Gå til innhold

Lillens lille magedans


lillen

Anbefalte innlegg

Endelig!!!!! Dette har jeg ventet lenge på...... :hoppe:

GRATULERER SÅ MASSE MED GRAVIDITETEN!!!!! :babysmokk:

Kos deg masse i svangerskapet, ta vare på deg selv og nyyyyyyt det. Du har en utrolig flott opplevelse foran deg - med verdens herligste resultat :Nikke:

Nå ble jeg så utrolig glad på dine vegne!!!!

Goood :klem:!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt trøtt for tiden' date= men jeg er usikker på om det er fordi jeg vet jeg er gravid... :wink: Mamma var veldig trøtt i sine svangerskap, men aldri kvalm :klappe:Kan være arvelig, kan det ikke?

Det er arvelig ja :Nikke: Og det lover bra om du slipper kvalmen. En god start!

Gratulerer igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen :) Du har fortjent dette så absolutt etter så lang ventetid. Fulgte med deg, selv om jeg ikke var så flink å gjøre meg synlig :oops: OG det har jeg tenkt å fortsette med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Dette var bare fantastiske nyheter, Lillen!!! :grinele: :grinele: Gratulerer!!!

Har ikke vært på KG på noen dager, og ikke fått med meg at du er gravid, før Mayamor fortalte det på KG-treff i går. Men jeg hadde jo mine mistanker da, og heiet på deg!! :Hehe:

Hvordan har du det?!? Du må jo være i lykkerus, det må jo føles helt merkelig! :D Endelig har det skjedd!!!

Gratulerer, igjen! Ble kjempeglad nå, jeg!! :grinele: Spiren din er etterlengtet, det vet jeg alt om. Dette er jo bare fantasitsk!

Gleder meg til å følge deg i svangerskapet!!! :babysmokk:

:kyss: og :klem: i massevis fra Huldra

PS: Grattis med ny dagbok også - det ar lurt å lage ny! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok litt trøtt og sliten fordi du er gravid ja. Slapp masse av og kos deg i denne første tiden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, Sirka! :Nikke: Gleder meg kjempemasse til sommeren! :klappe:

Tusen takk, Hanne og Kallorilla! :klem:

Og tusen takk, Monja! :klem: Skal prøve å nyte hvert sekund! :D

Tusen takk, Meow, og takk for lovende info... :klem:

Takker og bukker, Huldra! :klem: Ja, jeg er i en merkelig fantastisk lykkerus... :Nikke: :hjerter2:

Håper du snart får føle det samme...

Stråler med deg, Jinx! :kyss:

Skal prøve å bare kose og nyte, Wit :klem:

Vi gruet oss litt til å fortelle Mannens mamma og stefar om graviditeten. Igår tok Mannen mot til seg, og ringte de, og reaksjonen var bare positiv! :-D

Etterpå ringte han til sine to søstre, og de ble selvsagt også glade :-D

Det er en del som vet det nå...og det er sånn vi vil ha det.

Idag har jeg sagt ifra til Dr. Øyenbryn, for å dobbeltsjekke et par saker med medisinene.

Nå venter jeg på telefon fra det legesenteret jeg har fastlege (hjemme hos mamma). Jeg ringte for å spørre om jeg burde skifte fastlege eller ikke (vil jo egentlig bare beholde Dr. Menneskegod, for han er topp...! Men kanskje det blir litt upraktisk!?). Hun sa at jeg i det minste kunne få en time hos han neste gang jeg kommer dit (begynnelsen av november), så får vi se...

Det er jo greit å ha han som fastlege så lenge jeg ikke har time så ofte, men hva skal jeg da gjøre på slutten av svangerskapet...? :-? Og hvem ringer jeg når noe akutt skjer, og jeg vil treffe en lege? :-?

Har sjekket vitamin- og mineralguide for gravide, og lurer fælt på hva jeg skal ta av tilskudd. Nå tar jeg Gravitamin, og det holder kanskje med tanke på vit og min, men jeg må vel helst ha litt omega3 på si...

Nå skal jeg bare slappe av frem mot kvelden, for da skal jeg og venninne N more oss... :danse:

Det er vanskelig å finne farger til ny bok... :plystre:

Må bare si at det er rørende å få så mange hilsninger, og veldig koselig fra de jeg ikke "kjenner".

Jeg liker denne boka :Hehe:

Lillen

5 uker

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker denne boka :Hehe:

:Nikke: Jeg også!!!!!

Det er så kjempekoselig å lese her inne, ser ut som om du nesten bobler over av lykke! Det har du virkelig fortjent vennen :hjerte:

Blir så inspirert og beroliget når jeg titter innom dagboken din, sånn skal nemlig jeg ha det snart også :hjerter2:

Kos deg og ta det med ro, du er jo GRAVID :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket vitamin- og mineralguide for gravide' date= og lurer fælt på hva jeg skal ta av tilskudd. Nå tar jeg Gravitamin, og det holder kanskje med tanke på vit og min, men jeg må vel helst ha litt omega3 på si...

De flesta gravida behöver extra tillskott av järn - men det har du kanske täckt ändå med dina mediciner?

Folsyra anbefalles för gravida men det innehåller nog Gravitamin - det borde den...

vet du Lillen, din graviditet gör många glada. Jag blir glad för varje inlägg och gratulation. Äntligen är det lillens tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du høre smattelyden fra den ammende?

Kan du føle varmen fra babybylten når du henter den opp fra vogna etter søvnen?

Kan du se smilet, det første?

Kan du se det for deg? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære lillen

jeg er så utrolig glad på dine vegne!

Gledesspreder er du!

Kan ikke få sagt det mange nok ganger!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, lillen.

Det var utrolig gøy å lese at dere har klart det nå.

