Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen


Chiquita

Anbefalte innlegg

Typisk meg å spekulere så mye på detaljer - jeg kan ikke bare stole på legen min, liksom... :ler:

Har det på samme måte.

Men det er bra noen ganger - for enkelte leger vet ikke hva de driver med. Og da er det greit at vi som pasienter faktisk vet hva som bør og kan gjøres...

Men dette gjelder vel vanligvis ikke når en er til behandling hos spesialister da... (heldigvis)

Men jeg synes det er morro å søke ny kunnskap også jeg da. Morro å lære om hva som skal skje, osv. Og ikke bare følge legens ordre, men at en faktisk vet hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*går for å koke meg kakao og se Hotel Cæsar*

Bare gå du - jeg har tenkt meg på sykehuset...

*in my dreams* :roll:

Er forresten "ferdig" med englen din.

Ble ikke fornøyd med resultatet, for det var egentlig vanskelig å se hvor det ene sluttet og det andre begynte.

Skal sende den til deg etterpå...

*tusler også for å se Hotel Cæcar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da ikke gi meg hjerteinfarkt :o :roll:

Trodde virkelig du var på tur på sykehuset jeg nå :-)

Er bare innom for å sjekke :oops: før jeg skal få med meg IDOL. Jada, vi MÅ se det i år igjen. Og håper denne gangen det er en jente som vinner hele sulamitten.

Send meg engelen du - og om du har noen bedre forslag så bare kom med dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte.

Men det er bra noen ganger - for enkelte leger vet ikke hva de driver med. Og da er det greit at vi som pasienter faktisk vet hva som bør og kan gjøres...

Men dette gjelder vel vanligvis ikke når en er til behandling hos spesialister da... (heldigvis)

Men jeg synes det er morro å søke ny kunnskap også jeg da. Morro å lære om hva som skal skje, osv. Og ikke bare følge legens ordre, men at en faktisk vet hvorfor...

Ja og legen min er så dårlig å forklare at jeg nesten finne ut av ting på egen hånd. Føler at med mer kunnskap har jeg bedre kontroll. Legen min er en erfaren spesialist på barnløshet, men jeg med mine tynne slimhinner er tydeligvis et spesielt tilfelle også. Hun måtte nemlig ringe til en kollega i utlandet flere ganger for å be om råd... Dessuten er hun litt distré, glemte f.eks å gi meg resepten på Pregnyl i dag, så jeg måtte gå tilbake og få den... Har bestemt meg for at det er best jeg dobbeltsjekker ting ja! :wink:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært inne og smuglest litt de siste dagene :sjenert: Håper at den lille snart vil hilse på mamman og pappan sin :Nikke:

Håper du får en fin helg, kos deg.

:klem: Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsL:

Mail er sendt...

The Bride:

Er jo greit at legen hører med andre også da, når h*n ikke har kunnskapen selv.

Er jo nok av de legene som prøver å få oss til å tro at de kan alt, osv...

*irriterer meg over slike leger*

Bamseline:

Takk for hilsen.

Vi begynner å bli mange nå som håper på fødsel i helga :Nikke:

_______

Nå har jeg og mannen redd opp til babyen i både vogna og i senga.

Vogna står nå plassert på stua, og bare venter på at en liten en skal komme og ta den ibruk.

Jeg venter like mye...

Nå står mannen og steker noe elgkjøtt som vi skal kose oss med i kveld.

Krydre det godt skulle han også, for nå vil han ha fødsel :wink:

Jeg er ikke særlig sulten, men det skal jo bli godt alikevell da. Og jeg jo spise når han først lager noe så godt. For jeg vet det er godt.... Kommer til å angre meg dersom jeg ikke spiser i allefall :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ovetidsdatoen er nå førskommende tirsdag, altså den 25.

Da skal jeg inn på sykehuset til sjekk.

Forhåpentligvis blir det igangsetting ganske raskt etter dette. Men jeg vet ikke om jeg tørr å håpe på igangsetting den 25. Men det er jo lov å håpe, er det ikke.

Skal ringe jordmor om ikke noe har skjedd før mandag kl 9. Da skal hun ha meg inn til sjekk, samt bestille time til meg på sykehuset på tirsdag.

Så vi får se hva det blir til...

*venter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om det tar tid, ja.

Heldigvis så ramlet jeg over en tube med tålmodighetskrem på apoteket en dag for noen uker siden. Desverre beynner den tuben å tømmes, og jeg vet ikke om de har fått inn noen flere på apoteket heller.

Jeg kjøpte den siste, skjønner du, og apotekdama visste ikke når/om de får inn noen flere...

:wink::ler:

Men jeg tror jeg har nok til et par dager til :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix, det hjalp ikke.

Eller - vi vet jo ikke helt enda da, for helga er jo ikke over. Men jeg tviler på at h*n er så lettlurt...

Nå er mannen ut og måkker snå, og så skal vi ivei til lillebyen og kjøpe meg flere halsbranntabletter...

*må ha, bare må ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hver kveld når jeg legger meg, håper jeg på at jeg kan sende deg en melding i løpet av natta... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, altså, jeg kunne jo kanskje gjort det da.

Men altså, det skal visstnok ikke være så lett.

Jeg og mannen håper jo på noe "action" i helga, men jeg tror ikke den lille er like villig.

Tror h*n er veldig lat jeg :Nikke:

Og dessuten snør det masse her nå, så da blir jo de 10 milene til sykehuset litt ekstra ekkel, så kanskje vi burde vente til det ikke snør så mye igjen, og til bøytebilene har fått tatt det meste...

Jo, satser på å vente litt til...

Dessuten skal jeg og mannen kose oss med film, kylling og chips i kveld, så det passer ikke helt i kveld.

Tidligst i løpet av natta da...

Jo - i løpet av natta passer perfekt... :Nikke:

*hører du det, lille?!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med et forsøk på å make pittelitt snø..?

Eller en spasertur ute i snøen i morgen, om ingenting skjer i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  

Chiquita en fet biff og et nypp etter på,  gjør sikkert susen.  :wink:

Kan bekrefte at et nyp kan gjøre susen.... :ler:

Lykke til i natt (?) Chiquita...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...