Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, dingding skrev:

Åååå, det er en spennende!! Ikke godt å vite hva smertene kommer av 😊 men det er virkelig lov å leve i håpet 😄

Forrige graviditet var veldig bra etter uke 20. Hadde mye og store blødninger før det! Hadde Halsbrann, neseblod og smerter i mage ellers, men ikke sånn at jeg ikke fungerte bra 😄

Åkei, da er det bare å krysse fingrene! Gjerne oppdater her hvis det blir noe mer symptomer eller hvordan det går med testingen! :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle i de første prøveperiodene har symptomer i hytt og pine. Ett tips, selv om det er umulig å følge: ikke kjenn etter, og ikke ork å legg merke til symptomer så tidlig. Var akkurat lik i begynnelsen, og det blir VELDIG slitsomt i lengden (om det ikke klaffer tidlig, så klart :-) ). Nå er jeg i 9 pp og merker aldri noen symptomer fram mot mens, annet enn det vanlige. Ca 90% av symptomene man har så tidlig i prøvingen er nok psykiske, fordi man så gjerne vil. Så prøv å ikke tenk så mye, nyt sex og lev helt vanlig fram mot mens. Kommer mensen, ta det ikke så tungt og se heller fram mot en ny pp. 

Lykke til alle prøvere :-) Sender babystøv til alle <3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, maid skrev:

Alle i de første prøveperiodene har symptomer i hytt og pine. Ett tips, selv om det er umulig å følge: ikke kjenn etter, og ikke ork å legg merke til symptomer så tidlig. Var akkurat lik i begynnelsen, og det blir VELDIG slitsomt i lengden (om det ikke klaffer tidlig, så klart :-) ). Nå er jeg i 9 pp og merker aldri noen symptomer fram mot mens, annet enn det vanlige. Ca 90% av symptomene man har så tidlig i prøvingen er nok psykiske, fordi man så gjerne vil. Så prøv å ikke tenk så mye, nyt sex og lev helt vanlig fram mot mens. Kommer mensen, ta det ikke så tungt og se heller fram mot en ny pp. 

Lykke til alle prøvere :-) Sender babystøv til alle <3

Hehe ja 😂

Kvalmen og smertene forstår jeg, men ikke de andre tingene.. Hadde ikle tenkt på neseblod og tannverk engang.. Plutselig ramt blodet og jeg kunne ikke spise 🙈 før sist mens var jeg bare uggen.. 

Klarer ikke la være å leve i håpet 😉

Men som du sier er det viktig å ikke bli skuffet om TR kommer. Kommer tross alt en ny pp rett ettepå med masse god sex 😉 

Vi har begge to ett barn hver fra før, så er ikke det at vi ikke kan iallfall 😊 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åkei, da er det bare å krysse fingrene! Gjerne oppdater her hvis det blir noe mer symptomer eller hvordan det går med testingen! :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Det skal jeg selvfølgelig gjøre 😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mensmurringer hver natt, og øm i venstre pupp, haha. Aldri hatt murringer før mensen har kommet før, så dette blir spennende :ph34r: 9-12 dpo, usikker

Anonymkode: 208d6...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har mensmurringer hver natt, og øm i venstre pupp, haha. Aldri hatt murringer før mensen har kommet før, så dette blir spennende :ph34r: 9-12 dpo, usikker

Anonymkode: 208d6...5e5

Masse lykke til! Tenker du å teste snart ? Her er det også mensenmurringer, 7 dpo :) Ts. 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på 6dpo å matlysten er fullstendig borte, er sulten, men orker ikke spise noe, merker litt innimellom mens lignende smerter, og har unomalt mye utflodd, aldri hatt sånn før utflod før! Men vet jo ikke, spennede er det hvertfall!:biggrin:

Anonymkode: 3a03b...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg må kjenne litt etter for å se om jeg har noen symptomer - og det tyder vel kanskje på at jeg egentlig ikke har noen? Hehe. Kjenner jeg har ømme brystvorter, men det bruker jeg få i dagene før tr. Har også unormalt mye utflod (beklager tmi..) men vet ikke om det også kan skyldes tr. Forventer å få tr på besøk på onsdag. Vurderer å låse døra 🙄

Jeg er 10/11 dpo og tok en test i dag tidlig som var kritthvit, så belager meg på at det ikke gikk denne mnd heller 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo og fortsatt negativ test.. 

Men jeg gir ikke opp håpet helt enda 😉 

Alle symptomene er der fortsatt 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte i natt at jeg hadde 2 positive tester, så måtte jo bare teste i dag. Den var negativ selvfølgelig, jeg er jo bare 7 dpo. Prøver igjen rundt 10 dpo. Krysser fingrene for dere over!! Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo

 

Har sinnsykt vonde pupper. Også er de megastore. De er store til vanlig og, men de henger veldig tungt. Til vanlig har jeg ømme pupper før mensen, men det pleier å være 4-5 dager før. Også hadde jeg dirring i ene brystet 5 dpo. Ellers kjente jeg vibrering i livmorområdet i går da jeg lå meg. 

 

Alt dette kan jo og være at mensen er på vei. 

Anonymkode: b4c82...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 5 dpo, så symptomer jeg kjenner er sikkert innbilning, men;-p  

Ømme pupper (sterkere siste dagene)

Stikking i nedre mageregion

Tisser ofte

Anonymkode: 0bbb3...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo i dag, litt øm i puppene og hard bakovervendt livmor. Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Saturday, January 09, 2016 at 13.02, AnonymBruker skrev:

7 dpo

 

Har sinnsykt vonde pupper. Også er de megastore. De er store til vanlig og, men de henger veldig tungt. Til vanlig har jeg ømme pupper før mensen, men det pleier å være 4-5 dager før. Også hadde jeg dirring i ene brystet 5 dpo. Ellers kjente jeg vibrering i livmorområdet i går da jeg lå meg. 

 

Alt dette kan jo og være at mensen er på vei. 

Anonymkode: b4c82...b46

Fremdeles vonde pupper. Også har jeg sinnsykt menssmerter. Jeg har aldri opplevd maken! 

Anonymkode: b4c82...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør dere prøvere det etter sex? Ligger dere rolig i senga, høyt med beina, håndkle igjennom natten ? 

Selv klarer jeg ikke ligge mer enn 15-20 min før jeg må fryktelig tisse. Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag, negativ g test. Får prøve igjen om et par dager. Hadde bare sex 2 ganger ved eggeløsning, den ene gangen kom ikke mannen. Så tviler på at det gikk denne mnd. Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 11.1.2016 at 9.57, AnonymBruker skrev:

9 dpo i dag, negativ g test. Får prøve igjen om et par dager. Hadde bare sex 2 ganger ved eggeløsning, den ene gangen kom ikke mannen. Så tviler på at det gikk denne mnd. Ts :) 

Anonymkode: dc182...dc9

9 dpo er fortsatt ganske tidlig for gtest, så ikke gi opp håpet ts:) jeg er 8 dpo i dag- tror jeg venter  med å teste til 10 dpo. Jeg har ikke hatt så mange symptomer...men siste dagene har ømme pupper og murringer/stikkinger i livmorområdet blitt sterkere.

Anonymkode: 0bbb3...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo idag, å ikke gravid🙁

 

Nå venter jeg å ser om tante rød kommer, så får jeg evt ta en test da😊

Anonymkode: 3a03b...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fort merker man symptomer? :o

Jeg er 3 dpo. Og føler jeg leter etter symptomer🙈

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo i dag, negativ g test. Brennende følelse nederst i magen og ømme pupper. 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...