Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Du er smart. Min sunne tredje trimester gikk åt skogen. Men, jeg prøver å spise mer frukt og greier enn sukker sukker;)

Snaabla vanskelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er smart. Min sunne tredje trimester gikk åt skogen. Men, jeg prøver å spise mer frukt og greier enn sukker sukker;)

Snaabla vanskelig :-)

det har mitt gjort også! Jeg har faktisk aldri spist så usunt som når jeg har vært gravid, og det er helt fælt..

vanskelig, men hvis jeg bare klarer å kutte godt i ukedagene fram til fødsel så skal jeg være fornøyd! I det siste har det jo vært noe hver dag - ush!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet!!! Normalt har jeg kjempesunne perioder, så har jeg noen skikkelig raptuser med usunnh¤%&/ før jeg har en lang supersunn periode igjen. Men i de usunne periodene har jeg trent trippelt! Så det har på en måte gått opp i opp. Nå har jeg spist , spist og spist og ikke trent. Lille krever tydeligvis sitt. Jeg får en liten jobb med å få beina og armene mine tilbake ser jeg. Bortsett fra det, har jeg ikke i kilo gått så mye opp. Håper jeg får melk og at amminga tar meg tilbake til utgangspunktet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet!!! Normalt har jeg kjempesunne perioder, så har jeg noen skikkelig raptuser med usunnh¤%&/ før jeg har en lang supersunn periode igjen. Men i de usunne periodene har jeg trent trippelt! Så det har på en måte gått opp i opp. Nå har jeg spist , spist og spist og ikke trent. Lille krever tydeligvis sitt. Jeg får en liten jobb med å få beina og armene mine tilbake ser jeg. Bortsett fra det, har jeg ikke i kilo gått så mye opp. Håper jeg får melk og at amminga tar meg tilbake til utgangspunktet :fnise:

Jeg skal nok slite en stund med å kvitte meg med alt, har jo lagt på meg en elefant. men jeg SKAL! Så når han er ute er det bare å kutte godsakene! (hvert fall fram til jul, DA må jeg kose meg!)

Ja, håper virkelig ikke jeg er en av de som legger på seg av amming. DAaaaaaa.... Tror jeg får melk! Har ikke vokst NOENTING på puppa, men det er da noe som pipler ut, så tar det som et godt tegn :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har lagt på meg en elefant" :hoho: For en forklaring på vektoppgang :laugh:

:fnise: Jammen, det er det nærmeste sannheten jeg kommer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som trodde lille baby hadde festet seg. Jeg er 100000 % sikker på at han ikke har gjort det likvel.

På kontroll for tre uker siden hadde han snudd seg med hodet langt ned i bekkenet, jordmor lærte meg å kjenne, så jeg kunne føle hvor hodet hans var osv. Det var ganske greit og jeg kunne kjenne både hode og rygg, hvordan han lå.

I dag har det vært noen skarpe litt vonde bevegelser.. og gjett hva? Det er så sykt mye baby i hele magen nå, der det ikke har vært de siste ukene, han sparker på helt andre steder og ruller rundt. det er INGENTING helt i bunn av magen der hodet hans var.. Altså, hodet hans er ikke ned, jeg er ganske sikker.

ÅNEI HAN SITTER SIKKERT PÅ RUMPA!!!!!!!!!!!! :( Jeg vil IKKE ha setefødsel!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :blomst:

I dag holder jeg med hjemme fra skolen med god samvittighet! (ingen forelsening!)
Startet dagen bra med sunn frokost, meeeen skeiet ut med en brødskive nugatti nå! :plystre: ups.

Mannen har halvtårsprøve på jobben i dag, så jeg skal diske opp middag til han kommer hjem og kanskje bake en liten dessert, meen jeg vet ikke helt hva! Bare noe enkelt - jeg er billøs og må tave det jeg haver i huset, og det er ikke mye.

Tenker enkel brownies eller noe blåbærmuffin (har blåbær i hagen, så må bare ut å plukke litt). vi får seeee...

Slenge noe stoff på vask også, så kanskje jeg syr et teppe til lillemann i kveld om sylysten kommer sigende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder til til å kjenne hva som er hva av bebisen. Tror jeg så smått begynner å kjenne det. Skal på kontroll på mandag. Kanskje jordmora kan vise meg litt :-)

Ååh.. jeg tenkte å prøve meg på eplemuffins jeg :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder til til å kjenne hva som er hva av bebisen. Tror jeg så smått begynner å kjenne det. Skal på kontroll på mandag. Kanskje jordmora kan vise meg litt :-)

Ååh.. jeg tenkte å prøve meg på eplemuffins jeg :-)

Ja, det er litt moro. Men nå skjønner jeg ikke hva som er hva, ettersom det er bevgelser i alle kanter :fnise: Får se neste uke!

