Gå til innhold

Lillens lille magedans


lillen

Anbefalte innlegg

Lillegullet mitt sover så da måtte jeg ta en liten tur innom Lillens lykkelige bok. Jeg har også sinnsykt lyst til å se homsepatruljen, men vi bor hos svigers som ikke har tv3 (går det an??). Men vi fikk liste over kanalpakken vi får i ny-leiligheten og der er både tv3 og BBC Prime....gjett om jeg skal se på oppussing både av hus og folk. :hoppe:

Forresten så har vi Polarn o pyret i Bergen også nå. Rett vedsidenav byens beste sjokoladebutikk. Så det er bare å komme til Bergen :wink:

Digger listene dine forresten

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :kyss:

Helt enig når det gjelder Tid for Hjem! Jeg gledet meg til det programmet, er helt hekta på slike ting jeg! Men ble kjempeskuffa!!! Syns han fikk rommet til å virke lite, samt jeg var veldig lite imponert over møbler og gardinbrett :sjokk: Veldig treffende beskrivelse med forvokste dukkehus møbler :Nikke: Tapeten var heller ikke helt min smak, men så lenge eierene er fornøyde så er det vel det som teller! Men hadde nok ikke klart å skjule en stor skuffelse dersom det hadde vært min spisestue :roll: Lurer på om det er samme designeren som skal være med hver gang jeg...

Oups, tok visst helt av her :oops:

Kjempekoselig å følge med i boken din og likte listenene dine kjempegodt :kyss:

Kos deg vennnen, håper du får en fin helg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig hilsen, KalloRilla! :kyss:

Yes, vi har det på samme måte når det gjelder festlighetene, Salamandra! :Nikke::kyss: Og jeg kan gjerne ta det igjen senere, for det er egentlig ikke så om å gjøre med slike fester...det er maten jeg vil ha! :ler:

Takk det samme, Sirka! :kyss:

Det har gått unna her ja, Tyttis... :rodme: Blir vel litt ivrig nå i starten av svangerskapet :blunke: Tusen takk for så fine ord :kyss:

Det er ikke lenge til du kan kose deg med de kanalene du vil nå, Ionaa! :Hehe: Takk for at du sier ifra at jeg kan shoppe mammma-klær i Bergen også :ler2::kyss:

Jeg tror det er samme designeren hver gang ja, Bizzy :forvirret: Synes jeg så glimt av han da de reklamerte for neste episode... Jeg vil gjerne hjelpe deg med msn, vennen! :kyss:

Jeg gjør absolutt ingenting for tiden...

Og nå unnskylder jeg meg selv med at det er helg, så da kan jeg fortsette å ikke gjøre noe! :overrasket:

Neste uke må bli bedre! Jeg har 3 store oppgaver frem mot desember! :Gjesp: Og noen andre i tillegg...som jeg ikke aner omfanget av... Håper bare de er lette.

Har forresten fått godkjent første oppgave! Jej! :klappe:

Igår kveld så vi Taking Lives hos nabo-kompis. Jeg spratt opp fra sofaen et par ganger :ler2: Ble nesten litt redd for det lille barnet vårt...

Mindre enn 1 uke til UL... Glede-gruer meg! :Nikke:

Ikveld må jeg ha noe skikkelig middagsmat! :sikle: Igår ble det bare pizza-sjappe-pizza, mens jeg egentlig hadde lyst på noe ordentlig...

Kanskje jeg skal lage fårikål idag?

Nei, det er egentlig ikke det jeg har lyst på heller... :sur:

Nå skal jeg ta meg et rundstykke...

