Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

En veldig dårlig kilde til ordentlig informasjon,nyhetsspeilet. Be han Google kilden sin så ser han kanskje at dette er et nettsted for konspirasjonsteorier og ville påfunn. Overhode ikke noe å legge vekt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, det hørtes utrolig koselig ut! Er det fra ca 3 mnd man kan begynne med babysvømming?

vet ikke om det er noe fasit på det?? Jeg tok han bare med i vannet med meg. Lar han ikke gå under vann, da jeg ikke har hatt han på babysvømming med instuktør, så jeg vet ikke hvordan jeg gjør det riktig!

Jeg må si jeg er direkte sjokkert over at en voksen mann kan skrive sånn til deg og behandle deg på den måten!! :sjokkert:

Og jeg leste ikke alt i linken hans, men de skriver om at sykdommene som det vaksineres mot er utryddet, og derfor ikke nødvendig å vaksinere mot. Det stemmer jo ikke at de er utryddet! I den vestlige verden er mange av sykdommene holdt i sjakk av at alle er vaksinert mot dem, men om vi hadde sluttet med vaksiner, alle sammen, hadde de blusset opp igjen.

I u-land er det mange som dør av sykdommer som vi her anser som omtrent "utryddet". Hva skjer da hvis det kommer en flyktning til Norge, og vedkommende har smitte med seg? Om ingen er vaksinert, vil det spre seg fort. Bare se på meslingutbruddet i USA!

Poenget med vaksiner er ikke bare å beskytte personen som får vaksinen, men også å skape en kollektiv form for immunitet.

Om B eller et annet lite barn får en av disse sykdommene, kan de ikke forsvare seg på samme måte som et friskt, voksent menneske kan. Og selv friske, voksne mennesker kan dø av sykdommene som vi vaksinerer mot.

Kjenner at jeg blir skikkelig sinna på gubben din! Jeg kan kanskje skjønne det å ikke ta sånne spesialvaksiner som du nevnte selv, men fellesvaksinene beskytter fellesskapet sånn at fellesskapet kan beskytte de svake i samfunnet som ikke tåler å bli syke.

Beklager at jeg skrev så langt innlegg i boka di, ble bare veldig engasjert..

Jeg er enig med deg, men desverre godtar han ingen av disse argumentene, da det kun er "påstander" som han sier. Noe forsåvidt alt han sier også er.

Han mener at blir han syk så behandles det med antibiotika som er et natulig stoff fra naturen og ikke kjemisk slik som i vaksinene. Han tror ikke på norsk legeindustri og sier at alt de sier er kjøpt og betalt, så han tror ikke på et ord de sier. alt av forskninger er løgn mener han.

Han argumenterer mot at vi ikke trengte vaksiner før i tiden og har overlevd i flere titusner år uten. - Jeg dro svartedauenkortet, men det var bare piss. Det var jo tross alt mange som overlevde............................... han er totalt låst og mener jeg fyller B med giftstoffer og gir han en usikker framtid med ADHD, autisme, astma og alt mulig om jeg gjør dette.

----

FØR jeg fortalte at han ikke ble vaksinert i går pga alt han sa, kjeftet han rimelig heftig om at pappahjerte ikke betydde noen ting, at han var skuffa, tråkka på dolka i ryggen og alt mulig fordi jeg bestemte at han skulle vaksineres...

Når jeg fortalte at han ikke var det FORELØPIG, klarte han plutselig å prate og kom med forslaget om at vi begge skal lese saken fra begges side med ÅPENT SINN, snakke med legen, tenke over svarene vi får, og hvis jeg fortsatt mente at han skulle vaksineres etter det, så skulle han gi seg.

- Det har han sagt før.. se hva som skjedde i går. I tillegg sa han "jeg vet jo hva legen kommer til å si. Det er jobben hans å svare det han gjør, han får betalt for å si det du vil høre og tvinge deg til å gi vaksine"

ÅPENT SINN MY ASS

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVIS det hadde vært sånn at man var garantert et barn med autisme, AdHD etc etter vaksinering, vet jeg godt hva jeg ville valgt av et barn med autisme og et barn med meslinger... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig dårlig kilde til ordentlig informasjon,nyhetsspeilet. Be han Google kilden sin så ser han kanskje at dette er et nettsted for konspirasjonsteorier og ville påfunn. Overhode ikke noe å legge vekt på.

