Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at det ikke er tre.  😊

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer nesten ikke å vente meg å se om mensen kommer eller ikke.. 😞 har mange symptomer, men vet ikke om jeg  bare har ekstra sterke mensen symptomer 😣

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var blødningen? Rosa kan nok tyde på festeblødning. Brunlig er nok tr på vei. Samme med rødt. Men krysser fingrene for deg! DPO-land er nervepirrende!

Anonymkode: 33516...c5d

Det var bare bittelitt og hadde tørket inn. og da så det jo litt brunaktig ut. Har ikke kommet noe mer frem til nå, men er nok mest sansynlig spotting før mensen. Ser an i løpet av dagen om det kommer noe mer før jeg tester:)  lever i håpet fortsatt:P

Anonymkode: 0bbb3...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, er 13 dpo i dag, begynte å blø masse i natt. Mye mer enn vanlig, så vet ikke om jeg kan ha hatt en kjemisk eller hva, siden jeg fikk en svak positiv test. Venter på flere tester i posten i dag. Vet ikke om det er noen vits å teste igjen, har jo enten skjedd noe eller så er det mensen. Kan jo ikke blø så mye ved graviditet vel. 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, er 13 dpo i dag, begynte å blø masse i natt. Mye mer enn vanlig, så vet ikke om jeg kan ha hatt en kjemisk eller hva, siden jeg fikk en svak positiv test. Venter på flere tester i posten i dag. Vet ikke om det er noen vits å teste igjen, har jo enten skjedd noe eller så er det mensen. Kan jo ikke blø så mye ved graviditet vel. 

Anonymkode: dc182...dc9

Hvordan går det?

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det?

Anonymkode: 72788...7ef

Blør fortsatt, venter fortsatt på posten. Tar bare en test for å dobbeltsjekke da. Kjenner jeg er veldig skuffa, samme med mannen. :( 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blør fortsatt, venter fortsatt på posten. Tar bare en test for å dobbeltsjekke da. Kjenner jeg er veldig skuffa, samme med mannen. :( 

Anonymkode: dc182...dc9

Blør du kraftig som med mensen eller svakere?

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blør du kraftig som med mensen eller svakere?

Anonymkode: 72788...7ef

Først blødde jeg en del også kom det veldig smerter i forhold til det, type mensensmerter men veldig kraftige. Nå blør jeg ikke så veldig mye, men vanskelig å måle opp etter mensen. Har mensensmerter.. Men er nok sikkert mensen. Leser at veldig mange opplever blødning første del av svangerskapet, men tror nok ikke at det gikk denne gangen. Håper bare jeg får testene i posten i dag! 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først blødde jeg en del også kom det veldig smerter i forhold til det, type mensensmerter men veldig kraftige. Nå blør jeg ikke så veldig mye, men vanskelig å måle opp etter mensen. Har mensensmerter.. Men er nok sikkert mensen. Leser at veldig mange opplever blødning første del av svangerskapet, men tror nok ikke at det gikk denne gangen. Håper bare jeg får testene i posten i dag! 

Anonymkode: dc182...dc9

Får håpe du får det og får testa deg. Krysser fingrene!😊

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet negativt nå, så da må enten testen ha vist feil først eller så har jeg hatt en kjemisk. Jaja, da er det pån igjen snart. Prøver å ikke bli så skuffa men det er vanskelig ! 

Noen her som har erfaring med å bruke hostesaft eller andre ting for å bedre sjangsene sine ? 

Ts. 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Testet negativt nå, så da må enten testen ha vist feil først eller så har jeg hatt en kjemisk. Jaja, da er det pån igjen snart. Prøver å ikke bli så skuffa men det er vanskelig ! 

Noen her som har erfaring med å bruke hostesaft eller andre ting for å bedre sjangsene sine ? 

Ts. 

Anonymkode: dc182...dc9

Nei så kjedelig.  😔 ja. Skjønner den veldig godt! Har blitt skuffet i 2 år nå så jeg håper det sitter denne gang på meg.  Bedre lykke neste gang. 😊 håper du holder oss oppdatert.  Men kan jeh spørre hvilke "symptomer" du hadde? Litt nysgjerrig og vet ikke hvor du har skrivd det her. 

