er en av sikkert få voksne som elsker slikt poppe-i-munden-snop, så alt i alt er jeg fornøyd, men vil ha MER gelebønner!

Anonymous poster hash: f8779...3f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en eske med vanlig center der de har tilbud, også gå på en annen butikk og be om å bytte i center med salmiakk - si at kjæresten har kjøpt feil til dere

Det kan faktisk bli tatt som bedrageri og er veldig ulovlig.. Alt for sent svar og den på tilbud er antagelig ikke på tilbud lenger, men uansett. Antagelig blir du ikke tatt, men jeg ville ikke tatt sjansen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt den nye freiasjokoladen jeg også. Jellybeans i sjokolade var virkelig ikke noe for meg, vil ha dem hver for seg jeg. Digget poppingen da :) De har den på ICA Sirkus i Trondheim til svimlende 45 kroner.

Har også smakt fredagsduellen med creamy pepper fra Kims, blir nok ikke gjenkjøp der heller.



Anonymous poster hash: d487f...302
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Har smakt den nye freiasjokoladen jeg også. Jellybeans i sjokolade var virkelig ikke noe for meg, vil ha dem hver for seg jeg. Digget poppingen da :) De har den på ICA Sirkus i Trondheim til svimlende 45 kroner.

Anonymous poster hash: d487f...302

Neeeiii, ikke si sånn da :sur: Nå er det jo en del her som har skrevet at den var skuffende, og jeg som gikk, busset og gikk til en matbutikk nesten 2 mil unna meg KUN for å kjøpe denne sjokoladen til jentene som kommer til meg i kveld :grine: Mulig at det var 2(+) bortløste timer på niks, nada, intet gitt...

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det kommer noen nye glutenfrie produkter? Ønsker meg grov kjeks og sånne runde knekkebrød med smak av kanel, urter osv.

Anonymous poster hash: e6072...e76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den bra om man faktisk savner sjokoladen med non stop i? :P

Jeg vi si nei.Jeg svaner sjokolade med nonstop,men jeg skulle gjerne ha hatt denne jellypop uten de små nonstopene.

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte den Freia jellybean idag og den får topscore av meg, syns den var for god! Helt perfekt sammensetting av smaker. ERrfra før glad i nonstop og syns gele og sprake greier funker bra i.

Oh no.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det kommer noen nye glutenfrie produkter? Ønsker meg grov kjeks og sånne runde knekkebrød med smak av kanel, urter osv.

Anonymous poster hash: e6072...e76

Så heldige er vi nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken i seg selv var god, syns jeg. Ikke såå søt. Er veldig lite jellybeans i, dessverre. Problemet var bare den h....tes knasingen :( syns den var irriterende, jeg.

Har eeendelig fått smakt den, og jeg vil svare nei.

Som flere andre påpekte, så ville jeg gjerne sett at de byttet ut sjokoladelinsene med mer gelebønner. (Hører dere, Freia?) Gelebønnene var ikke så esielt søte, men det var dessverre altfor få av dem. Er en av sikkert få voksne som elsker slikt poppe-i-munden-snop, så alt i alt er jeg fornøyd, men vil ha MER gelebønner!

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Smakte den Freia jellybean idag og den får topscore av meg, syns den var for god! Helt perfekt sammensetting av smaker. ERrfra før glad i nonstop og syns gele og sprake greier funker bra i.

Oh no.

Hmmm høres ut som denne må prøves likevel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag kom jeg over en ny variant av Nutrilett bar med kokosfyll og sjokoladetrekk over. Den var skikkelig god! Smaker som Bounty. Jeg liker ikke så godt de andre variantene, men denne blir jeg nok å kjøpe igjen :)

Så den på butikken i dag,men synes det var synd at man bare fikk kjøpt den i 3 pk. Har ikke viljestyrken til å kun spise en hvis jeg synes den er god :fnise:

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Smakte den nye pollybaren igår, men ble dessverre dårlig etter en bit. :/ Var nemlig fløtepulver i den og jeg tåler ingenting som har med fløte og andre fete melkeprodukter å gjøre, men melk tåler jeg, heldigvis. Synd, for den var veldig god selv om det var idiotisk av meg å glemme å sjekke innholdsfortegnelsen før jeg åpnet den.

Gleder meg til å smake den jellysaken fra freia jeg. Sikkert gooood. :)

Endret av RusaPåPus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte også nøttebaren til pollg igår. Blir ikke gjenkjøp, syns det smakte som er dårlig etterligning av snickers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...