Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler det er litt omvendt når jeg gleder meg til uka starter så det blir litt ro og avslapning! 😁

Vi har vært hjemme hos foreldrene mine i helgen og feiret bursdag! Ble mye folk og B har ikke sovet godt i en annen seng enn sin egen, derav veldig lite søvn på meg hele helgen 😴

Da vi kom hjem i dag måtte jeg kaste meg på kjøkkenet og lage en kyllinggryte på halve tiden av det jeg pleier fordi mannen sa vi fikk middagsgjester og ikke hadde begynt.... Puh. Klokken 17 var alle dratt og takk Gud for det..

Satser på en bedre natt nå som han er i sin egen seng. Han har allerede hatt to grineannfall nå, men det høres ut som han bare har litt vonde drømmer, stakkars. Roer seg selv!

Imorgen blir det barseltreff, så skal jeg dra en tur til nærmeste by og hente det nye bilsete til B. Og i morgenkveld skal jeg til tannlegen og operere ut to visdomstenner 😩😩 åh gruer meg, hadde så jæææækla vondt sist!!!!!

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenne er ute og nå er det ganske så vondt! Meen nå er de ute og jeg trenger aldri å gjøre det igjen! 😀 men fyfader så dyrt.. Nesten 3000 for å trekke to tenner! ALTSÅ... Nå er jeg rimelig fattig de neste to ukene!

Koser meg med B om dagen! Det er så koselig med han. Bare blid og forbøyd og han eeeelsker smoothie og grøt. Alt er stas når det ikke bare er melk :D

I morgen er det tid for vaksine. Håper han ikke reagerer og blir syk dakar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann! Dyrt å være voksen! Er det meninga at du skulle skrive navnet til B i ditt innlegg om bilsete forresten? Håper det går smooth med vaksiner, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Dyrt å være voksen! Er det meninga at du skulle skrive navnet til B i ditt innlegg om bilsete forresten? Håper det går smooth med vaksiner, da!

haha Ops nei det var ikke meningen 😋
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gleder meg til det blir ordentlig mat på lillemor også! Det gjør ting litt lettere, og da kan far også mate litt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er B vaksinert! Han var så flink! Sa ingenting på vaksine nr 1, men gråt på nr 2 😢det gikk fort over og han var like blid!

Han har ikke fått noen bivirkninger enda, så håper vi slipper unna feber osv. Nå sover han hvert fall! Krysser fingrene for en god natt.

Her hjemme driver vi å omøbler stua, så det er nok å rydde i morgen!

Fikk melding av mamma om at bestefar har fått slag og ligger på sykehus 😔 det kom veldig overraskende, da han er en sprek 70-åring.. Han og fruen var på ferie i Spania i noen uker og skulle hjem i dag.. Håper bare det går bra og at han kommer hjem 😔 foreløpig var han blitt lam på halve siden og ikke så flink til å prate.. Det er i hvert fall stikk motsatt av det han ER og ønsker å være, så håper det går an å bli bedre fra det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ikke noe hyggelig med bestefaren din. Ved slag så kan det være midlertidige lammelser og talevansker, det kan være permanent, men at det blir mye bedre enn det er i starten og det kan også forbli slik det er nå. Det kommer sånn an på både størrelsen på slaget og hvor fort og hvor bra behandling han har fått.

Min bestefar har også fått slag for noen år siden, så vet godt hvordan det er å se forandringene etter slaget/slagene. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å oppdatere i flere dager, men blir avbrutt hver gang, så nå prøver jeg igjen!

vi har det bra om dagen og Bestefar er på bedringens vei. Mye økonomiske problemer om dagen, så det er jo veldig kinkig og vanskelig for oss. Bilen er på verksted og regninga er på over 20tusen. Macbooken min har tatt kvelden sammen med alle bildene av B fra fødsel (iclouden min har ikke tatt sikkerhetskopi!!), og eplehuset vil ha over 15tusen for å prøve å redde innholdet, i tillegg til at jeg faktisk må kjøpe ny før skolen til sommer. Man kan si at dette er veldig vanskelig når jeg er student uten lønn og samboer har lærlinglønn, det går ikke rundt om dagen...

På søndag har vi dåp så mye tid går der. Det er ikke akkurat gratis det heller, så regningene hoper seg opp. 😩

B er så stor og fin, da. Nettene begynner å bli bedre heldigvis 😊 han er nå 9,2 kg og 69 cm lang.

Vi skal ha husrens i dag. (Ja vi tror på slik....) så da håper jeg at jeg slipper å være så redd hele tiden, og at B får det roligere om natten og at det slutter å spille musikk på rommet hans hver gang han griner 😳

Puh, jeg er dårlig på oppdateringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

husrens? Hva er det egentlig? Er det litt åndelig? Er det noe galt i huset dere?

Oh so many questions :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å oppdatere i flere dager, men blir avbrutt hver gang, så nå prøver jeg igjen!

vi har det bra om dagen og Bestefar er på bedringens vei. Mye økonomiske problemer om dagen, så det er jo veldig kinkig og vanskelig for oss. Bilen er på verksted og regninga er på over 20tusen. Macbooken min har tatt kvelden sammen med alle bildene av B fra fødsel (iclouden min har ikke tatt sikkerhetskopi!!), og eplehuset vil ha over 15tusen for å prøve å redde innholdet, i tillegg til at jeg faktisk må kjøpe ny før skolen til sommer. Man kan si at dette er veldig vanskelig når jeg er student uten lønn og samboer har lærlinglønn, det går ikke rundt om dagen...

