Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Husk at du er gravid, og har faktisk liv til å si at du er så sliten at du må legge deg. Så får heller mannen sitte oppe og skravle med mor om hun ikke drar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at du er gravid, og har faktisk liv til å si at du er så sliten at du må legge deg. Så får heller mannen sitte oppe og skravle med mor om hun ikke drar ;)

Ja, hadde han bare vært hjemme så!! Han var på øving fra 20-22:30, sååå liten hjelp å få 😁
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så har mannen nå prøvd å få litt liv i mageboeren i tre kvarter... Dytta og knadd på magen, men ingen respons...

Jeg har jo sagt at bebbis har gitt lite liv fra seg de siste to dagene, men han har ikke helt trodd på meg tror jeg. Så når han ikke fikk noe spark eller bevegelser nå ble han litt bekymret og sa at jeg skulle ringe fødeavdelingen imorgen og høre, hvis jeg ikke fikk noe livstegn imorgen! Så.. Da får vi se. Håper han kvikner til igjen, så vi slipper tur til sykehuset. :)

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han tar seg noen seriøse turn-runder i magen straks, så dere slipper å dra inn på føden :) Men heller en gang for mye enn en gang for lite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du drukket iskald cola eller annen sukkerdrikk og lagt det ned på ryggen på sofaen og kjent etter?

Ta en telefon til føden, hvis du har fått masse vann i tillegg er det greit å få en kontroll, for å sjekke at alt er ok :blomst: Noe det sikkert er , men da slipper dere å bekymre dere :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper han tar seg noen seriøse turn-runder i magen straks, så dere slipper å dra inn på føden :) Men heller en gang for mye enn en gang for lite! :)

har du drukket iskald cola eller annen sukkerdrikk og lagt det ned på ryggen på sofaen og kjent etter?

Ta en telefon til føden, hvis du har fått masse vann i tillegg er det greit å få en kontroll, for å sjekke at alt er ok :blomst: Noe det sikkert er , men da slipper dere å bekymre dere :rodmer:

Har ikke vært noe liv i natt, og har heller ikke hatt noen tegn eller bevegelser foreløpig i dag....

Nå får vi snart besøk av familien til mannen, så må prøve å legge vekk bekymringene.. Men nå går jo han og er bekymret også, så det hjelper ikke på... Har ikke noe lyst til å ringe unøvdendig liksom, men hvis han ikke snart rører på seg eller gir fra seg noe dult, så er jeg bare nødt til å ringe for å bli beroliga!

Edit: ja, har drukket masse kaldt vann raskt, og er over på saft nå. Og som sagt prøvde mannen å få kontakt i tre kvarter i går kveld, ved dulting osv.. Ingenting hjalp!

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt! Ring! De sier at man skal kjenne noe jevnlig etter uke 28. Det er verdt å ta en ekstra telefon for!!! Chop chop

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studenten, nå syns jeg du har vært stille lenge. Ble det liv i bebis eller fikk du sjekk. Jeg blir litt bekymret nå...?!? ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å ikke dra til legen!

Fikk noen bevegelser i går, ikke noe mye, men det var noe. Så jeg skal be jordmor ta en grundig sjekk på kontrollen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å ikke dra til legen!

Fikk noen bevegelser i går, ikke noe mye, men det var noe. Så jeg skal be jordmor ta en grundig sjekk på kontrollen i morgen :)

Okå. Bra du fikk noe respons da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, veldig betryggende! Så får vi se i morgen om endringsmønsteret kommer av trang plass eller leie! :)

ps... 34+0 :hoppe:

Endret av studenten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går ble jeg så til de grader avvist av mannen!

Vi har ikke hatt sex på TI uker og allikevel er han totalt uinteressert i meg og nærhet. Jeg prøvde og prøvde, men han bare vrei seg unna.. Kom med dumme unnskyldinger. "må bare vri hodet mitt litt" "får bare så vondt av å ligge med øre ned" "sorry altså ikke meninga å snu meg unna" ................. :vetikke:

Til slutt sovnet han. Jeg hintet frampå at han ikke ville ha noe nærhet med meg lenger, men han svarte ikke i det hele tatt. ÅH, kjente jeg nesten ble litt sint (men mest såra) over at han er SÅ uinteressert i meg og ikke bare kan si hva det er og hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...