Livet hans er basertpå konspirasjonsteorier.... Du skjønner, pålitelige kilder og helsevesenet er korrupt.

HVIS det hadde vært sånn at man var garantert et barn med autisme, AdHD etc etter vaksinering, vet jeg godt hva jeg ville valgt av et barn med autisme og et barn med meslinger... :P

you and me both.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet hans er basertpå konspirasjonsteorier.... Du skjønner, pålitelige kilder og helsevesenet er korrupt.

.

Vi i helsevesenet er kjøpt og betalt og veldig korrupte. Jeg på min side, som får betalt for å hjelpe f.eks eldre mennesker som ikke kan ta vare på seg selv en periode, pleier å dytte gamle damer ut i veien å håpe de brekker et par bein, slik at jeg får mer jobb å gjøre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tror kanskje ikke jeg har kommentert her før nå, men følgt deg lenge, og nå måtte jeg bare skrive noe. Hils han og si at et overforbruk av antibiotika ikke er bra det heller. Hvis man skal få det hver gang man er syk, kan bakteriene bli immune mot antibiotika. Og den gangen man virkelig trenger behandling, så fungerer det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi i helsevesenet er kjøpt og betalt og veldig korrupte. Jeg på min side, som får betalt for å hjelpe f.eks eldre mennesker som ikke kan ta vare på seg selv en periode, pleier å dytte gamle damer ut i veien å håpe de brekker et par bein, slik at jeg får mer jobb å gjøre :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tror kanskje ikke jeg har kommentert her før nå, men følgt deg lenge, og nå måtte jeg bare skrive noe. Hils han og si at et overforbruk av antibiotika ikke er bra det heller. Hvis man skal få det hver gang man er syk, kan bakteriene bli immune mot antibiotika. Og den gangen man virkelig trenger behandling, så fungerer det ikke.

Allerede sagt. Svar: "så lenge han opparbeider seg sitt eget immunsforsvar uten å bli injisert med skadelige vaksiner, vil han ikke bli like ofte syk og derfor ikke trenge mye antibiotika"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkelen er fra 2009.. 6 år gammel. Be han komme med noe bedre, asså!

Min er fra 2011, men det finnes flere artikler up to date. bare ikke fra hans side.

Vi i helsevesenet er kjøpt og betalt og veldig korrupte. Jeg på min side, som får betalt for å hjelpe f.eks eldre mennesker som ikke kan ta vare på seg selv en periode, pleier å dytte gamle damer ut i veien å håpe de brekker et par bein, slik at jeg får mer jobb å gjøre :fnise:

Det er som å høre han. SERIØST. Du skjønner. Legene her gir oss medisiner for at vi skal komme tilbake, slik at de har mer jobb. Jeg som har en hudsykdom bruker kortison. Den tar han ikke i engang. Kortison er til for å ødelegge mer og for at jeg skal fortsette å være pasient.

Jeg TROR jeg vet nok om kortison som bruker det periodevis og har gjort hele livet. De fleste vet at det er skadelig i mengder OVER TID, jeg bruker det aldri uten fuktighetskrem. Jeg bruker det 1 uke av gangen før pause. Det HJELPER meg. Fra utsiden ja, men det handler om livskvaliteten min.

Bryr han seg ? Nei, det er skadelig, punktum. Vaksiner dreper barn, punktum.

.. Åe. Så da får jeg bare fortelle han at ok: du risikerer at han skal bli syk, om mulig bli døende om han blir det. Du vil ikke la han begynne i barnehagen, da flere barnehager nekter uvaksinerte og starte, og vi skal ikke få dra på ferieturer utenlands hvor det kreves vaksine. Så det han vil er at vi skal dra tilbake til steinalderen og slakte vår egen mat. det er det beste for menneskeheten.

Jævla ape.

