Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har også begynt å merke det i puppa. Men det er sikkert pga te som kommer om en uke eller lenger. 😕 vet jo aldri..

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 dpo i dag og fikk nettopp en kjempe kjempe svak strek på test!! Først så kom det en litt tjukk strek som var mer synlig også forandra den seg etterhvert til en mye svakere tynn strek. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det, må ta en på nytt i morgen. 

Symptomer: kvalm både i går og natt, mørkere bryster, hatt litt murringer men ikke mye, litt ømme bryster men mest høyre. 

Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

11 dpo i dag og fikk nettopp en kjempe kjempe svak strek på test!! Først så kom det en litt tjukk strek som var mer synlig også forandra den seg etterhvert til en mye svakere tynn strek. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det, må ta en på nytt i morgen. 

Symptomer: kvalm både i går og natt, mørkere bryster, hatt litt murringer men ikke mye, litt ømme bryster men mest høyre. 

Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Så morro! Håpe det stemmer å at du er gravid da😁👌🏼

Anonymkode: 3a03b...0d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så morro! Håpe det stemmer å at du er gravid da😁👌🏼

Anonymkode: 3a03b...0d0

Ja det håper jeg også! Vet ikke om det er best å vente litt med å ta en digital test, siden de ikke er like sensitive som billig testene.. 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo prøve en billig test først og se. 😊 så morro.  Håper det har skjedd noe for deg. 😊

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo prøve en billig test først og se. 😊 så morro.  Håper det har skjedd noe for deg. 😊

Anonymkode: 72788...7ef

Prøvde en billigtest nå igjen og der klarer jeg ikke å se en strek. Så aner ikke hva det er. Får prøve igjen om et par dager tenker jeg. Men aldri opplevd å få strek på testen uansett, så håpet stiger jo veldig selvfølgelig. 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser den. 😊 jeg fikk positiv test engang. Tror det var 8dpo. Er så lenge siden at jeg ikke husker. Men fikk kunn en positiv. Resten negativ.  Så sikkert noe galt mef testen.  Men jeg krysser fingrene 😊

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stresser dere sånn med denne testinga? Er det ikke bedre å vente til TR eventuelt er forsinka? Det er så mentalt hardt å få en svak positiv og så begynne å blø noen dager senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hønselouisa skrev:

Hvorfor stresser dere sånn med denne testinga? Er det ikke bedre å vente til TR eventuelt er forsinka? Det er så mentalt hardt å få en svak positiv og så begynne å blø noen dager senere. 

Fordi tålmodigheten sprekker, har ikke sjanse å gå så lenge uten å vite noe, nå er jeg jo på pp1, og første barn å, så for min del er det sikkert derfor😅

Anonymkode: 3a03b...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hønselouisa skrev:

Hvorfor stresser dere sånn med denne testinga? Er det ikke bedre å vente til TR eventuelt er forsinka? Det er så mentalt hardt å få en svak positiv og så begynne å blø noen dager senere. 

Er vel kanskje noe de fleste gjør når man er spent ? Er 11 dpo så det begynner å nærme seg, forstår ikke hvorfor jeg ikke bare kan teste og snakke med de andre her som holder på med det samme. Er snakk om mitt første barn og jeg er veldig spent 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. januar 2016 at 11.29, dingding skrev:

10 dpo og fortsatt negativ test.. 

Men jeg gir ikke opp håpet helt enda 😉 

Alle symptomene er der fortsatt 😄

Hvordan går det med deg :)? Ts

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med deg :)? Ts

Anonymkode: dc182...dc9

Kjemisk graviditet 😢 får prøve igjen om to uker 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha mitt første barn. Stressa noe veldig de tre første månedene og ble veldig skuffa for hver TR. Alle jeg snakka med sa at det skjer så fort du slutter å tenke på det. Jeg krasja bilen dagen før EL i PP5, de neste to ukene gikk med til all verdens bekymringer over det, og plutselig var IKM der. Tre dager senere tok jeg til slutt en test, og den var jaggu positiv. 

 

For guds skyld, gjør som dere vil, men jeg lærte ihvertfall at det er bedre for en selv og større sjans for suksess, hvis man ikke tenker så mye på det og overanalyserer alle "symptomer " .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, dingding skrev:

Kjemisk graviditet 😢 får prøve igjen om to uker 😘

Så leit! Men dette kommer til å gå bra, krysser virkelig alt jeg har for deg 😘

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dcSå leit! Men dette kommer til å gå bra, krysser virkelig alt jeg har for deg 😘

Anonymkode: dc182...dc9

Tusen takk 😍😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Hiver meg med, bare for å få lette trykket litt!