Lillen

6 + 3

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha!:

:sikle: taco m/taco-tubs

:sikle: kjøttdeig m/spagetti

:sikle: kjøttkaker m/potet, kålstuing og brunsaus

:sikle: torsk m/bacon, potet og gulrot

:sikle: stekt laksebiff m/potet og rømme

:sikle: biff m/fløtegratinerte poteter, broccoli og rødvinssaus

:sikle: biffstrimler i fløte m/ris og broccoli

:sikle: hjemmelaget pizza

:sikle: loffskive m/røkelaks (ikke lov :sur: ) og egg

:sikle: ribbe m/potet, surkål og nydelig saus

:sikle: pinnekjøtt m/potet, kålrabiststappe og fett

:sikle: elgstek m/potet, broccoli og stefar-saus

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-D 10 grunner til at jeg ble gravid:

:hjertesmil: Mannen

:hjertesmil: Pergotime

:hjertesmil: Rosenrot

:hjertesmil: Gravitamin

:hjertesmil: vektøkning på forhånd -> tyder på at kroppen har det bra

:hjertesmil: ble graviS like etter befruktning

:hjertesmil: rundet 200 sider -> det var målet

:hjertesmil: så en 180 graders regnbue = håp

:hjertesmil: la FUB's nettside til mine favoritter

:hjertesmil: "simmene" som forestilte Lillen og Mannen fikk baby

OBS! OBS! VIKTIG MELDING:

Jeg glemte noe kjempeviktig på denne listen, og det var Rosenrot! Og det råder jeg alle slitere til å prøve :hoppe:

Ikke bare hjelper det på fruktbarheten, men det øker også sex-lysten! :klappe: Jeg trengte det...

Og kanskje det er vidunder-middelet som fikk meg på tjukka?! Verdt et forsøk...

NB: Det er ikke gjort noen forskning på graviditet og inntak av Rosenrot, så det anbefales ikke til gravide. Derfor tok jeg det fra første menstruasjonsdag, til et par-tre dager etter eggløsningen.

(Tilføyde at jeg tok Gravitamin også, for jeg var flink og tok det hver dag i den syklusen jeg ble gravid :-D )

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere seriøse studier viser at Rosenrot kan ha positiv virkning på sexlivet både for kvinner og menn. Når virkestoffene i rosenrot balanserer hormonene i kroppen, vil det hos kvinner kunne øke følsomheten i brystvortene og skjeden, og hos mannen vil blodgjennom-strømmingen til penis kunne øke, slik at den blir stivere.

Det er dokumentert at bruk av rosenrot normaliserer menstrasjon og øker mulighetene for graviditet. Svenske forsøk har gitt positive resultater både hva angår impotens og for tidlig sædavgang.

Rosenrot gir nervecellene i hjernen ekstra energi. Ettersom hjernen styrer lystsentret, påvirkes humør og følelser positivt. Rosenrotas stressdempende virkning hjelper hele kroppen til å komme i balanse, noe som er medvirkende til at de seksuelle funksjoner begynner å fungere normalt.

http://www.rosenrot.no/rosenrot.htm

Hurra for Rosenrot! :klappe:

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Skal løpe å kjøpe rosenrot rett etter jobb på mandag :hoppe: Ingenting skal forbli uprøvd hos oss!!!

Grattis med godkjent første oppgave!!! Flinke Lillen :idesmil:

Tror jeg klarte å skaffe meg MSN faktisk :Nikke: Men er nok mulig jeg trenger din hjelp til hvordan finne folk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Ja, den var kjempefin! *stjele kode*

Jeg stjal nå den i fra din dagbok først da! :ler2: Men bare stjel tilbake du! :-D

Det er så herlig å lese i dagboken din, Lillen! Du bare stråler av lykke! :-D Kjempeherlig å lese noen gode ord! Tusen takk også for trøstehilsen til meg!

Du er god! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Skal løpe å kjøpe rosenrot rett etter jobb på mandag :hoppe: Ingenting skal forbli uprøvd hos oss!!!

:Nikke:

Eller FØR jobb for min del da...

Måtte bare innom for å se at alt er bra jeg :sjenert:

Og det er det jo selvfølgelig :danse:

Blir spennende å høre hvordan det går på UL da :hoppe:

Stooor klem fra Capri :klem:

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at alt går fint lillen :-) Følger med deg vettu selv om jeg ikke vises så mye her inne *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Rosenrot sier du? Kanskje det, kanskje :wink:

Håper alt står bra til med deg og at du får en god uke! :klem:

(Jeg er bare som snarest innom på en lynvisitt, og syntes det var lenge siden jeg hadde lagt igjen hilsen i din bok..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom med et :kline:

Ble sulten av lørdagens innlegg,

og fikk en god del middagstips..

