Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hjertesukk skrev:

Fikk skyggestrek på billigtesten i dag.. Noen som vet om det ofte skjer på disse (gjenskinn av kjemikalier?), eller om det faktisk er håp for en eller ei liten spire? :) 

Hvilken dpo er du? 😊 ville testet igjen 😊

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hjertesukk
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken dpo er du? 😊 ville testet igjen 😊

Anonymkode: 72788...7ef

Jeg er 10dpo, tok en på morgenen og en på kvelden.. Begge er vanskelige å se, men jeg ser de. Er sånne strimler kjøpt på billigetester.no :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Hjertesukk skrev:

Jeg er 10dpo, tok en på morgenen og en på kvelden.. Begge er vanskelige å se, men jeg ser de. Er sånne strimler kjøpt på billigetester.no :) 

Jeg føler for å si gratulerer! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Hjertesukk skrev:

Jeg er 10dpo, tok en på morgenen og en på kvelden.. Begge er vanskelige å se, men jeg ser de. Er sånne strimler kjøpt på billigetester.no :) 

Æææhh kom med bilde da!? Gratulerer om det er på sin plass! 😀

Anonymkode: 68a4c...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertesukk

Den nederste er fra i kveld, øverste fra i morges :) tør ikke tro på at de er på vei til å bli positive.. Er på åttende/niende måneden i prøving og har tenkt at vi kanskje måtte ha hjelp for å starte produksjonen siden det ikke er noe resultat  til nå :) Men ja, klarer dere å se streken eller begynner jeg å bli tullerusk? :-P

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hjertesukk skrev:

Den nederste er fra i kveld, øverste fra i morges :) tør ikke tro på at de er på vei til å bli positive.. Er på åttende/niende måneden i prøving og har tenkt at vi kanskje måtte ha hjelp for å starte produksjonen siden det ikke er noe resultat  til nå :) Men ja, klarer dere å se streken eller begynner jeg å bli tullerusk? :-P

image.jpeg

Jeg ser de å 😄 men har ingen erfaringer med de 😮

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forhold til mine snøhvite tester av samme type så er dine streker veldig tydelige. Det er svake streker, men jeg ser dem. Jeg ville tatt CB digital om et par dager om jeg var deg. :) Oktoberbaby! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hjertesukk skrev:

Den nederste er fra i kveld, øverste fra i morges :) tør ikke tro på at de er på vei til å bli positive.. Er på åttende/niende måneden i prøving og har tenkt at vi kanskje måtte ha hjelp for å starte produksjonen siden det ikke er noe resultat  til nå :) Men ja, klarer dere å se streken eller begynner jeg å bli tullerusk? :-P

image.jpeg

Jeg ser streken! Gratulerer så mye! 

Hvis du vil være helt sikker kan du jo kjøpe cbd?

Anonymkode: 68a4c...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertesukk

Da går jeg til innkjøp av cbd i morra, og tester på torsdag morgen (om jeg klarer å vente) :) Herlighet, så gode dere er å ha ♥️ Var sikker på at jeg var den eneste som kunne se dem. (Mannen her tør ikke håpe, så han var overbevist om at det bare var merker fra kjemikaliene de bruker). 

 

Sorry at jeg sporet av tråden litt.. Men skyggestreker, ønsketenkning og muligens positive tester er strengt tatt et symptom det og?? Hehe ;) :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hjertesukk skrev:

Fikk skyggestrek på billigtesten i dag.. Noen som vet om det ofte skjer på disse (gjenskinn av kjemikalier?), eller om det faktisk er håp for en eller ei liten spire? :) 

Jeg fikk en synlig strek på forrige pp, var ikke gravid. Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du har synlig strek på flere tester så er du nok gravid! Hadde sjekket igjen om et par dager! Da rekker HCGen å fordoble seg! Krysser fingrene! :) Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hjertesukk
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis du har synlig strek på flere tester så er du nok gravid! Hadde sjekket igjen om et par dager! Da rekker HCGen å fordoble seg! Krysser fingrene! :) Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

 Fikk skyggestrek på testen i morges også :) så håper det betyr noe! Og at den eventuelle spira klamrer seg fast :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle sammen ? Selv er jeg 3 dpo i dag og har veldig ømme brystvorter og kramper i magen, men dette er nok bare sånn kroppen fungerer nå som jeg ikke går på noe lenger :) Ts 

 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, January 27, 2016 at 8.50, Hjertesukk skrev:

 Fikk skyggestrek på testen i morges også :) så håper det betyr noe! Og at den eventuelle spira klamrer seg fast :D 

Tok du cb?😄

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med alle sammen ? Selv er jeg 3 dpo i dag og har veldig ømme brystvorter og kramper i magen, men dette er nok bare sånn kroppen fungerer nå som jeg ikke går på noe lenger :) Ts 

 

Anonymkode: dc182...dc9

Jeg er ferdig med tr nå. Endelig! Slitt så.mye med mensensmerter 😣 Så må bare vente på eggløsning. Krysser fingrene for degTs 😄😄

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ferdig med tr nå. Endelig! Slitt så.mye med mensensmerter 😣 Så må bare vente på eggløsning. Krysser fingrene for degTs 😄😄

Anonymkode: 72788...7ef

Spennende! Lykke til :) 

vi fikk bare hatt sex 2 ganger denne el, men fikk det til 2 dager før og på selve dagen, så får bare håpe det holder. Har også brukt hostesaft denne perioden, så spennende å se om det hjalp! 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt komisk. Forrige pp brukte jeg masse penger på tester og var helt gal 😜 endte til slutt med en svakt positiv test, men det var bare en kjemisk graviditet 😢 helt fram til i dag har jeg tenkt at jeg skal vente leeenge med å teste. Nå er jeg 5dpo og klarer nesten ikke vente med å teste 😂 

Er det noen som har erfaring med å bestille tester fra tostreker.No? Med tanke på leveringstid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...