Gå til innhold

Er så spent på svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Står det at de har vært inne på søknaden hos dere andre? Hos meg står det fortsatt 15. juli.

Anonymous poster hash: 9b3d8...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står det at de har vært inne på søknaden hos dere andre? Hos meg står det fortsatt 15. juli.

Anonymous poster hash: 9b3d8...26f

Står 14. på meg. Gi meg svar, nååååååå! *trampe*

Anonymous poster hash: 0a173...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også se. Mitt resultat ble ikke kvalifisert, så da blir det nettstudier og nytt forsøk med generel studiekompetanse neste år. Hadde håpet å slippe det 😔

Anonymous poster hash: 74a7a...b8d

Du mener ikke kvalifisert fordi du ikke hadde nok poeng? Eller søkte du med realkompetanse eller 23/5? Jeg søker etter 23/5 og er kjempenervøs :/

Anonymous poster hash: 5eb6d...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kom inn på medisin i Tromsø som kan si meg poengsummen deres? Rakk ikke sjekke i dag tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg nervøs altså når jeg ser alle her som ikke har kommet inn.. Håper ikke det øker så mye med meg! Uff, nå går jeg rundt med klump i magen til i kveld. Rakk ikke se jeg heller



Anonymous poster hash: b45be...ece
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samordna kommer til å starte med publiseringen av svar etter klokken 17 i kveld!!

 



Anonymous poster hash: fa2c8...b31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samordna kommer til å starte med publiseringen av svar etter klokken 17 i kveld!!

 

Anonymous poster hash: fa2c8...b31

 

Vet du dette, eller bare antar du?? Æhhh

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg klare å vente i hele 5 timer? :( 



Anonymous poster hash: 6cee2...6d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du dette, eller bare antar du?? Æhhh

 

Jeg vet. :)

Anonymous poster hash: fa2c8...b31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vet. :)

Anonymous poster hash: fa2c8...b31

 

 

Hvordan vet du? Står ingenting om dette på facebook-siden deres.

Anonymous poster hash: 6cee2...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kom inn på medisin i Tromsø som kan si meg poengsummen deres? Rakk ikke sjekke i dag tidlig...

Jeg har det på listen min, hvis jeg ikke husker feil så tror jeg det var 66,2 eller 66,1 på ordinær. 

Anonymous poster hash: 76828...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener ikke kvalifisert fordi du ikke hadde nok poeng? Eller søkte du med realkompetanse eller 23/5? Jeg søker etter 23/5 og er kjempenervøs :/

Anonymous poster hash: 5eb6d...fae

Realkompetanse

Anonymous poster hash: 74a7a...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet poengsummen for Hials på sykepleie? 



Anonymous poster hash: b45be...ece
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud!! Jeg er så spent, tror jeg bare oppdaterer meg her isteden for å logge inn på samordna 1000 ganger. Så sifra når dere har sett neon bevegelser der inne!

Men er litt super stressa. Står bare at det gule ettersendingsskjemaet er registrert, ikke den som er sendt inn sist. Kan det være noe med at jeg la alle gamle og nye karakterer i et og samme vitnemål?? De nye karakterene må virkelig bli regnet med om jeg skal ha sjans

Anonymous poster hash: 76518...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok et årsstudium i fjor, og ser nå at jeg fikk mail fra samordna opptak 17. juli klokka 12:30 i fjor om at resultatet var klart. Til dere som spurte om klokkeslett :)

 

Nå er det jo mulig at resultatet kommer før mailen da, noen andre som vet dette? Prøver hardt å ikke dra innpå SO så ofte da jeg troor at de sender mail når det er klart! 

 

Edit: Ser også at noen skrev at de fikk svar 16. juli i fjor? Betyr det at ikke alle får svar samtidig? :O ekstra nervepirrende! Jeg får VIRKELIG ikke ro i sjela før jeg har fått svar!

Jeg fikk svar 18. juli i fjor, så vi får visstnokk forskjellige tidspunkt. Men har fått sms samtidig som mine venner (vi studerer helt ulike ting og steder) så vet ikke hvordan de styrer hvem som får svar tidlig og sent.

 

Ser andre har fått svar idag, jeg har ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar 18. juli i fjor, så vi får visstnokk forskjellige tidspunkt. Men har fått sms samtidig som mine venner (vi studerer helt ulike ting og steder) så vet ikke hvordan de styrer hvem som får svar tidlig og sent.

 

Ser andre har fått svar idag, jeg har ikke :(

Det er fordi de har trekt tilbake hovedopptaket. De la det ut ved en feil. Så det er ikke så rart akkurat

Anonymous poster hash: b45be...ece

Anonymous poster hash: b45be...ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeeeei, jeg rakk ikke se det før det forsvant :-( Vet noen hvor lang tid det tok før svaret ble sluppet ut på nytt ifjor?



Anonymous poster hash: adcc7...425
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...