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han har så mange skrudde meninger bør du bare hoppe bukk over hele typen og vaksinere uansett. Vet det er lettere sagt enn gjort altså, men du kan jo ikke ta han på alvor med alt det røret der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er fra 2011, men det finnes flere artikler up to date. bare ikke fra hans side.

Det er som å høre han. SERIØST. Du skjønner. Legene her gir oss medisiner for at vi skal komme tilbake, slik at de har mer jobb. Jeg som har en hudsykdom bruker kortison. Den tar han ikke i engang. Kortison er til for å ødelegge mer og for at jeg skal fortsette å være pasient.

Jeg TROR jeg vet nok om kortison som bruker det periodevis og har gjort hele livet. De fleste vet at det er skadelig i mengder OVER TID, jeg bruker det aldri uten fuktighetskrem. Jeg bruker det 1 uke av gangen før pause. Det HJELPER meg. Fra utsiden ja, men det handler om livskvaliteten min.

Bryr han seg ? Nei, det er skadelig, punktum. Vaksiner dreper barn, punktum.

.. Åe. Så da får jeg bare fortelle han at ok: du risikerer at han skal bli syk, om mulig bli døende om han blir det. Du vil ikke la han begynne i barnehagen, da flere barnehager nekter uvaksinerte og starte, og vi skal ikke få dra på ferieturer utenlands hvor det kreves vaksine. Så det han vil er at vi skal dra tilbake til steinalderen og slakte vår egen mat. det er det beste for menneskeheten.

Jævla ape.

Oh lord :fnise: Ja, det er helt grusomt hvor mye legene her til lands tjener på å gi oss medisiner. Du ser jo tydelig forskjell - de legene som er mer strikse på å gi ut medisiner lever jo nesten på fattigdomsgrensen. Er bare sånn det er det :vetikke:

Nei vet du, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte og jeg føler virkelig med deg som står i den situasjonen der. Jeg er veldig glad for at jeg og mannen her har samme syn på vaksiner, men hadde han oppført seg som din hadde jeg nok først vært fortvila og lei meg, før jeg etterhvert hadde blitt sint og fått en "fuck you-holdning" og bare fått guttungen vaksinert. Man når en grense til slutt over hvor mye man bør tåle fra sin "bedre" halvdel og alt det han der klarer å lire fra seg skal du ikke akseptere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh lord :fnise: Ja, det er helt grusomt hvor mye legene her til lands tjener på å gi oss medisiner. Du ser jo tydelig forskjell - de legene som er mer strikse på å gi ut medisiner lever jo nesten på fattigdomsgrensen. Er bare sånn det er det :vetikke:

Nei vet du, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte og jeg føler virkelig med deg som står i den situasjonen der. Jeg er veldig glad for at jeg og mannen her har samme syn på vaksiner, men hadde han oppført seg som din hadde jeg nok først vært fortvila og lei meg, før jeg etterhvert hadde blitt sint og fått en "fuck you-holdning" og bare fått guttungen vaksinert. Man når en grense til slutt over hvor mye man bør tåle fra sin "bedre" halvdel og alt det han der klarer å lire fra seg skal du ikke akseptere.

Jeg synes det er en veldig vanskelig situasjon. Jeg blir såklart veldig veldig lei meg når han kaller meg en dårlig mor, og klarte til slutt ikke å holde maska lenger når han indirekte tråkket på meg i går kveld ved å prøve å få meg til å forstå hvor feil valg jeg tar, litt vel høylytt og aggresivt etter min mening. Jeg gråt og gråt og spurte hvordan i all verden han kunne tro at jeg ville sønnen min vondt.

jeg sa at dette var en dealbreaker (brukte ikke akkurat det ordet..), for hvis jeg vaksinerte B kom han til å bruke det mot meg og alt det stygge han sa, og dermed kan ikke vi klare å ha et forhold sammen, sa jeg. Han ble litt urolig og sa at han ikke ønsket at en slik "bagatell" skulle ødelegge forholdet vårt. Det er absolutt ingen bagatell, for én av oss kommer til å være redd for at B skal være syk og at vi har gjort han ille ved enten å gi eller ikke gi.

