Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Smakte en ny lakerol extreme, apple mint. (fant ikke noe bilde/link..)

Den var ganske god - men kunne godt ha smakt mer faktisk! Smakte mest eple.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne er skamgod! 1017853-11-1398794271267.jpg

Helt klart min nye lørdagsfavoritt :)

Finner ikke denne noen plass :cry3::cry3::cry3: Elsket jumbomaisplaten til freia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke denne noen plass :cry3::cry3::cry3: Elsket jumbomaisplaten til freia!

Så den på coop extra tror jeg!

Anonymous poster hash: 0751b...883

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sunnhets dronninga jeg er… kan jeg si at den nye lille Polly sjokoladen smakte ganske likt snickers, men absolutt god. Sjokolade og peanøtt funker alltid, men er personlig ikke så fan av karamell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Den der daim med mint smakte som en dårlig parodi av after eight. Kjøpes ikke på nytt, selv om den ikke var direkte vond.

Den nye pollybaren med peanøtter, sjokolade og karamell var god, men ganske mektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der daim med mint smakte som en dårlig parodi av after eight. Kjøpes ikke på nytt, selv om den ikke var direkte vond.

Den nye pollybaren med peanøtter, sjokolade og karamell var god, men ganske mektig.

.

Hvor fant du den?

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye pollysjokoladen var veldig lik snickers på smak.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å smake på den nye Freia-sjokoladen!

Hvis noen ser den, så rop ut! :)



Anonymous poster hash: 60b3f...e97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å smake på den nye Freia-sjokoladen!

Hvis noen ser den, så rop ut! :)

Anonymous poster hash: 60b3f...e97

Hvis du sier hvor du bor er det kanskje lettere.Jeg har funnet den på Ica Søre Ål Lhmr,men det hjelper jo ikke deg hvis du bor på andre siden av landet ;)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den på ICA her oppe i Nord Norge også

Hvis du sier hvor du bor er det kanskje lettere.Jeg har funnet den på Ica Søre Ål Lhmr,men det hjelper jo ikke deg hvis du bor på andre siden av landet ;)



Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsmil

Da har jeg smakt den nye sjokoladen med jelly beans. Det var dessverre ikke noe suksess. For det første var det alt for lite gelebønner. Jeg spiste fire biter før jeg fant en. For det andre var alle gelebønner rødbrune (ok, ikke så farlig, men jeg hadde foretrukket litt mer farger). For det tredje var det til gjengjeld noen nonstop-lignende greier som "smalt" i munnen når man spiste dem, og som egentlig bare gjorde sjokoladen enda søtere. Jeg synes den er søt nok. Så konklusjonen er vel at det ikke var noen slager her. Men den er sikkert populær hos mindre barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pollybar smaker tørr Snickers, noe som er veldig godt. Synes Snickers blir alt for klissete i ganen.



Anonymous poster hash: 2394b...635
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skuffet over lakris-isen fra kulinaris, for det var så lite av den salte lakrissausen! Så da syns jeg den ble ganske kjedelig. Da var Dream-isen med lakris mye bedre...typisk at de slutta med den..:/

Å nei! :(

Fikk dog en norske isbilen eller hva det nå var reklame i dag, ser de har en lakris-is på pinne jeg mener å ha smakt før, men tror ikke det er noe fyll inni.

Jeg blir vel ikke nødt til å kjøpe ismaskin og lete frem oppskrifter på skikkeliglakris-is? Da blir jo fryseren helt full av is, og da kommer jeg til å spise lakris-is til jeg blir drittlei. :(

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne er skamgod! 1017853-11-1398794271267.jpg

Helt klart min nye lørdagsfavoritt :)

Veldig god, ja!

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er skamgod! 1017853-11-1398794271267.jpg

Helt klart min nye lørdagsfavoritt :)

Finner ikke denne noen plass :cry3::cry3::cry3: Elsket jumbomaisplaten til freia!

Så den på coop extra tror jeg!

Anonymous poster hash: 0751b...883

Og jeg så den på Rimi i dag og tenkte på denne tråden, haha ;) Dette var Nydalen i Oslo, men da bør de vel ha den på flere Rimibutikker.

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser consumingbloggen har testet den nye freiasjokoladen, og den er visstnok del av en ny sjokoladeserie? :danse:



Anonymous poster hash: f8779...3f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg prøvd den nye fra freia,og som flere andre som har prøvd den så syntes jeg de kunne ha droppe de små nonstopene og heller fylt på med flere jellybeans-

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...