Endelig! Det har dere virkelig fortjent! :P:P:P

Håper du får et lykkelig og ukomplisert svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! :klem:

Du bør nok unne deg litt Omega-3 også. Det anbefales for gravide :wink:

Godt å lese at du bobler over av graviditetslykke!

Håper du slipper kvalme og andre forstyrrende elementer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten tur innom for å ønske deg en god helg, noe som sikkert er helt unødvendig :ler: , er sikker på at du får en super helg med vissheten om et lite nurk i magen. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker den lille lykkelige familien en veldig god helg. Kos deg med det fantastiske underet i magen din og den snille mannen din! :klem:

Skjønner godt at dere vil si det til mange jeg, og at det blir tatt i mot med glede! Det er jo den beste nyheten dere kan gi alle dere er glad i!! :hjerter2:

Nyt den spennende tiden... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så mange gode ord, Bizzy... :klem: Helt riktig; slik skal du også ha det snart...SNART! :klappe:

Jeg blir glad når du skriver om gleden, Furstina! :D Det er så bra når alle er glade samtidig! :klappe: Takk for info; jern og folsyre får jeg gjennom Gravitamin... :)

JA, Havsulen! :hjerter: Men tør ikke tenke for mye på det... :blunke:

Bare si det så mange ganger du vil, Tyttis! :klem:

Tusen takk for gratulasjon og lykkeønskinger, Siam! :klem:

Er det de sølvgrå boksene, Murmel? :sjenert: Jeg vil ikke ta noe som inneholder A eller D, for det får jeg gjennom Gravitamin... Takk for fin hilsen :kyss:

Tusen takk for helge-hilsen, Sirka! :) Jeg håper det samme for deg! :kyss:

Ha en veldig fin helg dere også, Kipa! :klem: Ja, jeg nyter... :hjerte:

Etter moring med venninne N igår, ble jeg plukket opp av Mannen og to kompiser som hadde leid Troja... Det ble en sen kveld, og filmen var mye lenger enn nødvendig :forvirret: Men grei var den! :-) Men jeg var mest opptatt av landskapet...siden den ble filmet på Malta :hjerter:Ok...litt opptatt av Orlando og.

Da vi kom hjem fikk jeg ganske vondt i livmor-området. Akkurat nå husker jeg ikke hva slags smerter det var...men jeg var litt bekymret.

Alle sier at "menssmerter" er normalt. Men vet jeg hva menssmerter er, jeg som har litt vondt i underlivet første menstruasjonsdag? Jeg beroliger meg selv med at de vonde smertene mine kanskje ligner på andres menssmerter...!?

Altså...det jeg kaller menssmerter, kommer og går, og det bekymrer meg ikke. Men noen ganger er det altså vondere... Men aldri så vondt at jeg må gråte eller noe.

:sjenert:

Lillen

5 + 1

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menssmerter kan være veldig vondt ja. :-? Når livmoren strekker på seg kan det komme slike smerter, som regel takvis. Det er for å gjøre plass til at babyen din kan vokse i magen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikskriver litt fra jobbplassen min. Hyyyysj...

ALLE mulige smerter i det området er vel egentlig å forvente. Det strekker og murrer og knyter og vrir. Så normalt så. Det er først når smertene kommer sammen med blødninger at det kan være noe galt. Så smertene må du bare belage deg på at vil vare noen måneder. Det er et tegn på at ting er som de skal!

Det er så kooooselig at du er gravid. Jeg må støtt innom og lese hos deg, selv om jeg egentlig ikke bør gjøre det fra den plassen jeg sitter på. Er så åpent her serru.

Hva skal du i helgen da? Kose med magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi kom hjem fikk jeg ganske vondt i livmor-området. Akkurat nå husker jeg ikke hva slags smerter det var...men jeg var litt bekymret.

Alle sier at "menssmerter" er normalt. Men vet jeg hva menssmerter er, jeg som har litt vondt i underlivet første menstruasjonsdag? Jeg beroliger meg selv med at de vonde smertene mine kanskje ligner på andres menssmerter...!?

Altså...det jeg kaller menssmerter, kommer og går, og det bekymrer meg ikke. Men noen ganger er det altså vondere... Men aldri så vondt at jeg må gråte eller noe.

:sjenert:

Lillen

5 + 1

Nå skjønner jeg hva du mener, Lillen .- det var jo akkurat det jeg skrev om i chatten vår!!!

Det går nok bra skal du se. Blir det for ille, og du blir for urolig kan du jo ta en tlf til dr. meneskegod!

Ciao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for beroligende midler, Meow og Matahari! :klem::klappe:

Jeg skal ikke si til noen at du var her, Matahari...det er vår lille hemmelighet :Nikke:

Skal vi se...i helgen skal jeg bare være gravid, tror jeg! :hjerter: Og så skal jeg og Mannen gå rundt å nynne på "Daddy Cool"... :hjerter:

Har helt glemt å skrive om den supre fastlegen min! Jeg skrev jo igår at jeg ringte til legekontoret hans, og at de skulle ringe meg tilbake for å gi meg time...

Men Dr. Menneskegod ringte selv, og gratulerte meg! :-D Vi snakket litt om ulempene med å ha en fastlege som bor så langt unna, under et svangerskap (hvor skal jeg da ringe for akutt-hjelp, og det er tundvint når jeg skal begynne å gå ofte...).

Jeg kunne ikke drømt om en bedre løsning; han henviser meg til spesialist (gynekolog), som jeg skal gå fast til gjennom hele svangerskapet! :klappe: Og jeg ble så glad! :-D Han er så super, den mannen...

Det er så deilig å være omringet av eksperter...en for tarmen min, og en annen for graviditeten...

Hurrej!

Nå venter jeg bare på innkallelse til første kontroll...

Lillen

5 + 1

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...