Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Lenge siden sist 👋🏻

En siste oppdatering før jeg slettet hele dagboken. Jeg bruker den aldri mer, leser kun i andre sin dagbok 😁

Ting går bra her. B sitter selv og har gjort det siden han var 5,5 mnd. Nå er han snart 7 mnd gammel :) han har to fine tenner også :D såå søøøt. Legger seg halv sju-sju og sovet til mellom sju og halv ni hver natt 🙏🏻 litt av en trøtting, men sover ikke så mye på dagtid lenger så! Kanskje 2 timer til sammen.

B er en stor kar på 10 kg og 70 cm... Hehehe, så vi bruker 80 i bodyer for at det ikke skal bli trangt rundt livet 🙈 men han er helt perfekt med alle valkene sine! Han klarer også å gå litt i vippestol og står stødig og holder seg oppe i kanter, men han krabber ikke og heller ikke åler. Bare snur seg i sirkel på gulvet :)

Mannen gikk ut i perm i går, og jeg er egentlig bare fly forbanna på hele fyren som aldri bistår med noe her hjemme og nå tror han har 10 uker med ferie og her mer eller mindre planer hele sommeren - uten B såklart... For jeg er jo hjemme uansett, og han har ordna overnatting hos svigermonster uten å si ifra til meg, noe jeg ikke er veldig interessert i...... Men

Kan vel ikke nekte han å la B sove borte for første gang snart.

Mannen klager over å være dårlig og sliten hele tiden og ligger bare på sofaen dagen lang. Jeg har ingen mer sympati å gi, for å rope ulv ulv HVER JÆVLA DAG.. Ja da tror ikke på han den dagen han faktisk er sjuk på ordentlig....

Liten utblåsning 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å høre fra deg :)

10 kg og 70 lang. Herlig :) Men er 61 og 7 kg. Bare 2,5 mnd litt av noen store gutter vi har. :):hjerte:

Får lyst til å filleristet kjæresten din. Er du sikker på at du ønsker å tilbringe livet med en som setter seg selv før både B og deg? For det er det han gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg blir så sinna på han mannen din altså! Håper du gir ham en oppvekker og lar han ta seg av B når han er i permisjon! kommer til å savne dagboken din, forresten. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke slett den da! Du, den derre mannen din!!! Nå kjenner vi han kun igjennom utblåsninger fra deg, så inntrykket er kanskje ikke det beste? Men, er dette en mann du vil leve med? Han bør ta seg sammen kraftig! Hans permisjon, da har du jo faktisk rett til å reise ut.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg :)

10 kg og 70 lang. Herlig :) Men er 61 og 7 kg. Bare 2,5 mnd litt av noen store gutter vi har. :):hjerte:

Får lyst til å filleristet kjæresten din. Er du sikker på at du ønsker å tilbringe livet med en som setter seg selv før både B og deg? For det er det han gjør.

Jaa, for noen herlige gutter vi har!! 💕

Hadde ikke B vært her, så hadde jeg gått fra han for å vise hvor hardt jeg mener det jeg sier, men jeg får meg ikke til å gjøre det mot den lille gutten min 😞 jeg ønsker jo ikke å leve uten han, men jeg ønsker å leve med en bedre versjon av den han er i dag, den han var når jeg møtte han. Synes det er vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg blir så sinna på han mannen din altså! Håper du gir ham en oppvekker og lar han ta seg av B når han er i permisjon! kommer til å savne dagboken din, forresten. :(

Ja, absolutt. Jeg skal la han få kjenne på perm og ikke ferie!! Akkurat nå er han såklart ikke hjemme selvfølgelig, så jeg bare sendte han en tekst hvor jeg skrev at det var han som skulle opp med B i morgen. Fikk bare en "😁" tilbake, så jeg tviler på at han er hjemme før midnatt!

Så koselig!! Håper alt er bra med dere 🌸 jeg skal inn og oppdatere meg hos deg i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke slett den da! Du, den derre mannen din!!! Nå kjenner vi han kun igjennom utblåsninger fra deg, så inntrykket er kanskje ikke det beste? Men, er dette en mann du vil leve med? Han bør ta seg sammen kraftig! Hans permisjon, da har du jo faktisk rett til å reise ut.. ?

