evil eve Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #121 Del Skrevet 13. januar 2005 Vi skal da til Thailand! Vi skal til Koh Samui på andre siden' date=' de er ikke rammet. Jeg gleder meg veldig! [/quote'] Aha, trudde dere skulle til Phuket jeg... DA blir det buffalo sko til lillesøs ja..??? DET håper jeg de har der ende ass... *be på mine knær..* Ja komme og besøke lillesøs, ellers blir det deng Ja vil gjerne ha den artikkelen jeg Joda, går bra med oss vettu... Kan bare bli litt mye noen ganger... Du må huske at søstra di ikke er vant til sånt *lol* Er så lenge siden jeg var i forhold sist liksom... Men går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 13. januar 2005 #122 Del Skrevet 13. januar 2005 Du må minne meg på disse buffalo skoene litt nærmere avreise. Men kan jo se etter det. Også skal jeg grave i KK arkivet og se om finner den artikkelen. Kjenner ei til som sikkert hadde hatt godt av å lese den, du vet vel hvem jeg mener.. Ha ellers en flott helg, her tror jeg det blir maling av vinduskarmer og verandadør. Ut på tur med grilling (og værforbehold) på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 14. januar 2005 #123 Del Skrevet 14. januar 2005 JULEFERIE JULEFERIE STIKK AV DA!!!!! VI SKAL :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 18. januar 2005 #124 Del Skrevet 18. januar 2005 Blitt borte igjen nå da... venter på sms/telefon fra deg mht partier :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #125 Del Skrevet 19. januar 2005 Det snør.... Enda en gang...... Får liksom aldri bestemt seg det tulleværet her... Har vært innom så og si alle årstidene i løpet av de siste ukene her gitt...... Jaja... Shit happens har jeg hørt.... Sitter her og veler... skal jo igrunn egentlig rydde rommet.... Gikk inn og tok meg en kopp kakao og satte meg her littegrann... Men får tusle ut igjen veldig snart... *ta meg selv i nakken..* Også er det årets første trening på helsestudio idag *stolt* Skal trene iallefall to timer Være sporty ja! Rapport følger senere påhvor død jeg var etter treningen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 19. januar 2005 #126 Del Skrevet 19. januar 2005 Er 98,9% død etter mirco trim og laaaaaaaang juleferie :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 20. januar 2005 #127 Del Skrevet 20. januar 2005 Også er det årets første trening på helsestudio idag *stolt* Skal trene iallefall to timer Være sporty ja! Rapport følger senere påhvor død jeg var etter treningen.... Tenker død hvis du var der i to timer ja Jeg er så vidt kommet i gang, jeg holdt i alle fall på å dø på spinninga. Blir bare en dag i uka nå, da er maling hjemme hver dag! Vi skal akkurat bli ferdige til vi får middagsgjester søndag tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 20. januar 2005 Hehe... Blei nesten en og en halv time da.. Er ikke død heller faktisk... Men blir vel død i løpet av helga... Skal nemlig hjelpe kjærsten med å flytte på lørdag, også er det fest etterpå, hehe, det jeg har er hvitvin, sprit og galliano Hehe... Så blir nok litt fart vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 21. januar 2005 #129 Del Skrevet 21. januar 2005 Ikke kjør i deg alt da! Vi skal også på fest i morra. Gleder meg da er en god stund siden sist var noe ordentlige greier I kveld er jeg alene hjemme da sambo skal ut med jobb. Håper jeg rekker både male, rydde og vaske litt. Må vel kanskje ut å kjøre i natt da. Dere skulle ikke tatt en liten svensketur f.eks neste søndag da? Kunne du fått kåpa og litt forskjellig. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #130 Del Skrevet 21. januar 2005 Neida, skal ikek drikke alt sammen da vettu Hehe... Hmm.. Neste søndag.. Jo kanskje det.....? Skal ha Alexandra da da.. Men kan jo hende jeg tar meg en tur med ei venninne... Men burde vel egentlig vente til etter 1 For da får venninna mi penger serru Hva er litt forskjellig a...? *nysgjerrig som alltid..