ååå, eplemuffin. NAM. elsker eplekake :laugh:

-------------

Fikk sydd teppe til mageboer i dag. Søtt og myyykt. :hjertesmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha vært helt blind de siste månedene, for jeg har ikke fått med meg at du lagde ny dagbok! Nå har jeg lest gjennom alt, og tror jeg er oppdatert! Snaaart får du lillemann på utsiden! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha vært helt blind de siste månedene, for jeg har ikke fått med meg at du lagde ny dagbok! Nå har jeg lest gjennom alt, og tror jeg er oppdatert! Snaaart får du lillemann på utsiden! :hjerte:

Du er gæærn :sjokk:

Ja, snaaaart. Bare seks uker igjen! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne i en god steeeeeam om dagen.
I dag kom jeg meg opp og dro på skolen til 08:30, etter en søvnløs natt (mareritt til tusen.).
Jobbet effektivt i fem timer og kom over halvveis på den ene oppgaven! Vi (jeg og hun jeg jobber med) gjør den ferdig på mandag! SEKS UKER FØR FRISTEN :5: Da gjenstår bare Norges Lover-oppgaven min. Den suger, da.

Måtte løpe innom butikken etter skolen, få i gang litt middag før jeg hentet mannen på jobb (ja, vi har bare én bil og bor flere km unna sentrum/skole/jobb). I dag prøvde jeg noe nytt: fylte paprika med salat og stekt bacon. Déeeet falt i smak :nigo:

NÅ har jeg slengt meg på sofaen og vurderer å ta hjemmestudie i morgen. Har ingen forelesning, så slik sett trenger jeg ikke å ha dårlig samvittighet for dét - spørsmålet er hvor mye jeg klarer å gjøre når jeg er hjemme :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, takk, spiremor!!

Tatt studiefri i dag, for å være husmor! PEW, klokka er bare 14 og jeg er sliten allerede :fnise: Fått gjort en hel del da:

- Kastet ut stueteppet - vi får nytt i dag!

- dratt fram sofaen og fått støvsugd i alle kriker og kroker

- byttet gardiner i hele stua

- vasket klær

- ryddet og vasket hele badet - haaaaater det

- Gått over hele kjøkkenet (nå ser det ut som et kjøkken!)

-Kildesortert og tømt all søppel, papp, glass osv.

- Laget plass til alle skolesakene mine i høyskapet, så det ikke ligger overalt.

- Ryddet rommet til bonusjenta

Nå gjenstår det å lage middag i efta til mannen og bonusjenta kommer hjem. Og skifte på senga, meeen jeg tror jeg tar det i morgen. Vi får besøk i morgen, og det er ikke så kult med sengetøy hengende til tørk i hele stua :fnise:

Mangler:
- Rydde og få i orden verandaen m/utemøblene - det ser ikke ut. Kanskje jeg tar det etterpå.

- Få inn alt som står ute ved inngangen INN i boden. Må bare sortere alt i esker først.

- GJØRE FERDIG SKOLEOPPGAVENE MINE.

men nå - pause til mannen kommer innom med teppet, før han stikker å henter bonusjenta. Synes jeg har vært litt flink da :danse: Det er ikke lenge før ryggen takker for seg, kjenner jeg såe.

...
Har forresten fått byttet jordmortimen min på torsdag, til mandag i stedet. Helidgvis.

Jeg er litt bekymret for at jeg har gått opp så sykt mye på tre uker - da mye av det er vann.. Og hodepine, bekken og lite bevegelser. Så jeg vil få tatt en sjekk så fort som mulig. :)

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det nå jeg skal si at jeg er utslitt etter å ha paret en pose med singelsokker og tatt kjøkkenet?

:fnise: du har da gjort noe :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa... Ikke bare har du vært flink! Megaflink! Det der gjør meg suuuuuupersliten, og helt ærlig gjør jeg ikke alt det der på en dag en gang! Flinkis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa... Ikke bare har du vært flink! Megaflink! Det der gjør meg suuuuuupersliten, og helt ærlig gjør jeg ikke alt det der på en dag en gang! Flinkis :)

:nigo: Da skal jeg ta det mer med ro resten av helgen med god samvittighet. (hvis vi ikke rydder ute imorgen da)

....Bortsett fra at familien til mannen kommer på besøk i morgen, og de er så sææææære..... Hiuurra gleder meg skikkelig. Men de må jo få lov å komme når bonusjenta er her da, koselig at de vil hilse på!!

svigermor kom kl 18 idag og dro........ NÅ!!!!!!!! :daane: (og kommer tilbake med resten i morgen). dét var vel lenge etter en slitsom dag for meg :fnise: blir kanskje ikke så avslappende denne helgen allikevel. Gjesp. Gleder meg til mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...