Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Sitter på skolen, og studievenninnen min har vært så snill og laget pannenkaker og tatt med, så vi koser oss med frokost på biblioteket! :nigo: satse på å bli ferdig med oppgave 1 i dag, da det be pittelitt utsatt igår! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig med litt kos på skolen! :nigo: Skulle ønske noen ville lage pannekaker til meg også... :sjenert: hihi

Off topic: Hver gang jeg ser bildet ditt i miniatyr så er jeg bombesikker på at det er en gullfisk du har bilde av. Men så trykker jeg meg inn i dagboka di og jaggu; en kanin! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med litt kos på skolen! :nigo: Skulle ønske noen ville lage pannekaker til meg også... :sjenert: hihi

Off topic: Hver gang jeg ser bildet ditt i miniatyr så er jeg bombesikker på at det er en gullfisk du har bilde av. Men så trykker jeg meg inn i dagboka di og jaggu; en kanin! :fnise:

Be Sarabymannen steke pannekaker til kvelds, nommmmmmm!!!

heheh, det er jo en søøøt kaniiiiiiiin :hjerter_rundt: jeg ler av din alltid, og tenker at det beste med dagboka di er at du FAKTISK gror en baby :fnise::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be Sarabymannen steke pannekaker til kvelds, nommmmmmm!!!

heheh, det er jo en søøøt kaniiiiiiiin :hjerter_rundt: jeg ler av din alltid, og tenker at det beste med dagboka di er at du FAKTISK gror en baby :fnise::fnise:

Nææ, han er evneveik på kjøkkenet så da er jeg redd jeg ikke vet helt hva jeg får :vetikke:

Jaaaa, men det ser ut som en gullfisk på avstand :jolie:

Hahha, ja ble jo så overraska over at det FAKTISK gikk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det er masse liv i magen din :hjerte: godt å høre!

Og godt jordmoren tok deg på alvor og sendte deg videre, bedre med en sjekk for "mye" enn en for "lite"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ, han er evneveik på kjøkkenet så da er jeg redd jeg ikke vet helt hva jeg får :vetikke:

Jaaaa, men det ser ut som en gullfisk på avstand :jolie:

Hahha, ja ble jo så overraska over at det FAKTISK gikk! :fnise:

Sååå.. du sier at han aldri lager mat? :sjokkert: fysjom!

ååh, i dag vil jeg lage slik flettepizza som VG aldri slutter å ha på framsiden sin!!!!! :fnise: **sikle**

Så bra det er masse liv i magen din :hjerte: godt å høre!

Og godt jordmoren tok deg på alvor og sendte deg videre, bedre med en sjekk for "mye" enn en for "lite"

Ja, det var jo veldig betryggende å få en sjekk, selv om jeg følte meg litt dum som kom med beskjeden "lite liv" og de aldri har sett en så aktiv baby, før... :fnise:

-------------------------------

WOHO - Nå har jeg fått levert den obligatoriske oppgaven i ledelses-faget mitt! Det ble 7 tettpakka sider, så håper det holder!!! :danse: (han ba om 7 sider med 10% slingringsmonn, så det klarte jeg jo bra! knis.)

Nå driver jeg med oppgave nummer to, og klarer ikke å fokusere med alle disse svimlene rundt hodet: §§§§§§§§§§§§§§§ .. Paragraf-helvette. Hvis noen er sykt gode på åndsverksloven, så si i fra :nigo:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var jo veldig betryggende å få en sjekk, selv om jeg følte meg litt dum som kom med beskjeden "lite liv" og de aldri har sett en så aktiv baby, før... :fnise:

-------------------------------

WOHO - Nå har jeg fått levert den obligatoriske oppgaven i ledelses-faget mitt! Det ble 7 tettpakka sider, så håper det holder!!! :danse: (han ba om 7 sider med 10% slingringsmonn, så det klarte jeg jo bra! knis.)

Nå driver jeg med oppgave nummer to, og klarer ikke å fokusere med alle disse svimlene rundt hodet: §§§§§§§§§§§§§§§ .. Paragraf-helvette. Hvis noen er sykt gode på åndsverksloven, så si i fra :nigo:

Skjønner det, men er jo lurt å sjekke noe hvis man er litt bekymret eller undrende, Og på en annen side så tror jeg ikke jordmødre tenker "herregud så teit" heller akkurat, de får veldig mange spørsålhver eneste dag. Men jeg skjønner deg :hug:

Så flink du er med oppgavene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelt enig i at det ser ut som en gullfisk på avstand! Jeg er nesten alltid på mobil, og der ser man fisken tydelig ;)

Flinka som leverer oppgaver!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelt enig i at det ser ut som en gullfisk på avstand! Jeg er nesten alltid på mobil, og der ser man fisken tydelig ;)

Flinka som leverer oppgaver!! :duskedame:

Jaa, der ser duu! :nigo:

:fnise: okeeeei da, så er det en gullfisk som forvandles til kanin innimellom! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i gullfiskteorien! :jepp:

Må si meg enig i det med gullfisk jeg også :jepp:

Goldfish! GOOLDFIISH ALL AROOUND!! :fisk:

Det var da som faen da!!! :fnise::fnise: GREIT. Tror jeg må skifte bilde! :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja, kjempekoselig :hjerte: Synes det er fint at lille i magen får et jevngammelt søskenbarn å vokse opp med! :)
Søstern min og jeg bor på samme plassen, men flytter nok fra hverandre om 2-3 år. Men da får de hvert fall jevnlig kontakt i noen år før det får bli masse besøk etter det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...