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 21. januar 2005 #131 Del Skrevet 21. januar 2005 Forskjellig og forskjellig. Det hørtes unektelig bedre ut enn bare kåpe..! Men KK artikkel f.eks Bare en liten treff rett og slett! Etter 1. februar blir jo da en hverdag, vi reiser den 4. Men det er bare å komme på ettermiddagen da. Kan jo lage no middag. Jeg kommer i alle fall ikke over fjorden før vi drar, skal bruke minst mulig penger innen den tid. Mine regninger alene (inkludert sesongkort og billån) beløper seg på kr tolv tusen denne måneden, + 800,- i vaksinasjon + sambo har hatt bursdag. Det er så og si hele lønna i grunn :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 24. januar 2005 #132 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva skjer'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #133 Del Skrevet 25. januar 2005 Er vel igrunn svært lite som skjer... Men kunne tenkt meg en tur over altså... Men da får jeg nok drasse med meg ei venninne isåfall.. Blir kanskje litt teit å drasse med Alexandra til Sverige om vi skal shoppe liksom... Kan fort blir slitsomt... Men får se... Og lillesøs håper veldig på ett par buffalo sko.. Om de har seff..... *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 25. januar 2005 #134 Del Skrevet 25. januar 2005 Joda, søstra tar halve handlevolumkvota på gigantiske sko?!! Det er vel slike høye du mener? Får se hva de har da vettu. Måtte ha en liten forsmak på maten der nede og laget thaimat i dag. Det var veldig spesielt, men godt! Du kan vel se for deg sambo passe skeptisk, men etter mye om og men kom han frem til at det var greit. (Det er ikke alt nytt jeg har prøvd som har vært like godt nemlig) Mulig å være så tullete da, trøtt etter å ha sovet tre timer på sofan. Leste mld som om at vi var bedt på middag søndag, men det var lørdag. Jeg svarte ja til søndag, lørdag har vi bedt til middag. Men de vi har bedt var også bedt til de andre, så da drar vi alle dit lørdag! Ja ja ja. Ja får ta dere en tur så har du kåpe i to måneder. Ikke at det er så kaldt til å være januar, men kjekt å ha. Ellers holdt det på å klikke for meg på jobb i dag, da hele datasystemet gikk TREGT de siste timene på jobb. Hvert lille museklikk tar 10-15 sekunder liksom, det har ikke jeg tålmodighet til. Trenger ikke dagbok jeg vettu, bruker jo din :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. januar 2005 #135 Del Skrevet 26. januar 2005 Herlig å se! Jenta er jo forelsket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 26. januar 2005 #136 Del Skrevet 26. januar 2005 Herlig å se! Jenta er jo forelsket!! Det skal være sikkert! Lite her i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #137 Del Skrevet 27. januar 2005 Det skal være sikkert! Lite her i alle fall Ja jenta er forelska vettu... Deilig det Og ikke mobb fordi jeg ikke er her så mye lengre... Søs, kan tenke meg sambo var en smule skeptisk ja Nesten akkurat som pappa, hehe, eh, tok en pølse før vi kom vi *lol* Jada, mener sånne høye vettu, de er jo så deilige å gå i!! skikkelig tøfler!! Veit ikke åssen str er der nede, men bruker 38 i Norge. men for sikkerhetsskyld så er det vel greit å kjøpe str 39 tenker jeg Denna jenta har tilbragt hele kvelden igår og natta fram til 4-5 inatt til å springe inn og ut på do... *Tok rommet til mamma som gissel.....* En smule nærmere til do der enn ute hos meg... Er så festlig atte å fly inn og ut og ikke helt vite hvilken ende som skal på skåla.... Kjekt at dusjen er såpass nærme.... Så formen idag er ikke akkurat på topp for å si det sånn..... Håper jeg får sovi en hel natt inatt gitt... slitsomt å våkne hver halvtime/time for å løpe på do... Og så innmari tørst jeg er og var...... Så til slutt fant jeg ut at jeg var lei av alt, og drakk en flaske vann på styrten.... :oops: Noe som faktisk gikk rimelig greit tatt i betraktning hvor mange ganger jeg hadde løpt på badet for bare ett par slurker før liksom........ Så idag er det cola, eplenektar og salte kjeks det går i.... Håper det går bra :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 28. januar 2005 #138 Del Skrevet 28. januar 2005 Ønsker deg god helg! Håper du har sovet i natt og at magen er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #139 Del Skrevet 28. januar 2005 Har sovi i åtte timer i strekk, det er jo en ny rekord, og magan, vel, det er krig der nede... Men biter sammen tenna og drar ned til aetat for å skaffe meg dagpenger nå, og reiser til kjærsten min, om jeg syns kan dulle litt med meg.... Ellers så snør det igjen da... Helt greit, blir penere ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 30. januar 2005 #140 Del Skrevet 30. januar 2005 Sånn for å strø litt salt i såret.... Vi har vært ganske så flinke med trimmen dette året Tror det må være en kombinasjon av forelskelse og kjæreste ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå