Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Endelig!

Denne har vært savnet!

Det fantes jo sitronyoghurt tidligere men det er mange år siden.

Den er ikke ny, har vært i et halvt års tid og vi må kaste ca halvparten av kartongen på 6 på grunn av dato. Ikke veldig populær hos oss ihvertfall:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er ikke ny, har vært i et halvt års tid og vi må kaste ca halvparten av kartongen på 6 på grunn av dato. Ikke veldig populær hos oss ihvertfall:P

Den er jo kun 4 i pakken. Den er kommet nå, har ikke vert mulig å bestille inn på min arbeidsplass før nå hvertfall.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo kun 4 i pakken. Den er kommet nå, har ikke vert mulig å bestille inn på min arbeidsplass før nå hvertfall.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Ahh skjønner. Vi har ihvertfall hatt en med sitron, men det er vel en annen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh skjønner. Vi har ihvertfall hatt en med sitron, men det er vel en annen:)

Du tenker sikkert på tines sesong pakke med masse forskjellige oppi? :)

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Og ekte hvit geitost er ordentlig skarp i smaken, ganske annerledes enn den milde Snøfrisk. :)

Jeg snakker om den harde varianten.

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakker om den harde varianten.

Det gjør jeg også. Men noen i tråden mente denne nye osten var i samme gate som Snøfrisk, og det er den definitivt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også. Men noen i tråden mente denne nye osten var i samme gate som Snøfrisk, og det er den definitivt ikke.

Altså den harde varianten av Snøfrisk, ikke den smørbare. Både den og den nye som kommer er laget av 100% geitmelk, på hvilken måte er ikke de i samme gate? Med mindre de er forskjellig modnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også. Men noen i tråden mente denne nye osten var i samme gate som Snøfrisk, og det er den definitivt ikke.

Nei det er det ingen her i tråden som har gjort...

Jeg lurte på om det var noe ala snøfrisk fordi begge er

hvite og av geitemelk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det ingen her i tråden som har gjort...

Jeg lurte på om det var noe ala snøfrisk fordi begge er

hvite og av geitemelk..

Det var jeg som skrev at de nok var like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har eg prvød den nye fra nutrilett med kokos,og den var grei nok,men er i tvi på om den blir gjenkjøp.



Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså den harde varianten av Snøfrisk, ikke den smørbare. Både den og den nye som kommer er laget av 100% geitmelk, på hvilken måte er ikke de i samme gate? Med mindre de er forskjellig modnet?

Okei, nå skjønner jeg. Jeg visste ikke at det fantes en fast Snøfrisk, så jeg misforsto litt her. Tenkte egentlig kun på smaken. For lenge siden smakte jeg fast, hvit geitost, altså før Snøfrisk fantes. Den var veldig stram og kraftig, og jeg mener Snøfrisk smørbar er mildere? Jeg liker ikke geitost av noe slag, så jeg har i realiteten ikke noe jeg skulle ha sagt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei, nå skjønner jeg. Jeg visste ikke at det fantes en fast Snøfrisk, så jeg misforsto litt her. Tenkte egentlig kun på smaken. For lenge siden smakte jeg fast, hvit geitost, altså før Snøfrisk fantes. Den var veldig stram og kraftig, og jeg mener Snøfrisk smørbar er mildere? Jeg liker ikke geitost av noe slag, så jeg har i realiteten ikke noe jeg skulle ha sagt. :fnise:

Smørbar Snøfrisk har kun 50 % geitemelk så den er noe mildere i smak ja. Chevre er jo såå godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra, Nutrilettbar med peanøtt kommer med 40% redusert sukkerinnhold! :)

Åh, yes!! Det er min favoritt-bar :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...