Så i dag blir det kjøttdeig og spaghetti :ler:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom for å ønske verdens beste lillen en flott uke! Er det ikke denne uka du skal til UL også??

Stor :klem: til deg! :)

Ble så inspirert av den epistelen om Rosenrot..at jeg tror vi må prøve vi også!! kanskje det blir neste pp det da..siden jeg ikke vet om jeg er gravis nå?! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en stor klem til deg fra det kalde nord..

Håper livet som gravid fortsatt er herlig, at ul blir en positiv og uforglemmellig opplevelse og at du får en fin uke!!

:hjerte::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du har tatt din første Rosenrot idag, Bizzy! :Nikke: Kjempekoselig at du endelig har mulighet til å sitte på msn innimellom... :kyss:

Gjorde du, Huldra? Jeg er visst blind... :sjenert: Vi har tydeligvis samme smak i kg-farger ihvertfall :ler: Jeg synes det er veldig hyggelig å høre at det skinner igjennom at jeg er lykkelig...

Da håper jeg du også fikk kjøpt din vidundermedisin idag, Capri! Og så håper jeg det hjelper deg! :kyss:

Jeg følger med deg også, Wit... :kyss:

Løp og kjøp, Jolie! Håper du også får en fin uke :kyss:

:kline: Jinx!

Jepp, det er UL-uke, Madden! Jeg håper du slipper en syklus til nå... :kyss:

Yes, det er herlig, and you know it, Kipa! :kyss: Håper du koser deg der oppe!

Jeg og Mannen lagde biff-strimler m/fløtegratinerte poteter og broccoli lørdag kveld, og det var yummi! :sikle:Bortsett fra at det var entrecote, og jeg synes fett er hæslig i munnen...og Mannen ikke skjønner vitsen med å fjerne litt fett på forhånd.

Og igår inviterte vi en kompis på taco m/nachos og tubs. Også yummi!

Idag håper jeg på kjøttdeig og spagetti... :plystre:

Har fått lest litt idag; et minstekrav :Nikke:

Skal prøve å lese igjennom ett kapittel hver dag, imorgen og onsdag (og kanskje litt av onsdags-kapittelet på torsdag, siden det ser laangt ut...). Synes fortsatt mye er vanskelig å lese på engelsk, men jeg håper det går seg til.

Imorgen skal jeg komme meg på forelesning og lese litt på lesesal. Og møte venninne N på skolen...

Jeg er så vanvittig heldig som ikke er kvalm!!

Symptomer nå:

:hjertesmil: brystvortene er ømme

:hjertesmil: brystene er ømme - særlig på siden mot armhulen

:hjertesmil: brystene har "svulmet" litt opp

:hjertesmil: menssmerter kommer og går - sjeldnere nå

:hjertesmil: trøtt på ettermiddagen

:hjertesmil: tisser ofte

:hjertesmil: kviser i hårfestet

Lillen

6+5

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor masse tiss kan et menneske ha inni seg?

Jeg har satt meg selv på saken :smoke::detektivfrakk:

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor masse tiss kan et menneske ha inni seg?

Jeg har satt meg selv på saken :smoke::detektivfrakk:

:hjerter:

Komme til Bergen på julefest?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese dagboken din, lillen. Det lyser jo lykke her inne, og forhåpentligvis skal det gjøre det i over 30 uker til :hjerte:

Det er så koselig å lese om deg etterhvert som dagene går, og jammen savner jeg graviditeten innimellom jeg og :sjenert: Tror ikke det blir lenge før lillegutt får en mindre søster eller bror. Det er jo masse inspirasjon her inne :wink:

Kanskje rosenrot er tingen for meg også? Har ikke akkurat så mye lyst etter svangerskapet.... :oops:

Nuvel, håper du får en fin fin kveld!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...