Jeg er kanskje ikke rettferdig av å bare snakke om de negative sidene hans her inne, men jeg føler det er de han viser mest av om dagen! Så kanskje vi skal filleriste han sammen og se om noen skruer setter seg på riktig plass 😃

Han bør absolutt ta seg kraftig sammen, dette holder ikke på sikt.

Per nå har jeg veldig lite kjæresteføleser for han, men jeg vet at jeg har de i meg. Jeg klarer bare ikke å kose meg i hjel med han når jeg føler at alt han vil er å ha null ansvar og ha det fett alle andre steder enn hjemme. Jeg lurer på hvor mange ganger vi må ha "nå må det skje endringer"-samtalen! Det er bare samme svar hver gang! Men han er en god og snill person, så det er ingenting som får meg til å bryte han vekk fra B. Det er det siste jeg ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt ikke optimalt med samlivsbrudd når det er barn involvert. Men husk at det er bedre det enn at barnet vokser opp i et hjem med stadige konflikter, dårlig stemning og evt kald taushet. Så å holde sammen er ikke alltid til det beste for barna.

Hva med å få time hos familievernkontoret? De har hjulpet mange. Inkludert meg og R for 2,5 år siden. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt ikke optimalt med samlivsbrudd når det er barn involvert. Men husk at det er bedre det enn at barnet vokser opp i et hjem med stadige konflikter, dårlig stemning og evt kald taushet. Så å holde sammen er ikke alltid til det beste for barna.

Hva med å få time hos familievernkontoret? De har hjulpet mange. Inkludert meg og R for 2,5 år siden. :)

Helt enig med deg. Det er bare ingen av oss som føler eller synes at vi er en en tapt sak eller at det ikke er noe å gjøre.

Han er nok ikke villig til å være med på det (har ikke spurt altså). Han går til fanilievernkontoret med eksen ift bonusjenta, så jeg tror jeg ødelegger mer ved å si at vi også skal..... Dessuten mener han at han ikke klarer å forklare "hva det er" og at det ikke hjelper å snakke med noen alltid. Han sliter med psyken og har vært deprimert i flere år. Dagene er veldig opp og ned og derfor går jeg på veggen noen ganger, kanskje unødvendig da han i bunn og grunn ikke ønsker å oppføre seg som en potetsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så lenge han ikke skaffer seg hjelp så er han selv ansvarlig for at han oppfører seg sånn. Og at han sier det ikke vil hjelpe betyr ikke at han har rett. Jeg vet en del om psykiske lidelser, og har forsåvidt hatt det selv også, og vet at det er ganske vanlig å si at behandling ikke vil fungere. Mange mange påstår nettopp det, fordi de er redd for å åpne seg eller har en annen grunn til å ikke ville søke hjelp.

Håper dere finner ut av det.vet hvor fortvilende det er å være i et turbulent forhold :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han tar seg sammen og tar det ansvaret han har overfor både B og deg! B skal jo ikke vokse opp til å tro at det er sånn man skal ha det i forhold heller :) Jeg skjønner at det ligger psykiske problemer til grunn, men da må han faktisk ta seg en prat med en psykolog. Psykologer vet jo hva de skal spørre om for at han kan åpne seg. Det er vanskelig å be om og motta hjelp, men han skylder dere å gjøre sitt beste for å få det bedre med seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jammen snille som tar dere tid til å svare meg! :)

Ang å få hjelp, så går han til psykolog og gruppeterapi en gang i uken og har gjort det i tre år. Det er rett og slett at han ikke føler det hjelper :) han er veldig åpen og kan nesten snakke om problemene sine med hvem som helst.... 😳

Jeg tror han har en sånn varsellampe som sier når jeg skriver noe drit her, for da blir han plutselig mye flinkere og greiere... Men han er frisk og rask igjen så det kan faktisk være at han rett og slett var sjuk forrige uke!

Nå feirer vi treårsdagen til bonusjenta og venter fult hus!! Puuuh. Gjorde det enkelt med pavlova, brownies og is 😁 hater været! Pøsregner og 5 grader! I fjor hadde vi utebursdag med grill, kjoler og 23 grader !!!!!!

Baaah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...