Gå til innhold

Lillens lille magedans


lillen

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid!!

Hurrej! :klappe:

:velkommen:

til min nye dagbok!

Prøve-dagboken min ble etterhvert veldig lang, og derfor synes jeg det passer fint å starte på nytt, samtidig som jeg starter på en ny del av livet mitt :-D

Vil ha en glad og gravid dagbok! :-D

Alt ble helt uvirkelig da mensen aldri kom. Og i helga ble jeg etterhvert vanvittig frustrert over at jeg ikke hadde noen graviditets-test på lur (trodde jo aldri jeg kom til å få bruk for det, så ville ikke sløse vekk penger...).

Forhåpningene ble bare større og større, og jeg hadde nok fått sjokk hvis testen igår var negativ :blunke: Og siden jeg trodde jeg var gravid, tenkte jeg det var en perfekt anledning til å teste like før vi skulle kjøre bil i 5 timer, for da kom ikke turen til å bli så kjedelig :ler2:

Da vi kom hjem fra apoteket, gikk jeg rett på do... Tror ikke Mannen var helt klar over det, og han gikk opp for å prate med onkelen sin. Da den herlige loddrette streken kom frem, skrev jeg sms opp til Mannen. Men mobilen hadde han glemt i bilen... :roll: Jeg torde ikke å gå opp til dem med en gang, fordi jeg var redd for å stråle for mye :ler2: Men etter hvert gikk jeg opp på kjøkkenet for å spise litt, og da Mannen kom dit, ga jeg han en klem og hvisket i øret hans at jeg var gravid. Han var visst ganske forberedt, men ble også redd for å stråle for mye :ler2::hjerte:

Etter å ha tenkt seg litt om sa han at han tenkte kanskje jeg var gravid denne gangen, for det minte han litt om forrige gang jeg var gravid (4,5 år siden) :blunke:

Han har vel egentlig ikke hatt den følelsen i noen av de andre syklusene mine før, og jeg føler han noen ganger har sett på meg som en gjetergutt, som har ropt "Ulv! Ulv!" ca 16 ganger... :tunge1:

Den lange bilturen ble rar og lykkelig :hjerte:

Det første Mannen begynte å tenke på, var selvsagt økonomi :roll: Han vil alltid ha alt klart, og vil derfor vite hva vi får.

Men vi snakket om andre ting også, og ropte ut en masse navn :ler:

Symptomer til nå:

ømme brystvorter

ømme bryster

kviser

smerter i livmor

Smertene er som kraftige menssmerter (kommer og går), og disse hadde jeg ikke ventet meg...men det er vel normalt.

Idag skulker jeg forelesning til fordel for hjemmekos med meg selv :icon_smile: Dagen skal brukes på å fordøye den herlige nyheten, finne ut av diverse ting på nett, og kanskje ringe mamma...

Har ringt til Dr. Gyn, som skrev ut pergo-resepten min, og jeg har fått time til UL 22. oktober :klappe:

Lillen

4 + 5

Foreløpig termin er 12. juni

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære Lillen..

Endelig er du her..

Her hvor du vil være..

I lykkelige omstendigheter :hjerte:

Jeg er så utrolig glad på dine vegner..

Du har en fiiiiiiin tid forran deg.

Å jeg er så heldig som får ta del i det..

Gratulerer så mye :hjerte:

:kline: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: Så utrolig koselig lesning Lillen :hjerter:

Blir rørt og kjenner det kribler i magen på dine vegne :grinele:

Gleder meg masse til å følge med på din fantastiske graviditet :kyss:

GRATULERER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: Lukas og Kine vil være en av de første gjestene i den nye dagboka di. :Hehe:

GRATULERER- igjen. :klappe: Kjempe gode nyheter å få, ønsker at du får et like fint svangerskap som det jeg hadde og at du nå bare koser deg og slapper av. Hurra ja.... det handler om å ikke gi opp.. du er jammen det beste eksemplet på det. Er så glad på dine vegne!! :dagensrose:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Lillen!

Blir morsomt å se den lille på UL! Skjønner godt at du har en hjemmedag, du skal slappe av og stelle godt med deg selv :Nikke: Håper du får en kjempe fint svangerskap :-)

Termin din er på vår et årsbryllupsdag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G :blomst_opp: :hoppe::klem::kose: :dagensrose: :tommelsmil:

Var det ikke det jeg sa Lillen?! du gikk over fra gravis til gravid akkurat når du skulle!!! :Nikke:

Ble helt rørt jeg når jeg så at det endelig klaffet!!! :klem:

Beste nyheten jeg har fått på lenge!!! Skal bli kjempekjekt å følge deg gjennom svangerskapet..og forhåpentligvis etter det også!!! STOOOOR :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Gratulerer så mye med liten i magen!

Blir morsomt å følge med på magen din!

Må bare innrømme at sånne graviditetsdagbøker og prøvebøker ikke har vært den store lesningen. Men din har jeg liksom fulgt litt med i! (sniklest ja..)

Mange klemmer fra Koriander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og smiler over hele fjeset :D Syns dette er så vanvittig koselig :danse: Skal bli kjekt å følge svangerskapet ditt. Tenk at neste sommer er det du som sitter hjemme med bittelite knøtt og bare koser :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lese første innlegget tre ganger.. trodde først det var en tulling som hadde stjålet nicket ditt og lagt en ny dagbok, men da jeg også så i den første dagboken din ble jeg såååååååååååååååååååååå glad!!!!!

ENDELIG !!!!!!!!!!!!!!

GRATULERER MASSE MED SPIREN I MAGEN!!!!

Du går en herlig og forhåpentligvis ikke "kvalmende" tid i møte!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Atter en gang:

Gratulerer så masse. :hoppe:

Er så glad - så glad på dine vegner.

Kjekt med ny dagbok også. :klappe:

Måtte bare innom en gang til og kikke etter nytt fra den kommende mamma... :hjerte:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg virkelig glad :tommelsmil:

Dette fortjente du virkelig :klem:

Nyt graviditeten og håper du slipper unna for mye ubehag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye (igjen) med lille(n)frø! :blomst_opp:

(Måtte legge igjen et lite spor her, sånn at denne dagboken kommer opp når jeg trykker "vis egne innlegg".. :wink: da er det litt lettere å følge med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Måtte du få en helt vidunderlig graviditetstid, hvor du går med hevet hodet og struttemage!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer nok en gang. :blomst:

Kjempe gøy å se at andre som sliter får det til

uten å måtte gjennom prøverør sirkuset.

Da håper jeg bare at den lille oppfører seg som den skal i magen din. Og så blir det spennende å se om det er en eller flere på ultralyden om 17 dager.

Gleder meg til å følge med den voksende magen, :babysmokk:

og kanskje vi sees på SnartMamma om ikke så lenge.

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...