Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

I dag kom jeg over en ny variant av Nutrilett bar med kokosfyll og sjokoladetrekk over. Den var skikkelig god! Smaker som Bounty. Jeg liker ikke så godt de andre variantene, men denne blir jeg nok å kjøpe igjen :)

Hvor fant du denne? Må på jakt, nesten så jeg drar ut asap for å lete :ler:

Anonymous poster hash: 8e375...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så den på butikken i dag,men synes det var synd at man bare fikk kjøpt den i 3 pk. Har ikke viljestyrken til å kun spise en hvis jeg synes den er god :fnise:

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Hehe, skjønner den. Den var farlig god, ja! :) Og jeg er tydeligvis ikke den eneste som synes det. Er allerede utsolgt på nærmeste Rema 1000 og Meny :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du denne? Må på jakt, nesten så jeg drar ut asap for å lete :ler:

Anonymous poster hash: 8e375...8ff

Fant på Rema 1000 (på Rosenhoff i Oslo), og så mener jeg at jeg har sett på Meny. Løp og kjøp :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtebutikk på Bergen storsenter. Kjøpte milkasjokolade med oreo(rimelig digg og kun 15 kroner for en 100grams plate, fair price når de sikkert har importert i begrenset kvantum) og Kinder happy hippo(en av mine favoritter)



Anonymous poster hash: 405f4...ea8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den bra om man faktisk savner sjokoladen med non stop i? :P

Jeg vil også ha den tilbake! Har faktisk en plate fra jule-edition liggende i skapet, men har ikke samvittighet til å åpne og spise den - den har jo nesten blitt et klenodium :fnise::rodme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikke helt det samme, men Straton med Spragleknas (plate) er på tilbud til 15 kr på ICA denne uken... Det ser ut som det er nonstop i mange farger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kanskje ikke helt det samme, men Straton med Spragleknas (plate) er på tilbud til 15 kr på ICA denne uken... Det ser ut som det er nonstop i mange farger :D

Er ikke alle Nidars plater på tilbud nå da? (på ica altså).

Den kokos nutriletten har jeg og sett på rema, samt at jeg så Tine sitron youghurt på kiwi.

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det i denne tråden det var snakk om sukkerfri champagne brus? Har lette etter den i Trondheim, men har ikke klart å finne den. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det i denne tråden det var snakk om sukkerfri champagne brus? Har lette etter den i Trondheim, men har ikke klart å finne den. Noen som kan hjelpe?

Jeg vet at rema 1000 og spar fører den, har du sjekket der? (Nå bor jeg ikke i trondheim, men i ødemarka :P så du burde nok klare å finne den der og)

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at rema 1000 og spar fører den, har du sjekket der? (Nå bor jeg ikke i trondheim, men i ødemarka :P så du burde nok klare å finne den der og)Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Ja, har vært innom flere rema 1000 uten å finne den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha den tilbake! Har faktisk en plate fra jule-edition liggende i skapet, men har ikke samvittighet til å åpne og spise den - den har jo nesten blitt et klenodium :fnise::rodme:

Den nye til Freia hjalp litt på savnet hvertfall :)

Var det i denne tråden det var snakk om sukkerfri champagne brus? Har lette etter den i Trondheim, men har ikke klart å finne den. Noen som kan hjelpe?

Har heller ikke sett den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den Freia spragle-jelly-greia var litt.. ugod.. Den var ikke vond. Sjokolade er jo aldri vondt. Men den var ikke god heller…. Morsom med sprakingen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har dere funnet den nye freia sjokoladen? Bor sør for bergen, har ikke sett den noen plass enda..

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har dere funnet den nye freia sjokoladen? Bor sør for bergen, har ikke sett den noen plass enda..Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Ryktes at den skal ha kommet ut på de fleste ica butikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktes at den skal ha kommet ut på de fleste ica butikker!

Ah typisk, er ingen ica butikker her jeg bor :(

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor de skal tilsette alle mulige slags rare ting i den fantastiske melkesjokoladen?! Og sjokolade med sjokolade (non stop f.eks.) er vel litt overkill?

Gi meg heller en skikkelig plate med melkesjokolade med appelsinsmak! DET er noe jeg savner i butikkene!



Anonymous poster hash: 9bf2c...62a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vil nevne noen Ica i Oslo som har den nye jellysaken fra Freia? Jeg fant den ikke på Sandaker senter, men mulig jeg bare var dårlig til å lete.



Anonymous poster hash: 24aa2...bb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtebutikk på Bergen storsenter. Kjøpte milkasjokolade med oreo(rimelig digg og kun 15 kroner for en 100grams plate, fair price når de sikkert har importert i begrenset kvantum) og Kinder happy hippo(en av mine favoritter) Anonymous poster hash: 405f4...ea8

Den oreosjokoladen er knallgod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle Nidars plater på tilbud nå da? (på ica altså).

Den kokos nutriletten har jeg og sett på rema, samt at jeg så Tine sitron youghurt på kiwi.

Jo, men dette var svar til sjokolade med nonstop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtebutikk på Bergen storsenter. Kjøpte milkasjokolade med oreo(rimelig digg og kun 15 kroner for en 100grams plate, fair price når de sikkert har importert i begrenset kvantum) og Kinder happy hippo(en av mine favoritter)

Anonymous poster hash: 405f4...ea8

Åhh den er kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...