PP2, prøver på barn nummer 3, og er 5 dager før IKM, blendahvit test i dag. Har vært fri for billigtester denne måneden, så jeg kasta rett og slett 94,- rett i søpla da jeg kjøpte 1 ussel test på kiosken! :ph34r:For den summen hadde jeg fått nesten 100 stk tester på eBay! :fnise: MEN, til mitt forsvar burde jeg ha begynt å spotte kraftig til nå. Så siden jeg er en sånn testetøs, som er vant til å blåse av tester i hytt og pine, var det rett og slett tortur å være fri for tester. 

Første PP var jeg så sikker på at jeg var gravid, at jeg ble nesten sjokkert når tanta kom! Symptomer i øst og vest, tenkte at det var umulig at jeg ikke var gravid. Så denne måneden har jeg tatt det litt chill med å kjenne på kroppen. Hadde litt vondt i korsryggen for et par dager siden, men det gikk over. Nå kjenner jeg egentlig veldig lite, verken symptomer på TR eller graviditet.

Dette var også første PP med CBFM (Clearblue fertilitetsmonitor), som har hjulpet oss begge de andre gangene rimelig raskt. Men CBFM fant ikke EL denne måneden, så da ble det litt vill gjetting... 

Har fortsatt trua, men blendahvit test i dag var en demper på humøret....

(Velger å være anonym siden vi ikke vil at prøvingen skal være offentlig.)

Anonymkode: 33516...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! :) Hiver meg med, bare for å få lette trykket litt!

PP2, prøver på barn nummer 3, og er 5 dager før IKM, blendahvit test i dag. Har vært fri for billigtester denne måneden, så jeg kasta rett og slett 94,- rett i søpla da jeg kjøpte 1 ussel test på kiosken! :ph34r:For den summen hadde jeg fått nesten 100 stk tester på eBay! :fnise: MEN, til mitt forsvar burde jeg ha begynt å spotte kraftig til nå. Så siden jeg er en sånn testetøs, som er vant til å blåse av tester i hytt og pine, var det rett og slett tortur å være fri for tester. 

Første PP var jeg så sikker på at jeg var gravid, at jeg ble nesten sjokkert når tanta kom! Symptomer i øst og vest, tenkte at det var umulig at jeg ikke var gravid. Så denne måneden har jeg tatt det litt chill med å kjenne på kroppen. Hadde litt vondt i korsryggen for et par dager siden, men det gikk over. Nå kjenner jeg egentlig veldig lite, verken symptomer på TR eller graviditet.

Dette var også første PP med CBFM (Clearblue fertilitetsmonitor), som har hjulpet oss begge de andre gangene rimelig raskt. Men CBFM fant ikke EL denne måneden, så da ble det litt vill gjetting... 

Har fortsatt trua, men blendahvit test i dag var en demper på humøret....

(Velger å være anonym siden vi ikke vil at prøvingen skal være offentlig.)

Anonymkode: 33516...c5d

Spennende å følge deg! Krysser fingrene for at du er gravid!! Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB c5d her.... Våknet til spotting. Så da er det bare å kapitulere denne måneden også....åh, jeg blir så deppa! Men, det er bare å ta fatt, håper på max med cbfm denne syklusen!! 

Anonymkode: 33516...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 dpo i dag. På syklusdag 24 og pleier å ha syklys på 26-29 dager. I dag fikk jeg en liten blødning. Kan det være festeblødning tro? Når har man egentlig dette? 

Har ikke testet enda, skal gjøre det i morgen hvis dette ikke viser deg å være TR som kommer for tidlig...

 

Anonymkode: 0bbb3...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 10 dpo i dag. På syklusdag 24 og pleier å ha syklys på 26-29 dager. I dag fikk jeg en liten blødning. Kan det være festeblødning tro? Når har man egentlig dette? 

Har ikke testet enda, skal gjøre det i morgen hvis dette ikke viser deg å være TR som kommer for tidlig...

 

Anonymkode: 0bbb3...ae2

Hvordan var blødningen? Rosa kan nok tyde på festeblødning. Brunlig er nok tr på vei. Samme med rødt. Men krysser fingrene for deg! DPO-land er nervepirrende!

Anonymkode: 33516...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...