Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Jeg er sinnnaaa. MENSEN HAR KOMMET TILBAKE!

ALLEREDE?! fyfader. jeg som ammer hele døgnet :grine: håper ikke melka blir borte nå.

Æsj! Dumme mensen :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj! Dumme mensen :jolie:

JAA! :glare: er så redd for at melka skal forsvinne. Jeg gikk en hel dag i går uten å amme (fordi jeg var borte, så mannen flaska B) Når jeg var hjemme igjen var puppa LIKE FLATE, og jeg kjente liksom ikke at det var fylt opp. B begynner å bli litt urolig når han ammer, så jeg tror det har blitt litt anneledes smak på melka.

Bare håper det går bra et par måneder til hvert fall, før jeg evt må helt over på flaske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig! Mensen kan gå og hoppe i havet!

JAA.

mannen sa "ja, men da får vi gå for nr 2, så får de bursdag på samme dag!" jeg bare HEHE NEI!!!!!!!!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Lurer veldig på når mensen kommer tilbake her i gården. Jeg ønsker ikke å gå på p-piller av forskjellige grunner, og bruker derfor et sånt apparat som måler eggløsningen i stedet. Dette funker bra, men jeg kan jo ikke begynne å bruke det før jeg har fått første mentruasjon. Så i utgangspunktet er det jo en bitteliten sjanse for at jeg kan bli gravid igjen tidligere enn hva vi planlegger... Men får bare krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Om B er urolig når du ammer, spesielt på slutten, så har du kanskje lite melk. Det er vanlig å få tilbake mensen når man begynner å introdusere fast føde og ammer mindre. Har han ca. 5-6 gjennomvåtte bleier med avføring flere ganger om dagen så har du nok melk. Det kan se ut som du har "tome" pupper fordi han tømmer dem. Du kan reise til helsestasjon, for eksempel, veie B rett før han skal spise. Du kan amme han og veie en gang til for å sammenligne hvor mye han "gikk opp" (100ml gir ca. 100g). Ellers så han du en stor gutt. Se på vekta hans i tidsperspektiv. Går kurven opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om B er urolig når du ammer, spesielt på slutten, så har du kanskje lite melk. Det er vanlig å få tilbake mensen når man begynner å introdusere fast føde og ammer mindre. Har han ca. 5-6 gjennomvåtte bleier med avføring flere ganger om dagen så har du nok melk. Det kan se ut som du har "tome" pupper fordi han tømmer dem. Du kan reise til helsestasjon, for eksempel, veie B rett før han skal spise. Du kan amme han og veie en gang til for å sammenligne hvor mye han "gikk opp" (100ml gir ca. 100g). Ellers så han du en stor gutt. Se på vekta hans i tidsperspektiv. Går kurven opp?

Jeg ammer ikke mindre enn tidligere, og han har ikke begynt på fast føde enda (3,5 måned nå), men fikk tilbake mensen fordetom 😞

Han har aldri spist på begge sidene før han ble fornøyd før, men det må han nå, og da har jeg naturlig nok mindre til neste måltid. Han får kveldsflaske slik at jeg skal ha nok mat gjennom natten!

Får se hvordan veksten er når vi skal tilbake om to uker :) foreløpig vokser han kjempebra og er en veldig stor kar! Kurven har gått rett opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Lurer veldig på når mensen kommer tilbake her i gården. Jeg ønsker ikke å gå på p-piller av forskjellige grunner, og bruker derfor et sånt apparat som måler eggløsningen i stedet. Dette funker bra, men jeg kan jo ikke begynne å bruke det før jeg har fått første mentruasjon. Så i utgangspunktet er det jo en bitteliten sjanse for at jeg kan bli gravid igjen tidligere enn hva vi planlegger... Men får bare krysse fingrene!

Håper du slipper unna foreløpig! 😁 jeg skal heller ikke på ppiller, men får sjekke ut kobberspiral som ikke har hormoner! Vi er ikke så flinke til å bruke "dong", så det er ikke trygt nok 😉

Ja du får krysse fingrene! Hvis du ikke vil ha en til da 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil jo ha en til, men tenker at det nok bør være tilnærmet to år mellom dem. Så best å beskytte seg en stund ennå i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil jo ha en til, men tenker at det nok bør være tilnærmet to år mellom dem. Så best å beskytte seg en stund ennå i alle fall!

ja, det er nok tryggest det da :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger har jeg lyst til å kaste svigermor på havet.

Din svigermor - det kan jeg forstå! Om det er noen trøst, så vil jeg ofte også kaste familiemedlemmer på havet med MYE HAI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger har jeg lyst til å kaste svigermor på havet.

Er hun dum igjen? :klem: Skulle ønske på dine vegne at hun skjerpet seg :( ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din svigermor - det kan jeg forstå! Om det er noen trøst, så vil jeg ofte også kaste familiemedlemmer på havet med MYE HAI!

Hahaha, ja hai er viktig!!! 😂 litt brennmaneter også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun dum igjen? :klem: Skulle ønske på dine vegne at hun skjerpet seg :( ...

Igjen og igjen. Hu slutta aldri! 😩 nå må jeg plutselig levere tilbake alt hun har strikka til B og bonusjenta...............
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igjen og igjen. Hu slutta aldri! 😩 nå må jeg plutselig levere tilbake alt hun har strikka til B og bonusjenta...............

HÆ?? WHY?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ?? WHY?

vettafaen jeg, hu sendte bare en melding til mannen og ba han finne fram alt ulltøyet så han kunne levere det tilbake til a... Skjønner ikke hva hu prøver å bevise. Helt korka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen og igjen. Hu slutta aldri! nå må jeg plutselig levere tilbake alt hun har strikka til B og bonusjenta...............

vettafaen jeg, hu sendte bare en melding til mannen og ba han finne fram alt ulltøyet så han kunne levere det tilbake til a... Skjønner ikke hva hu prøver å bevise. Helt korka

Er det MULIG? :hakeslepp: Driver hun og skal kutte dere helt ut, eller? ... Høres helt idiotisk ut sånn hun holder på :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det MULIG? :hakeslepp: Driver hun og skal kutte dere helt ut, eller? ... Høres helt idiotisk ut sånn hun holder på :dry:

hu driver å kutter MEG ut. ikke mannen (heldigvis for han). Hun snakket til meg daglig før, men nå har a ikke snakka til meg etter B ble født. tar ALT gjennom mannen. og spør om han kan komme med B på besøk, uten meg...... Altså. Hva har jeg gjort?! :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...