Jeg vet nemlig ikke hvordan jeg kan leve med en som stadig skal se på meg med et blikk som skriker at uansett hva som skjer med B er det min skyld. Det går rett og slett ikke.

Får han viljen sin er jeg redd for hva det gjør med B om han blir syk, ift samfunnet og hvor eskludert han blir.

:hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, han høres rett og slett ikke helt snill ut, han typen din... Er flere ting du har skrvet i denne dagboka som signaliserer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han har så mange skrudde meninger bør du bare hoppe bukk over hele typen og vaksinere uansett. Vet det er lettere sagt enn gjort altså, men du kan jo ikke ta han på alvor med alt det røret der.

Ja, jeg prøver. Men allikevel vil jeg ikke at han skal føle at jeg gir blanke faen i hva han ønsker. Selv om han sier alt det stygge om meg. Jeg føler jeg sitter litt fast og vet ikke verken fram eller tilbake.

Huff, han høres rett og slett ikke helt snill ut, han typen din... Er flere ting du har skrvet i denne dagboka som signaliserer det...

Det er det at vi har forskjellig syn på konkrete ting hva angår livet kan man si. Og han er sta som få, så det er går ikke an å møtes på midten. Bortsett fra at han går litt langt når han er sint og sta, (og at han er lat....), så er han absolutt veldig, veldig snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FIkk forresten veid og målt B i går.
Han er så stor kar..... HEHE....

8,6 kilo og 66 cm. Rett over 4 måneder ;)

Om 2 kg har han tatt igjen storesøster som blir 3 år om to måneder. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1

Jeg synes det er en veldig vanskelig situasjon. Jeg blir såklart veldig veldig lei meg når han kaller meg en dårlig mor, og klarte til slutt ikke å holde maska lenger når han indirekte tråkket på meg i går kveld ved å prøve å få meg til å forstå hvor feil valg jeg tar, litt vel høylytt og aggresivt etter min mening. Jeg gråt og gråt og spurte hvordan i all verden han kunne tro at jeg ville sønnen min vondt.

jeg sa at dette var en dealbreaker (brukte ikke akkurat det ordet..), for hvis jeg vaksinerte B kom han til å bruke det mot meg og alt det stygge han sa, og dermed kan ikke vi klare å ha et forhold sammen, sa jeg. Han ble litt urolig og sa at han ikke ønsket at en slik "bagatell" skulle ødelegge forholdet vårt. Det er absolutt ingen bagatell, for én av oss kommer til å være redd for at B skal være syk og at vi har gjort han ille ved enten å gi eller ikke gi.
Jeg vet nemlig ikke hvordan jeg kan leve med en som stadig skal se på meg med et blikk som skriker at uansett hva som skjer med B er det min skyld. Det går rett og slett ikke.

Får han viljen sin er jeg redd for hva det gjør med B om han blir syk, ift samfunnet og hvor eskludert han blir.

Det er veldig forståelig. Noe av det verste du kan si til en mor er jo nettopp det at hun er en dårlig mor og jeg syntes det er skikkelig ufyselig av han og dra de kortene han drar. Hvertfall når han selv tydeligvis mener at det er en bagatell. Jeg er helt enig med deg at det ikke er en bagatell for akkuratt vaksinasjonsdiskusjonen er veldig viktig! Håper virkelig at dere finner ut av det til slutt og i mellomtiden får du en stor klem :klem:

Og oi for en stor gutt du har! :nigo:
Så bildet på fb her om dagen å må si at du har en skikkelig fin gutt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1

Det er veldig forståelig. Noe av det verste du kan si til en mor er jo nettopp det at hun er en dårlig mor og jeg syntes det er skikkelig ufyselig av han og dra de kortene han drar. Hvertfall når han selv tydeligvis mener at det er en bagatell. Jeg er helt enig med deg at det ikke er en bagatell for akkuratt vaksinasjonsdiskusjonen er veldig viktig! Håper virkelig at dere finner ut av det til slutt og i mellomtiden får du en stor klem :klem:

Og oi for en stor gutt du har! :nigo:

Så bildet på fb her om dagen å må si at du har en skikkelig fin gutt :hjerte:

Tusen tusen takk, synes han er verdens fineste :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...