Gå til innhold

Lillens lille magedans


lillen

Anbefalte innlegg

Så utrolig moro :hoppe:

Det var derfor det tok så lang tid da vet du... Bare sparte opp til å få verdens beste tvillinger :hjerter2: ved siden av Jinx sine skjønne selvsagt :wink:

Er vel nesten ingen vits å ønske deg en god helg for det er jeg sikker på at du får nå :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir veldig gjerne med å leker :hoppe:

Er så glad i dag jeg, måtte ringe mannen og fortelle med en gang jeg så meldingen til Jinx! Skal hilse så masse og gratulerer, han mente at nå måtte han virkelig stå på for dette ville han også :sjarmor:

Klarer ikke å la vær å tenke på deg og de to små miraklene som koser seg i magen din :hjerter2:

Nyt helgen og den nye store vissheten :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Nææææ!!! :D :D :grinele: :grinele: :D :D

Ikke bare er du gravid, Lillen, du er dobbeltgravid!!!! :hoppe: :hoppe:

:grinele: :grinele: :grinele: :grinele: :grinele:

Gratulerer!!!!!

:kyss: fra Huldra

PS: Takk for fin hilsen i dagboken min tidlig i morges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk plutselig så mange millioner spørsmål inni hodet, at jeg venter visst til neste kontroll (snart), Matahari... Takk for koselig sms :klem:

Takk for lykkeønskinger før UL, Monja, Moon, Bizzy og Salamandra :klem:

Takk for nydelig oppdatering, Jinx! Jeg visste du ville komme til å fortelle nyheten på en ryddigere måte enn meg idag... :ler: For jeg er helt kokko...loco :plystre:

Takk for gratulasjoner, Stas, Tilla, Lilletrollet, Hanne, Monja, Furstina, Meta, Salamandra, Chica, Chiquita, Huldra og Fredslilja :klem:

Så koselig at mannen din syntes dette var fristende, Bizzy! Det hadde bare vært perfekt... :Hehe:

OBS:

Kan det hende at dette bare er en drøm?

Man drømmer jo de utroligste ting når

man er gravid... Og dette er helt utrolig!

Jeg kan nok ha forsovet meg til UL,

og sover kanskje fremdeles.

Hvem vet?

Men jeg kan jo fortelle om den vanvittige drømmen jeg hadde! :Nikke::Nikke:

Da vi kom dit, var det ikke Dr. Pergo som møtte oss, men en mannlig gynekolog. Mannen ble med inn fra starten av, for det føltes litt rart å skulle begynne timen med å fortelle om medisinene (til en fremmed mann).

Det ble innvendig UL, siden det er så tidlig.

Da jeg ble utålmodig, spurte jeg hva den svarte klumpen var for noe... Han fortalte at det var en fostersekk, og da det kom tydelig på bildet at den svarte klumpen egentlig var to svarte klumper, spurte han meg: "Og hva er dette da?".

Det var to fostersekker! To små personer, med to små bankende hjerter! :hjerte::hjerte:

Jeg og Mannen bare så på hverandre :sjokk::sjokk:

Vi ble litt stumme... Jeg fniste :plystre::plystre:

Den ene fostersekken var litt mindre enn den andre, men det var visst så minimalt at det ikke var noe å tenke på, sa han. Og den ene personen var kanskje en millimeter kortere. Men de var ca 7 mm begge to, så jeg har trolig ikke kommet så langt som 7+2 enda. Han tippet 6+5.

Han skulle sende en henvisning til et annet sted med en gang, og dette hadde visst bedre utstyr, så kanskje det blir en UL til :wink::wink: Der kan jeg få spurt de første 1000 spørsmålene...

Jeg kunne bare glemme den henvisningen jeg fikk i posten, for nå blir jeg fulgt opp på sykehuset :-) :-)

Men jeg fikk til slutt fortalt gynekologen om at jeg ikke tar medisiner, så nå er det i det minste out in the open...

Vi har smilt og vært fjerne til nå, og nå har Mannen dratt på jobb. Vi er lykkelige, men jeg er selvsagt litt bekymret også...

Det ble jo 2 x høy-risiko-svangerskap dette! 1 pga sykdom, og 1 pga tvillinger...

Nå blir det nok ihvertfall keisersnitt! Hvis alt går som det skal fremover!

Takk for at jeg har Jinx nå!!! :hjertesmil::hjertesmil:

Vi må nok flytte sammen i kollektiv etterhvert... :ler2::ler2:

Jej! Jeg har Hokus og Pokus i magen min! :plystre::plystre:

Lillen

7 + 2

(beholder menstermin til neste kontroll)

Endret av lillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter: Hokus og Pokus! :hjerter:

Dette er så utrolig. Du drømmer ikke, for jeg er lys våken. Og tror ikke du hadde klart å sende sms og innlegg i søvne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[b]Hipp hurra! dette var utrolige nyheter å få. Så morsomt da, tvillinger- dobbel lykke!! :hjerte::hjerte:

- å for en flott mage det kommer til å bli, og heldig er du som har en expert- tvilling mamma som din venn :Nikke:

Kan bare önske deg all mulig lykke til med dette fantastiske svangerskapet du er i, håper alt er bra!!

Skal hilse fra Lukas å si GRATTIS, han jubler for to kompiser der oppe som vi VIL besöke i tillegg til Jinx sine vakre! :hjerter2:

Og trenger du noe er det ingen jeg heller vil skal få låne Lukas' klär...!!

Stor klem og masse lykkeönskninger på denne morsomme & utrolige dagen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt utrolig! :grinele:

Ikke bare ble du endelig gravid, du slår til med dobbel lykke!

Gratulerer så mye vennen!!!

Jeg er så glad! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med to små nurk i magen! :babysmokk::babysmokk:

Dette er virkelig helt utrolig! Og fantastisk!

Gleder meg til å følge din ferd videre, Lillen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Dette var en knallnyhet! Tenk to små :hjerte: :hjerte: Også Hokus og Pokus da.. :hjerter:

Takk for meldingen! Jeg gikk selvfølgelig tom for strøm mens jeg var på jobb, så jeg fikk ikke lest den før nå nettopp.

Åh, ble helt satt ut, jeg. Skikkelig rørt :grinele: Dette var den beste måten å starte helga på!

Ha en skikkelig super helg, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj!

To stykker!

Tipper det er litt å fordøye, ja!

Lurer på om det er :babygutt::babygutt: ,

:babyjente::babyjente: eller :babyjente::babygutt: ?

Du skal se det er graviditetsfeen som belønner deg for lang og tålmodig ventetid! :ler:

Lykke til med rugingen på lille Hokus og lille Pokus!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...