Gå til innhold

Lillens lille magedans


lillen

Anbefalte innlegg

Du er en tankeleser, Tyttis! :Nikke: Du skal også ha takk for beroligende midler... :kyss:

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vi se...i helgen skal jeg bare være gravid' date= tror jeg!

:hjerter:

Du kan få sagt det!! :danse:

Er du hjemme og bare nyter at du er gravid i dag også, eller har du høstferie?

Hurra for snille leger! :klappe:

jeg kjøpte mannen en sånn daddy to be t- shirt jeg..om han torde å gå med den gjør nok mannen din det også..om du har sansen for sånt da. Men jeg husker ikke hvor..det var.. på nettet i hvertfall..eller kanskje han rett og slett skal arve mannen sin.. :ler:

Kos deg videre!! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst bare "vært gravid" en hel uke, Kipa...uten noe skolearbeid! :rodme: Den t-skjorten hørtes moro ut! Må finne ut hvor... :Nikke:

Må kjøpe den berømte Hakkespett-boken til Mannen! :hoppe:

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller Pappaboken! Mannen min fikk den og den falt visst i smak. Men så slukte jo han alt av litteratur også da. Flinke mannen min var nesten mer gravid enn meg :ler:

Å bruke helgen til å bare være gravid høres så fornuftig ut :Nikke:*savner magen jeg og*

Håper du får en god gravidhelg da, lillen!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min digget også pappaboken (det er den som er illustrert av Frode Øverli, sant? Pondus-tegneren). Det høres ut som du har en fantastisk fastlege du :Nikke: heldig med han og den løsningen han har laget for deg og den lille spiren din.

Ha en stålende gravid-helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens min mann derimot..digget ikke pappa- boken..men så er han ingen lesehest heller.. :roll: kan vel arve den mannen din da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pappa-boken det samme som hakkespett-boken, eller har jeg misforstått? Det eneste jeg vet er at Mannen min elsker Pondus... :Hehe:

Og jeg har en mistanke om at mannen til Ionaa også gjør det.

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for snille leger!!! :hoppe:

Håper du får ei super helg lillen!! Bare gå rundt og nyte å være gravid!! Herlig!!

:klem: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille du!

Jeg følger deg med argusøyne (selv om det har vært lite meldinger fra meg i det siste, fordi den gamle hjemmemaskinen nå synger på siste verset...) Dette er det koseligste og mest spennende svangerskapet jeg vet om. Og du er en av de få menneskene jeg overhodet ikke er misunnelig på emgang - nettopp fordi jeg unner deg dette så utrolig!

Så flott at du både får beholde fastlege OG får gyn. å gå til! :-)

Håper du får en utrolig hyggelig helg sammen med Mannen og lille under!

:klem: fra Månebarnet som ENDELIg har fått ny maskin og The Sims 2 (woohoo! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. stellebord-testen du etterlyste, så ble det snakket om på "TV2 hjelper deg" på onsdag, men resultatene skulle vist offentliggjøres i bladet: "Foreldre & Barn".

Så jeg juger ikke altså.. :tunge1::wink:

PS: Det var faktisk en del farlige stellebord. Kunne klappe sammen og slikt. Skummelt å tenke på..

Så pass på hvilke stellebord du kjøper deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt oppgitt over den testen jeg da.. :roll: det som kan klappe sammen ser man nesten at kan det..et sånt gammeldags et. Og så de man kan falle ned fra.. :evil: hø! Man går ikke fra et barn på stellebordet sånn er det bare, og da trenger det ingen kanter...!! Jeg hadde engang en vikar som gjorde det....han fikk høre det fra meg ja! :wink:

Vi har lånt et vi, en sånn stellekommode ( ja, foresten du har jo sett den..), men i barnehagen har vi bare madrasser med trekk oppe på benken ved siden av vasken. Funker som bare det de, bare man passer på barnet... :)

Ellers har jeg det F & B om du er interessert og kan sende de sidene til deg i posten..

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke konvolutt..stikker på posten i morra, så har du det på mandag..Men hadde ikke så mange sånne tester..har i hvertfall tatt ut de jeg hadde...

Du bør foresten ønske deg F & B i julegave..og så kjøper vel mannen "gravid" til deg, det synes jeg han skal i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...