 

Det har jeg aldri hørt om. Kan det hjelpe?

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei så kjedelig.  😔 ja. Skjønner den veldig godt! Har blitt skuffet i 2 år nå så jeg håper det sitter denne gang på meg.  Bedre lykke neste gang. 😊 håper du holder oss oppdatert.  Men kan jeh spørre hvilke "symptomer" du hadde? Litt nysgjerrig og vet ikke hvor du har skrivd det her. 

 

Det har jeg aldri hørt om. Kan det hjelpe?

Anonymkode: 72788...7ef

Symptomer jeg har hver mnd er murringer i mage og rygg, så hadde dette nå også. Fikk ømmere pupper enn vanlig og stikkinger nederst i magen. Ellers hadde jeg bare en følelse av at jeg var det :( 

mange sverger til hostesaft da de mener dette tynner ut el slimet, slik at sædcellene kommer lettere frem. Vare søk opp hostesaft og gravid så kommer det masse opp. Er også noe på helsekost noen bruker, så søk litt på det :) 

lykke til!! Håper det ordner seg for deg snart. Fint man kan prate litt sammen ! :) Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Symptomer jeg har hver mnd er murringer i mage og rygg, så hadde dette nå også. Fikk ømmere pupper enn vanlig og stikkinger nederst i magen. Ellers hadde jeg bare en følelse av at jeg var det :( 

mange sverger til hostesaft da de mener dette tynner ut el slimet, slik at sædcellene kommer lettere frem. Vare søk opp hostesaft og gravid så kommer det masse opp. Er også noe på helsekost noen bruker, så søk litt på det :) 

lykke til!! Håper det ordner seg for deg snart. Fint man kan prate litt sammen ! :) Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

I tillegg ble jeg mye mørkere rundt brystvortene for 4 dager siden. Og livmortappen var høy og lukket helt frem til første blødning. Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Symptomer jeg har hver mnd er murringer i mage og rygg, så hadde dette nå også. Fikk ømmere pupper enn vanlig og stikkinger nederst i magen. Ellers hadde jeg bare en følelse av at jeg var det :( 

mange sverger til hostesaft da de mener dette tynner ut el slimet, slik at sædcellene kommer lettere frem. Vare søk opp hostesaft og gravid så kommer det masse opp. Er også noe på helsekost noen bruker, så søk litt på det :) 

lykke til!! Håper det ordner seg for deg snart. Fint man kan prate litt sammen ! :) Ts 

Anonymkode: dc182...dc9

Åh.  😕 nå blir jeg redd og usikker. 😕 har litt av symptomene dine. Men hadde en liten blødning (rosa på papiret) og har faktisk mørkere pupper/brystvorter og de er mer enn normalt vonde.  Luft i magen. Så kommer begge veier. Også er jeg så kvalm på kveldene. Jeg kaster opp og idag klarte jeg ikke engang å spise hamburgeren min som jeg gledet meg til. Kaster opp bare å se på den.😔 men er jo et godt tegn. Men har murringer som ligner mensen og er våt der nede så jeg håper jeg er gravid og ikke bare jeg som leter etter symptomer. Men kvalmen er der. Eller så hadde jeg ikke spydd. 😣 

Får krysse fingrene 😊 tusen takk. 😊 ja er godt å ha noen å snakke med under prøvingen.  😊 

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok hostesaft den PP førstemann ble unnfanget. Og det var i PP 29! Så jeg har stor tro på hostesaft! :opplyser:

Anonymkode: 33516...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mensensmerter med stikking.. Føler seg litt håpefull.  Bør jeg?🙈🙉

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mensensmerter med stikking.. Føler seg litt håpefull.  Bør jeg?🙈🙉

Anonymkode: 72788...7ef

Dpo ? Om du burde teste ? :) 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8DPO. Jeg tenkte å vente en uke.  Rundt da skal jeg ha mensen. 

Anonymkode: 72788...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

8DPO. Jeg tenkte å vente en uke.  Rundt da skal jeg ha mensen. 

Anonymkode: 72788...7ef

Er mange som tester positivt rundt 10 dpo med morgen urin, men det velger du jo helt selv :) hvis du klarer å vente så lenge! Har du kjøpt opp mye tester eller kjøper du på apotek? 

Anonymkode: dc182...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...