På søndag har vi dåp så mye tid går der. Det er ikke akkurat gratis det heller, så regningene hoper seg opp.

B er så stor og fin, da. Nettene begynner å bli bedre heldigvis han er nå 9,2 kg og 69 cm lang.

Vi skal ha husrens i dag. (Ja vi tror på slik....) så da håper jeg at jeg slipper å være så redd hele tiden, og at B får det roligere om natten og at det slutter å spille musikk på rommet hans hver gang han griner

Puh, jeg er dårlig på oppdateringer.

Så godt å høre at bestefar har det bedre! Aldri godt når nær familie blir syke.

Ang. økonomien håper jeg det ordner seg for dere. Desverre er det somregel sånn at alt sånt kommer på en gang - rare greier! :P Men dere får ikke igjen noe på skatten i år da? Og kanskje litt feriepenger som kan hjelpe på litt?

Så stor gutt! Tenk, snart er han både høyere og tyngre enn mamman sin :fnise:

Håper du oppdaterer etter husrensen her, så spennende ! Bodde i et hus tidligere hvor jeg ikke turte å sove alene om nettene og var konstant plaget med hodepine og en ekkel "gåsehud"følelse. Kjempeekkelt, men alt ga seg når jeg flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at bestefaren din er på bedringens vei! :hug:

Signerer Saraby rundt økonomi, alt kommer gjerne samtidig.. Håper det løser seg :)

Hvordan gikk dåpen i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at mac1 min tok kvelden har jeg egentlig ikke vært her inne!! Er så trælete. Men nå får jeg ta i et tak igjen og oppdatere meg litt!! ;)

husrens? Hva er det egentlig? Er det litt åndelig? Er det noe galt i huset dere?

Oh so many questions :P

Ja, det er åndelig. Vi har det for seg at det går igjen ei dame her. Det smeller i kjøkkenskap, tramper på loftet og smeller i dørene! Så nå har altså denne damen blit (håper vi) ført over til andre siden.. Ja, det høres rart ut, men vi tror det hjelper og alt er bedre nå! :D

Musikk? Nå ble jeg litt nysgjerrig!

Altsååå.. B har en slik nattbamse som lager lyder. Den lager hjerterytmer, regn og bølger. Men når han gråt om natten begynte den å spille "blinke blinke stjernelill", noe som ikke skal være mulig! Men KUN når han gråt, og bare om natten. Bamsen har to innstillinger - lage lyd i 25 eller 40 minutter av gangen. Så det sier seg selv at det var litt snodig at den spilte en låt klokken 03 om natten når ingen har vært der siden 21.... Og B når ikke opp til den.

Så godt å høre at bestefar har det bedre! Aldri godt når nær familie blir syke.
Ang. økonomien håper jeg det ordner seg for dere. Desverre er det somregel sånn at alt sånt kommer på en gang - rare greier! :P Men dere får ikke igjen noe på skatten i år da? Og kanskje litt feriepenger som kan hjelpe på litt?

Så stor gutt! Tenk, snart er han både høyere og tyngre enn mamman sin :fnise:
Håper du oppdaterer etter husrensen her, så spennende ! Bodde i et hus tidligere hvor jeg ikke turte å sove alene om nettene og var konstant plaget med hodepine og en ekkel "gåsehud"følelse. Kjempeekkelt, men alt ga seg når jeg flyttet.

Veldig godt!! :)
Ja, I DAG fikk jeg på mac1 min etter utallige forsøk på safetymode, så alt er nå lagred på harddisk, dropbox OG icloud!! Sparte meg for 15tusen, YEIIIIII.
Vi må "bare" bytte dynamoen, men det er jo nok med de timeprisen verksted tar i tillegg til dynamoen.
Lite å hente igjen på skatten, noen tusenlapper, men det går rett til bilen det også!

ja herreguuud han er så stor. og BLID, jeg skjønner ikke at det går an!! I natt sov han FOR FØRSTE GANG OVER!! 19:30 - 07:30, sjukt digg... bortsett fra at jeg var våken fra halv fire til seks da. karma.

husrensen gikk bra, jeg er ikke redd, iog har sovet godt. og som sagt, B har sovet hele natten for første gang, så vi tror det har noe å si :):)

Så bra at bestefaren din er på bedringens vei! :hug:

Signerer Saraby rundt økonomi, alt kommer gjerne samtidig.. Håper det løser seg :)

Hvordan gikk dåpen i går?

<3

Takk som spør, dåpen gikk kjempefint (ja bortsett fra at seks av mummikoppene mine knuste da), det var innmari koselig. B var blid og fornøyd hele dagen og fikk så utrolig mye fint!! blant annet bunadskniv med navnet hans, syyykt fin!!! Ble sent og jeg fikk migreneanfall etterpå, men NÅ er det litt mer rolig. Venter på å få bildene fra hun som var "fotograf", gleder meg til å se! Nå må jeg bare få tatt bilder til takkekortet, ble ikke noe på dagen da det ble så sent (døpte ikke før kl 14, fest etterpå), så vi ville bare hjem og få lagt B når klokka ble mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Du må skrive mer i dagboken din da! :blomst:

Enig! :) Spent på hvordan det går med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...