Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er mange som tester positivt rundt 10 dpo med morgen urin, men det velger du jo helt selv :) hvis du klarer å vente så lenge! Har du kjøpt opp mye tester eller kjøper du på apotek? 

Anonymkode: dc182...dc9

Brukte opp se billig testene mine forrige mnd.  🙈  så blir apoteket denne gang.  😉 😊 

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukte opp se billig testene mine forrige mnd.  🙈  så blir apoteket denne gang.  😉 😊 

Anonymkode: 72788...7ef

Åkei da forstår jeg at du vil vente :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo bestille da. Så kan jeg teste når de kommer.  😊

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at det ble sånn greie rundt.  Men fikk ikke fjernet den. 😑😕

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager at det ble sånn greie rundt.  Men fikk ikke fjernet den. 😑😕

Anonymkode: 72788...7ef

Ja hvis du bestiller nå så kommer det nok ikke før tirsdag/ onsdag. Men det er jo rimeligere! Jeg hadde kjøpt noen billigtester også cb fra samme side, greit med ukesindikator hvis man er gravid :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvis du bestiller nå så kommer det nok ikke før tirsdag/ onsdag. Men det er jo rimeligere! Jeg hadde kjøpt noen billigtester også cb fra samme side, greit med ukesindikator hvis man er gravid :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Jeg bestilte rett etter jeg så dette. Men tok bare de til 30 kr.  Men jeh kan bestille seinere eller kjøpte det på apoteket.  😊 takk for tips. 😊 sist jeg bestilte så tok det 2 dager. Men kan ta lengere tid + det er helg.  😊

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestilte rett etter jeg så dette. Men tok bare de til 30 kr.  Men jeh kan bestille seinere eller kjøpte det på apoteket.  😊 takk for tips. 😊 sist jeg bestilte så tok det 2 dager. Men kan ta lengere tid + det er helg.  😊

Anonymkode: 72788...7ef

Ja tar alltid et par dager for meg, men nå sendes det vel ikke før mandag så da har du de snart :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9dpo. Og stakk fingeren inn fordi jeg fikk stikking, mensensmerter og vondt i korsryggen og etter å ha sjekket 3 ganger kom det litt blod på fingeren. 😢 jaja. 😕 

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9dpo. Og stakk fingeren inn fordi jeg fikk stikking, mensensmerter og vondt i korsryggen og etter å ha sjekket 3 ganger kom det litt blod på fingeren. 😢 jaja. 😕 

Anonymkode: 72788...7ef

Huff får håpe det ikke er mensen, jeg hadde ikke kjent noe mer på tappen nå, da det kan trigge litt tidlig i svangerskapet. Lykke til!! Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff får håpe det ikke er mensen, jeg hadde ikke kjent noe mer på tappen nå, da det kan trigge litt tidlig i svangerskapet. Lykke til!! Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Skal ikke kjenne noe mer. 😊 hadde slim med litt blod på på tampongen. Og etter jeg byttet så har det ikke kommet noe som helst på 45 min. Kan jeg forsatt håpe?😮😕

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke kjenne noe mer. 😊 hadde slim med litt blod på på tampongen. Og etter jeg byttet så har det ikke kommet noe som helst på 45 min. Kan jeg forsatt håpe?😮😕

Anonymkode: 72788...7ef

Ja det tror jeg! Mange som har blødninger tidlig i svangerskapet og alt går fint med de! Eller så kan det jo være litt spotting før mens. Krysser fingrene! Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det tror jeg! Mange som har blødninger tidlig i svangerskapet og alt går fint med de! Eller så kan det jo være litt spotting før mens. Krysser fingrene! Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Ja er så vanskelig Å vite hva ddet er. 😔 venter kunn på de testene som jeg fikk mail om at ble sendt idag tidlig. Så jeg håper at det ikke er mensen.  Uff.. 😕 aldri hatt sånne symptomer før. Så jeg var nesten 100% sikker at det ble full klaff denne mnd. Er bare vente å se. 😊

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 15. januar 2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

Mensensmerter med stikking.. Føler seg litt håpefull.  Bør jeg?🙈🙉

Anonymkode: 72788...7ef

Er 2 dag over mensen, men menssmerter, uten mens, hmm.. Lurer på hva som skjer, mest sannsynlig mensen ettersom jeg tok en gt for et par dager siden å den var negativ 🙁

Anonymkode: 3a03b...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 2 dag over mensen, men menssmerter, uten mens, hmm.. Lurer på hva som skjer, mest sannsynlig mensen ettersom jeg tok en gt for et par dager siden å den var negativ 🙁

Anonymkode: 3a03b...0d0

Kanskje du burde teste deg en gang til med tanke på at det er et par dager siden du testet sist?  Hørt om at folk ikke tester positiv før 2-3 dager over forventet mens dag. 

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde teste deg en gang til med tanke på at det er et par dager siden du testet sist?  Hørt om at folk ikke tester positiv før 2-3 dager over forventet mens dag. 

Anonymkode: 72788...7ef

Ja, tenkte å teste imorra tidlig om mens ikke kommer inatt, men tørr ikke helt håpe😜😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Høststorm skrev:

Ja, tenkte å teste imorra tidlig om mens ikke kommer inatt, men tørr ikke helt håpe😜😄

Hold oss oppdatert 😄 ser den. Gjør ikke det jeh heller 😕

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hold oss oppdatert 😄 ser den. Gjør ikke det jeh heller 😕

Anonymkode: 72788...7ef

Det skal jeg gjøre!

 

Haha, ble brått ikke anonym, jaja, spiller jo ikke noe rolle her😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småkvalm, hetetokter, murringer, stikkende ubehag ved eggstokkene, dårlig i magen, supersult og godterisug og konstant tissetrengt. 2 dager over IKM. Ikke gravid 

Anonymkode: cd778...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Småkvalm, hetetokter, murringer, stikkende ubehag ved eggstokkene, dårlig i magen, supersult og godterisug og konstant tissetrengt. 2 dager over IKM. Ikke gravid 

Anonymkode: cd778...46c

Testet deg? 😕

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...