Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Daim med mint høres fælt ut! Kvalmende

Anonymous poster hash: 39c98...845

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daim med mint høres fælt ut! Kvalmende

Anonymous poster hash: 39c98...845

Så ikke kjøp den da.

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så en ny sjokolade fra Freia ligge på kontoret i matbutikken der jeg jobber. Sikkert en vareprøve, men jeg tok ikke sjansen på å åpne den. Tror den het noe ala Jelly, altså en sjokoladeplate med Jelly Bean/Gelé-lignende biter. Noen som har hørt om denne før?

Glemte selvfølgelig å ta bilde :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en ny sjokolade fra Freia ligge på kontoret i matbutikken der jeg jobber. Sikkert en vareprøve, men jeg tok ikke sjansen på å åpne den. Tror den het noe ala Jelly, altså en sjokoladeplate med Jelly Bean/Gelé-lignende biter. Noen som har hørt om denne før?

Glemte selvfølgelig å ta bilde :sukk:

Nam det hørtes veldig digg ut! Jeg tror kanskje det har vært på markedet før? Noe lignende i hvert fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant hvit twix på Narvesen Limitid edition,Jeg synes den var veldig god. Og den kosta bare 12 kroner :)



Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg en ny melkesjokolade på Ica! Den hadde sånne gelegreier (jelly beans) og sånn pulver som knaser i munnen bl.a. Den var kjempegod bortsett fra den irriterende knasingen! Hadde vært så god med bare jellybeans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kjøpte jeg en ny melkesjokolade på Ica! Den hadde sånne gelegreier (jelly beans) og sånn pulver som knaser i munnen bl.a. Den var kjempegod bortsett fra den irriterende knasingen! Hadde vært så god med bare jellybeans.

Den hørtes farlig god ut, håper jeg får tak i en i morgen.

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på meny forrige uke fant jeg masse is som jeg ikke har sett eller hørt om før.

De var fra "Kulinaris" laget i kolbotn hvis jeg ikke husker helt feil.

Vet ikke om disse er nye altså, smakte bringebærsorbet, namnam! Kjøpte også lakrisisen, men ikke smakt den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på meny forrige uke fant jeg masse is som jeg ikke har sett eller hørt om før.

De var fra "Kulinaris" laget i kolbotn hvis jeg ikke husker helt feil.

Vet ikke om disse er nye altså, smakte bringebærsorbet, namnam! Kjøpte også lakrisisen, men ikke smakt den enda.

Sjekket hjemmesiden, og jammen har de den ikke på den lokale Menybutikken. Pokker og, jeg elsker lakrisis!

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulinaris er jo gammelt? Husker sorbeten som en ungdomsfavoritt i hvertfall, og jeg er vel *host* egentlig ingen ungdom lengre :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulinaris er jo gammelt? Husker sorbeten som en ungdomsfavoritt i hvertfall, og jeg er vel *host* egentlig ingen ungdom lengre :ler:

:fnise:

Aldri sett den isen før jeg, eller hørt om den :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket hjemmesiden, og jammen har de den ikke på den lokale Menybutikken. Pokker og, jeg elsker lakrisis!

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Jeg ble skuffet over lakris-isen fra kulinaris, for det var så lite av den salte lakrissausen! Så da syns jeg den ble ganske kjedelig. Da var Dream-isen med lakris mye bedre...typisk at de slutta med den..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skuffet over lakris-isen fra kulinaris, for det var så lite av den salte lakrissausen! Så da syns jeg den ble ganske kjedelig. Da var Dream-isen med lakris mye bedre...typisk at de slutta med den..:/

Enig, men kulinarisen med smak av vaniljekjeks er utrolig god.

Anonymous poster hash: 405f4...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men kulinarisen med smak av vaniljekjeks er utrolig god.

Anonymous poster hash: 405f4...ea8

får kanskje prøve den da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har kommet daim med mint :danse:

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Har ikke det vært tidligere også? Er bombesikker på at jeg har smakt det før! Og det var NAM =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det vært tidligere også? Er bombesikker på at jeg har smakt det før! Og det var NAM =D

Det var på markedet for en del år siden,ellers så selger de den i Sverige.

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...